weekendje

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Lisje86, 30 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    hallo ik was net aan het denken om in maart een weekendje weg te gaan met ons 3e de kleine is dan 3mnd oud en dan gewoon naar centerparcs hier in de buurt. zouden jullie die aanraden of afraden?
    ben namelijk aan het twijfelen.
    thnx voor de reactie's/meningen

2. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

waarom twijfel je?
    centerparks vind ik altijd erg lekker en met een klein kindje ideaal.

3. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Centerparcs doet het altijd goed, voor alle leeftijden. Gewoon doen.

4. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    ik twijfel omdat hij dan het meeste slaapt maar toch wil ik eigenlijk met zun 3e weg :D

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.071
    3.863
    113
    Wij zijn toen ze drie maanden was naar Landal gegaan. Ik vond het ideaal zo'n huisje, want zo kun je gewoon het dagelijkse ritme aanhouden. Is prima bevallen.

6. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Ik zou het ook doen hoor. Wij willen rond die tijd ook naar centerparcs. Gewoon om er toch even tussenuit te zijn, want zie buitenland dan nog niet zo zitten...

7. plopje82

plopje82 Actief lid

7 sep 2007
    202
    0
    0
    Wij gaan aanstaande vrijdag een weekendje naar Landal. Amy is dan ook 3 maanden. :baby:
    Wij waren in het begin ook aan het twijfelen, maar nu lijkt het me heerlijk.
    Kan niet wachten tot het vrijdag is. :D
    Zo zeggen: gewoon doen! :D

Groetjes Plopje

8. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    we hebben gisteren eens gekeken op centerparcs en hebben besloten dat we mei volgend jaar dan is hij 5mnd een weekendje weg gaan. We hebben mijn ouders uitgenodigd en we horen vanmiddag of ze meegaan en dan gaan we boeken.
    waarom we niet met 3mnd gaan weet ik niet mijn lieverd vond mei beter omdat het dan ietsjes beter weer is. We gaan dan wel naar belgie maar is maar 40min vanuit hier dus dat valt nog mee!

Deel Deze Pagina