Wie is er nog meer fan van K3? Ik vind het zulke geweldige muziek: Giul en ik dansen elke dag op K3. Het lijkt er zelfs op, dat ie nu al liedjes zingt, zonder dat de cd op staat. Zo gaaf!
Ik ook, heb in NL die dvd van K3 in Ahoy gekocht en daar staan we nu ook dagelijks op te dansen! Heb zelf ook heel de dag die liedjes in mijn hoofd, hihi... Wie heb ik aan de lijn, hallo, hallo...!
Jaaa...hier nog 4 k3 fans! Heerlijk samen met de meiden swingen...de nieuwste cd is ook weer super. Zowel thuis als in de auto staat k3 vaak op. Had graag naar K3 gewilt in Groningen, maar het was zo snel uitverkocht [1e rang dan], kon geen 5 plaatsen meer naast elkaar krijgen
Jaaaaaaaaa nog meer fans hier. Mijn twee meiden zijn er stapel op. Hebben geloof ik alle dvd's en cd's wel in huis. We staan er mee op en gaan er mee naar bed Ik moet het wel leuk vinden Kwebbel
Mijn meiden vinden het ook leuk, ik vind het neutraal, geen mening over, tis kindermuziek, de oudste 2 zin nu wel meer van Kus enzo , zijn naar concert van Kus egweest van de week, en de oudte is fan van Sean Paul
Lotte vindt ze ook erg leuk (en ik niet erg om mee te luisteren), ze heeft voor haar verjaardag een dvd van K3 gehad
Ja hier nog 1, Lisa vind het ook super.. ze heeft ook een grote poster hangen in haar kamer van k3 en een cd.
Hoi Ik vind k3 verschikkelijk maar kimberly vind het helemaal top en danst en zingt ook al aardig mee
Ik vind het altijd van die heerlijk vrolijke muziek. Hier is dan nog geen kleine maar als ik lekker wil doorpoetsen K3 op en gaan met die banaan.
mijn dochter is er zooooo erg fan van.. ik luister verplicht mee, niet dat ik het erg vind maar als ik alleen thuis ben zap ik hem wel over.
me oudste dochter was ook helemaal k3 fan caitlin swingt op alles hahaha als je dat popke eens kon zien de cd's van k3 maar weer eens uit het stof halen dan eens kijken wat zij ervan vindt