ja makkelijk gezegd meis... ik kan me er zo kwad om maken.. niet om het feit dat ie naar de politie gaat ofzo.. ik was toch thuis.. maar om de beschuldiging
mijn man is ook 2 keer onterecht schuldig gemaakt waar hij niks mee te maken had maar het had hem zijn baan kunnen kosten. gelukkig is de waarheid naar boven gekomen. dus ik snap je wel een beetje want je weet dat je niks gedaan hebt maar dat er gewoon iemand is die dat soort dingen van de denkt en er ook werk van wil maken. het is gewoon ziek!
Maar pas je wel op dat je niet teveel woorden vuilmaakt op msn over de kwestie? Misschien overdreven gedacht van mij, maar als zo iemand je wil pakken... dan kunnen de kleinste opmerkingen op papier al zorgen voor problemen! Gewoon morgen ff met de rechtsbijstand bellen voor de zekerheid, en het verder maar zoveel mogelijk op je af laten komen. Waarschijnlijk loopt dit toch met een sisser af aangezien ze je niets kunnen maken als je daar niet bent geweest.
Bar, dit lijkt op smaad of anders intimidatie! hij beschuldigt je van iets zonder ervoor met de bewijzen op de proppen te komen! heeft hij verteld waar hij je van verdenkt? ik denk dat je er verstandig aan doet om een mutaties te laten maken bij je plaatselijke politiebureau. en laat je niet wegsturen. jij draagt namelijk kennis van een mogelijk strafbaar feit (smaad of intimidatie) en dus mag je overal waar je wilt aangifte doen of een mutatie laten opmaken. ik denk dat dat in je voordeel kan werken als die gast er inderdaad een zaak van maakt...dan heb jij uit jezelf al je zegje gedaan voordat je ook maar door de politie benaderd word. want als die gast werkelijk naar de politie is gestapt, ontvang je een brief van de politie met het verzoek om langs te komen en een verklaring af te leggen. of als de officier het ernstig genoeg vind, kun je zelfs van huis gehaald worden.. daarom is het belangrijk om te weten waar je van beschuldigd word. misschien verduistering in dienstbetrekking? dat is best ernstig want dat is een misdrijf... doe me een lol meid en vraag het na... dit is tricky! sterkte en ik hou je topic in de smiezen Aoife
nee ik word beschuldigd dat ik volgens hem in het kantor ben geweest zondag middag.. maar ik heb niet eens een sleutel. maar ze hebben vingerafdrukken gevonden en vergeleken met de mensen die er werken maar die kwamen niet overeen. en dan word ik zomaar beschuldigd en bedreigd als ik het niet toegeef dat ie naar de politie gaat.. ik zeg doe je best maar.. ik was thuis die dag samen met mijn vriend.. ik ga morgen zeker even wat telefoontjes plegen
dat verhaal van die gast houdt nooit stand! laat hij maar bewijzen dat jij er was.... hij doet er beter aan om een betere werkster te nemen... en een beter detective bureau... of hij wil je chanteren? vreemde gast... Aoife
nee chantage is het niet denk ik.. Maar ik weet ook absoluut niet waar hij het op baseert.. alsof ik op mijn vrije zondag voor de lol ff naar zijn kantoor ga.. ik weet de beveiligingscode niet eens meer.. Maar hij gaat maar lekker naar de politie. Ik bel morgen ochtend eerst rechtshulp. ben ervoor verzekerd dus even om advies vragen.. mij beschuldigen.. pfff Ik weet niet wat ik misdaan heb maargoed.. Hij kan toch niks bewijzen
goed zo meid... laat je niet op je kop zitten.. maar blijf het een vreemde zaak vinden...zit een vreemd luchtje aan Aoife
Weet je wat ik nou zo vreemd vind, hij zegt dus dat hij van al zijn medewerkers vingerafdrukken heeft! Waarom? Ik heb toch al wat verschillende werkgevers gehad maar ik heb nog nooit mijn vingerafdruk in hoeven te leveren. En als er dan een vingerafdruk ergens opduikt die hij niet kent dan is het automatisch de jouwe? Net alsof een inbreker eerst zijn vingerafdruk bij hem in gaat leveren. En daarbij, als je echt iets kwaads wil dan ben je toch hopelijk wel zo snugger om handschoenen aan te trekken. Groetjes Anita
Ben benieuwd of je al gebeld hebt met je rechtsbijstand en iets gehoord hebt? Ben erg benieuwd hoe dit verder loopt. Die vent heeft geen poot om op te staan...
Niks van aan trekken, die vent spoort niet, als jij er niet bent geweest, zou ik me er ook niet meer druk om maken.
ik heb nog niet gebeld.Mijn vriend zei dat ik gewoon moest wachten of we er nog wel wat van horen.. Misschien doet die vent helemaal niks. En zodra er wel wat gebeurd dien ik gelijk een klacht in tegen hem..
ik zou wel ff bellen, dan weet je waar je staat. en daarbij, ik zou me zomaar niet van zoiets laten beschuldigen... succes meid, ik hou dit topic in de gaten.
Wat een redenatie... omdat het niet van de medewerkers was is het dus van jou? Hallo wat zou je denken van de rest van Nederland? Iedereen kan dat geweest zijn.. Je treft het trouwens niet met je werkgevers Bar!
ik weet niet waar die vent last van heeft. ik heb er nog niks van gehoord. Vraag me af of die wel echt naar de politie is.. maar alss ik nog 1 ding hoor dan heeft ie echt een probleem
Nou zoals de waard is... vertrouwd ie zn gasten..? Maar ik zou t gewoon afwachten hoor! T zijn gewoon manse praatjes van m.
Dus als ik het goed begrijp heeft hij een detective ingehuurd en die zei dat de vingerafdrukken niet van het personeel waren. Dan kan het dus toch van 16 miljoen andere nederlanders zijn (of beredeneer ik nu zo debiel). Hoe hij dan bij jou komt snap ik niet. Belachelijk trouwens dat hij je zomaar beschuldigd, laat ie vooral de politie inschakelen kun jij jou verhaal vertellen en dan is het klaar. Kan ie een ander slachtoffer zoeken. Wat en L*L. Sterkte meid, en probeer je het niet te veel aan te trekken, deze man spoort gewoon niet.