na aanleiding van de job topic dacht ik waarom geen bedrijven topic? dus mijn vraag wat voorn bedrijf heb jij ????
ik begin! wij hebben een webwinkel in grote maten lingerie daarnaast geef ik lingerie party's en staan we op grote maten beurzen in nederland de webwinkel gaat maandag online dus kan nog niks zeggen hoe hij loopt
Dit topic (gaat) heel erg op reclame lijken. Ik weet haast wel zeker dat het niet zo is bedoeld maar het is en blijft tegen de regels (als er namen worden genoemd). Dus: geen namen! Elmo
Wij hebben een winkel in... van alles en nog wat. Keukenspullen, huishoudelijk, autoaccesoires, schoonmaakartikelen, speelgoed... heel breed dus!
Ik heb op zolder een nagelsalon. En de naam is............ uhh... dat mag ik niet zeggen. Ben benieuwd op welke schaal ik het straks ga doen na mijn verlof. Want ik heb ook nog een 20 urige baan als verzorgende in een verzorgingshuis.
Ik heb mijn eigen administratiekantoor. Verzorg jaarrekeningen voor bedrijven en alle bijbehorende belastingen en overig papierwerk. Daarnaast nog 40 uur office manager bij een baas.
ja het is heel leuk en niet veel mensen doen het in NL dus blijft een beetje bijzonder hierdoor ik doe momenteel alleen de administratie van mijn man, we willen er ook een tak van hekwerk bij gaan pakken (sportveldhekwerk voornamelijk) wie weet of dat een beetje wilt lukken..
Ik heb een eigen bedrijfje in het bedrukken van textiel. Dus shirtjes, bedrijfskleding, kinderkleding, buikbanden, enzovoorts.... Erg leuk om te doen. Mensen zijn altijd zo blij met wat ik dan aflever....
Hier heeft hubbie een bedrijfje en die doet in/verkoop auto´s en automaterialen en onderdelen. Overigens is hij daar Dinsdag pas mee begonnen en nu druk met de ruimtes in orde maken.