Morgen..

Discussie in 'De lounge' gestart door Purified, 29 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    krijg ik waarschijnlijk na een lange jaar van wachten ein-de-lijk te horen als ik mijn diagnose nou ga krijgen.

Ik kan niet wachten.. het heeft me zolang geduurd om uberhaupt in het voortraject te komen.. toen mocht ik officieel door naar het diagnose traject. Mijn partner grapte al: Misschien kan ik je maandag een Gefeliciteerd je hebt autisme taart kopen. (Hij zou dan van mij een Gefeliciteerd je hebt een pees-schede tumor taart krijgen;))

Ze hebben nu de gesprekken met ouders etc gehad over de kindertijd en er zijn wel aanwijzingen van autisme, maar ze mocht geen officiele diagnose doen. Ze gaan maandag in overleg met de team en dan worden we gebeld.

Morgen staat het programma vol, naar de huisarts om door te hameren dat we een dermatoloog afspraak krijgen voor ons kleintje.. partner wilt naar de huisarts met de jongste omdat hij zoveel huilt. Vandaag eindelijke peperdure creme (louis wedmer) gehaald bij de etos om te kijken als het werkt. Balneum olie voor in bad voor meneertje.

Vraag me af als ik kan slapen vanavond

Jullie iets morgen op het agenda waar jullie al even naar toe leven?

2. charliebradbury

charliebradbury Bekend lid

14 okt 2013
    986
    54
    28
    veel succes morgen hopelijk krijg je veel duidelijkheid!

knuff charlie

3. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Niet zo heftig als jij, maar ben ook wel een beetje nerveus. Mijn groep gaat morgen de musical spelen voor de rest van de school. We hebben nog nooit op het podium gespeeld omdat die vrijdag pas geleverd werd. Dus best spannend!

4. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Success daarmee Danielle! Moet je zelf zingen?

5. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik moet zo een proefles geven op mijn toekomstige werk, daarna het contract tekenen....Pfffff....

6. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Thanx! Nee zingen doen de kinderen, gelukkig!

Beetje geslapen vannacht? Spannende dag!

7. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Uiteindelijk pas na een uur in slaap gevallen.. en om half 5 kwam meneer.. gelukkig heeft ml hem wat eten gegeven.. pff..

Nouja, straks even kijken als ik een dutje kan doen eventueel als de jongste weer slaapt.. pff

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    ja ik kan over een kwartier eindelijk de huisarts bellen.
    kan me amper nog bewegen van de pijn in mijn nek/rug.
    zelfs ademen doet zeer :(
    mn arm tintelt en is zwaar

succes vandaag

9. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Sterkte :(
    (Mijn post met vraag seems to be dissapeared)

Mijn man is gisteren met onze dochter van de trap afgevallen... Hij kan dus een beetje meepraten, gelukkig aan onze kant niks over gehouden. Hoop dat nieuws van jou straks ook te lezen! :)

10. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Succes vandaag!

Ik ga zo richting Amsterdam om met een vriendin een puppy op te halen.. Heb het er helemaal niet op en komt me ook helemaal niet uit, moet vanmiddag werken en Amsterdam is voor ons 1,5 uur rijden, dus hopelijk op tijd terug.. Durf haar niet alleen te laten gaan :)

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    ik heb 8jr terug een brommer ongeluk gehad en sindsdien telkens pijn in mn nek.
    niemand weet waardoor helaas en zal het altijd blijven houden. België zegt dat ik hernia+versleten nekwervels heb, hier in nl zeggen ze dat er niks te zien is op scans.
    telkens speelt het weer op(heb er altijd wel last van maar is wel hanteerbaar, maar komt ook regelmatig voor dat ik mn nek niet kan bewegen)
    dus dan bel ik mn fysio maar weer ;) die weet dat ik niet zomaar bel.
    kan om 11.20 al terecht gelukkig :) en huisarts belt vanmiddag voor pijnstillers :)

12. tuc

tuc Niet meer actief

Suc6 allemaal

ts, spannend..wat hoop je dat het jou brengt als je de diagnose hebt?

13. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Oh leuk! Een puppy! Heeft ze al een naam?

Hier is de dag al niet zo goed gegaan.

Bij de peuterspeelzaal mijn dochter afgezet en kreeg ik te horen dat ik haar maar thuis had moeten laten ivm van de trap afgevallen terwijl advies van de huisarts was om haar naar school te laten gaan als ze zich goed voelde, en dat voelde ze.

Probeerde de huisarts een complimentje te geven met "Je bent best een jonge dokter he, u ziet er nog goed uit, de meeste mensen lijken niet zo jong als u als dokter, bent u ook zo jong?" krijg ik te horen dat het ongepast vind en dat ik haar ongemakkelijk laat voelen.

Heb wel mijn doorverwijzing. Vandaag ben ik niet meer aardig voor de wereld.

Edit: @Mamachantal raar dat Belgie en Nederland beide verschillende dingen zeggen, kan je niet met het "bewijs" aan de ene kant laten vergelijken?

14. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Een "diagnose" betekend voor mij heel weinig. Ik wou graag in behandeling voor vermoeidheidsklachten maar dat kon niet want ze moeten eerst weten wat er precies met mij aan de hand was, als dit een depressie of stoornis of combinatie was. Hopenlijk kunnen we een manier vinden dat ik meer energie en vrolijker de dag door kom

Voor mijn partner betekend het om een extra manier te leren om met mijn eigenaardigenheden om te gaan. Hoe we beter kunnen leren communiceren en hoe ik de wereld beter kan begrijpen.

Deel Deze Pagina