wat mankeert me dochtertje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door trotsemama, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemama

trotsemama Actief lid

9 sep 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    ik weet het niet meer. eergisteren ben ik naar de huisarts geweest omdat ik vermoede dat mijn dochter weer last van haar keel had. de huisarts ging kijken en hij zei dat het er rustig uit ziet en haar oortjes ook. De volgende morgen om half 7 werd ze wakker gloeiend heet en 40 graden koorts. ze was al een tijdje snot verkouden en heel erg aan het hoesten vandaar dat ik ook naar de huisarts ben gegaan. ze was gisteren aan het overgegeven en ze heeft heel veel geslapen. Vannacht om half 5 werd ze wakker en toen had ze nog 40 graden koorts. vannaochtend om 11uur werd ze wakker en geen koorts meer. maar nog zieke oogjes. ik zie haar heel vaak haar vinger in haar oortje gaan. ze is zo agressief en ze kan zo snel huilen. ze heeft woede aanvallen en ze wilt iedere keer bijten als ze boos wordt of als ze huilt,en als ze effe aan het stoeien is met me dan wilt ze ook bijten. ze kan nu zo erg huilen dat ze moet overgegeven. dit is toch niet goed? mijn gevoel zegt toch dat ze ergens pijn heeft want zo herken ik mijn dochter niet. en de koorts komt toch niet zomaar? het moet toch door iets komen? ze plast ook niet veel ze heeft vandaag wel meer gedronken als gisteren vandaag misschien drie keer geplast op het potje,me dochter heeft geen luier meer. mijn gevoel zegt dat de huisarts niet goed heb gekeken. ik hoop dat jullie me iets kunnen vertellen,want het liefst stap ik nu naar de ha maar dan wordt ik toch weg gestuurt omdat ze geen koorts heeft en zo nu en dan wel levendig is.

2. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    als je het niet vertrouwd gewoon de huis artsen post bellen.
    je moet nog wel het weekend door met je meisje.

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

luister naar je gevoel hoor, ik zou zo weer bij de ha op de stoep staan, die kunnen het ook een keer mis hebben, dus luister echt naar je gevoel, hoe oud is ze? kan het al aan tandjes liggen?

4. trotsemama

trotsemama Actief lid

9 sep 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    ze is 2 jaar en maanden en volgens mij heeft ze alle tandjes al.
    ik maak me meer druk om haar buien die ken ik niet van haar.
    het lijkt ook of ze heel bang is ze wilt me hand vasthouden en als ik weg loop naar de keuken weet ze niet hoe snel ze naar me toe moet.
    en ik vindt die koorts zo vreemd,ik weet dat kinderen snel koorts hebben maar zo vreemd dat de huisarts niets gezien heeft,want die volgende ochtend had ze koorts

5. mymiracle

gewoon weer gaan hoor, echt doen ;)

6. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik zou gewoon naar de huisartsen post gaan! Nu heb je een andere huisarts al die op de dag door de weeks waarschijnlijk. Doe je verhaal zoals je dat hier hebt gedaan, dan kijken ze echt wel weer verder naar haar!
    Luister naar je gevoel, jij kent haar t beste.

7. trotsemama

trotsemama Actief lid

9 sep 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    ze is nu weer wakker geworden. helemaal overstuur en ook hartstikke moe maar vertikt het om te slapen.
    ze wrijft heel erg veel over haar gezichtje en in haar nek en op haar hoofd,zelf denk ik dat ze last heeft van haar oortje ook omdat ze neus verkouden is. zo zielig als je kindje ziek is en vooral als moeder zo berzorgt is

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

De oortjes worden niet altijd herkend door huisartsen! Het zouden dus toch best haar oortjes kunnen zijn, dus nog eens gaan en heel zorgvuldig laten kijken!
    Mag je aan de oortjes zitten? Wil ze wel plat liggen? Dat zijn ook signalen dat er iets met de oortjes is.
    Geef aan dat je kind gewoon helemaal anders is dan anders en dat er echt iets is!

9. Ik zou ook gewoon eventjes naar de huisartsenpost gaan!

Je hoeft nu niet naar je eigen huisarts, omdat het weekend is, en de arts op de huisartsenpost heeft misschien wel een heel andere mening dan je eigen arts!

Ennehm, als ze je daar, nadat ze je dochtertje hebben nagekeken, ook weer wegsturen: beter een keer teveel, dan een keer te weinig!

Sterkte!

10. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Kindjes kunnen nou eenmaal niet zeggen "luister mam, ik heb nu hier of daar pijn en daarom ga ik nu even jou flink in je arm bijten want ik ben er helemaal naar van en heb geen zin in je...maar toch ook weer wel dus ben ik gefrustreert. Hier die arm!"

Als een van mijn kinderen zo zou zijn zomaar uit t niets en ineens 40 graden koorts zou hebben zou ik idd terug gaan naar de HA of naar de huisartsen post net wat er kan.
    Er is duidelijk iets niet in de haak en je kleintje heeft ergens flinke last van. Wat het ook is er moet duidelijk naar gekeken worden al was het al om iets ernstigs uit te sluiten.
    Sterkte, zieke ukkies zijn enorm zielig en mama's van die kindjes ook!

11. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik zou ook naar de huisartsenpost gaan. Als jij je kleintje echt niet herkent en duidelijk merkt dat ze ergens pijn heeft, zou ik daar naar luisteren.

12. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik zou ook even naar de huisarts gaan , maar het eerste waar ik aan dacht bij je verhaal zijn toch de kiezen , hier ook koorts met tanden krijgen en ook veel pijn aan de oren .. en constant bijten dus voor de zekerheid toch maar even terug naar de huisarts alle andere dingen uitsluiten ... Sara is 2.7 jaar en heeft ook nog niet alle kiezen ...

13. mymiracle

hoe gaat het vandaag dan? ben je al naar de huisartsenpost geweest?

Deel Deze Pagina