zoooo uitgelezen.. poepoe.. maar goed ik denk dat het allemaal neer komt op het geschreven woord. Al pratend is een gesprek gewoon heel anders. Soms lijken woorden hard.. (zijn ze misschien ook) maar een gezicht met uitdrukkingen, gebaren en een stem kunnen dit al heel anders doen over komen.
elkaar respecteren en waarderen is natuurlijk iets wat eigenlijk gewoon zo zondermeer zou moeten zijn maar ja soms niet altijd even makkelijk bijvoorbeeld door wat ik zelf eerder aangaf over dat rookgebeuren dat zijn vaak geen meningen meer maar klinkklare verwijten en persoonlijke aanvallen, tja dat is gewoon jammer dat er dan zulke reacties tussendoor komen.. helemaal zoals in jouw gval dat je idd een kindje hebt met een ernstige afwijking en men je gaat verwijten dat het je eigen schuld is niemand zou je dat verwijt mogen maken want het is voor elke moeder in spe afwachten of ze een gezond wonder op de wereld mag zetten of niet, ongeacht of je rookt of niet (drinkt etc etc) . En tja dat jij niet meer uit je humeur te brengen bent dat is heel begrijpelijk zeg, ik krijg nog dat lekkere gevoel als ik die videos opzet van de pretechos en dat waren nog simpele gewone echos ik hoop het ooit nog een keer mee te mogen maken dat we een pretecho kunnen laten doen en het lijkt me heerlijk om dat in 3-4D terug te zien zeg Zal een leuke verrassing in ieder geval zijn voor je mannetje . Xxx smoekie kweet het niet jet, zou maar zo kunnen
ze staan in mijn album ons trots ( asjuh gooit ook maar ff confettie en blaast wat ballonnen voor de sfeer )
jee wat apart zeg als je dat zo duidelijk ziet man... kun je nagaan hoe de techniek iedere keer weer vooruit gaat he, toen was het al heel wat dat je zo'n zwarte echo foto meekreeg etc... nu zie je gewoon al helemaal hoe de kleine er uit ziet zeg... wat een mooi koppie zeg....
achhhh wat een scheetje zeg en bijzonder dat je het allemaal zo duidelijk kunt zien he? Nou van harte gefeliciteerd met je mooie meid Asjuh krijg er helemaal kippenvel van zo mooi en lief. Voor mij gaat het nog wel even duren voor ik zoiets kan maken. Ben erg benieuwd hoor! dikke kus Jet
Elmo probeert ook altijd lief te zijn...wil ook mooie echo foto's! ghehe Gefeliciteerd met jullie wondertje hoor! prachtig! Lijkt me een mooie afsluiting van dit topic...heb alles gelezen..pfff wat veel...(had het nog wel bijgehouden) maar vallen aardig in herhaling. Iedereen wil gewoon gezellig kwekken met elkaar..: AAH DE SLAG DAN MAAR!