Kerstavond werken 1e kerstdag naar mijn ouders en daar komt de rest van de familie ook heen. 2e kerstdag bij mijn schoonouders.
Kerst avond geen plannen 1ste kerstdag uit eten met ons gezinnetje 2e kerstdag eten met mijn schoonfamilie! En wat zijn jou plannen?
Ik hoop toch wel eindelijk bevallen te zijn, het lijkt nu alsof ze nooit meer komt . Verder gaan mijn vriend en ik kaasfondueen en ik kan eindelijk een goed glas rode wijn drinken, o ja en carpaccio eten!
Kerstavond lekker thuis 1e kerstdag bij zwager 2e kerstdag ochtenddienst en smiddags naar mijn moeder.
kerstavond: languit voor de tv kerst all u need is love kijken 1e kerstdag: niks 2e kerstdag: naar mijn ouders
Wij vieren geen kerst, maar maken gebruik van het lange weekend door s'morgens uitgebreid te ontbijten bij mijn familie en daarna lekker naar mijn schoonfamilie te gaan, is een paar uur rijden. Ohjaa en kerstavond absoluut snotteren bij all you need.
Kerstavond komen mijn schoonouders 1e kerstdag bij mijn ene schoonzus en zwager 2e kerstdag bij mijn andere schoonzus en zwager Mijn ouders leven niet meer vandaar dat wij alle kerstdagen met mijn schoonfamilie en mijn mans familie vieren. Mijn zus gaan we de 22e naar toe, die heeft andere plannen voor de Kerst.
1e kerstdag bij mn vader eten (luxe vlees) 2e kerstdag bij mn schoonfam eten (gourmet) 2e kerstdag gaan we thuis met t gezin uitgebreid brunchen, 1e niet. Ml moet werken
Wij zijn elk jaar met kerst op wintersport. In Oostenrijk draait alles om kerstavond (Heiligenabend), 1e en 2e kerstdag staat iedereen gewoon weer om 10 uur op de latten en is het business as usual.
Kerstavond lekker thuis en komen mijn ouders eten. 1e Kerstdag bij ons thuis met mijn ouders. 2e Kerstdag bij mijn schoonouders thuis.
Kerstavond niks 1ste kerstdag brunche bij me ouders en zus en broers 2de kerstdag thuis met het gezin 3 gangen menu
1e Kerstdag bij mijn zwager/schoonzus met de familie. 2e Kerstdag bij mijn moeder met de hele familie. Op Kerstavond zijn we al bij mijn moeder. Zij gaat naar de kerk dan, maar ik sla iig over. Mss gaat mijn man wel mee. Normaal hebben we daarna broodtafel, maar dat gaat dit jaar helaas ook niet door.
Kerstavond thuis met vrienden eten. Eerste kerstdag bij schoonfamilie met zijn allen eten Tweede kerstdag komen mijn moeder en stiefvader eten bij ons
Kerstavond met vriendinnen all you need is lover+ wijn 1e kerstdag brunchen bij sfam en gourmetten bij mijn vader 2e kerstdag brunchen met mijn moeder+broer en gezin en daarna naar holiday on ice met ons eigen gezin en uit eten