Een grapje op zijn tijd is prima maar iemand zomaar een kinderlokker noemen is niet bepaald grappig, eerder ontzettend dom.
Ik hou het niet meer van de spanning, ik ga effe een valiumpje nemen denk ik.... al die emoties! Oja, ennehhhh:
goed plan! voordat het topic al gesloten word en we nog niet te lezen krijgen hoe het nou is afgelopen
ja grapje...jaaaa jaaaa! Goeie! zie altijd wel dezelfde namen voorbij komen die van die rare uitspraken doen...dat vind ik pas eng. nou wendy... we wachten het af!
hahahaa nee nog geen uitkomst dames... heb hem afgelopen avond niet gehoord... ben ik een keer thuis.. komt ie niet langs...
Haha je hebt me goed door Ik reageer niet op jou als persoon maar op jouw reacties. Wanneer je een normale reactie plaatst zal ik daar niet raar op reageren, maar ik erger me wel als ik sommige reacties van jou of Gonca zie en daar reageer ik dan op, hou gewoon niet van dat kinderachtige gedoe.
Pff na 18 pagina's gelezen te hebben omdat ik toch wel nieuwsgierig was , hoopte ik toch wel op een uitkomst. Ben erg benieuwd waarom hij dit doet. Succes ermee iig.