Zoontje van net 2 valt soms in slaap met zijn neus in het matras. Je kunt zien dat zijn neusje gedeukt is. Wanneer je hem met zijn neus vrij legt haalt hij meerdere keren diep adem. Zodra hij savonds slaapt kijk ik na 15/20 min hoe hij ligt. We hebben een 40 euro matras die fijn is maar vraag me af of hij wel veilig is. Nog meer kinderen die zo liggen.iemand nog tips??
Misschien dat den Aerosleep topper een idee is? Dat kan hij wat makkelijker ademen als hij met zijn neusje in het matras ligt. Lijkt me namelijk best spannend zo met zijn neusje in het matras. Prijzige toppers, maar zeker effectief.
Onze dochter doet dat ook. Als ze geen adem kan halen draait ze haar hoofdje wel. Het zijn geen baby'tjes meer dus ik maak me er niet druk om. Ik heb geen aerosleep of zo.
Hij is 2... Lijkt me dus dat hij zelf z'n hoofd wel draait als hij geen adem krijgt En mijn zoontje ademt ook diep als ik iets bij hem doe als hij slaapt, volgens mij hebben heel veel slapende mensen dat
Normaal ligt hij met zijn kontje omhoog,dan heeft hij voldoende ruimte, nu zit zijn neus zelfs ingedeukt en na 20 min ligt hij nog zo. Zal eens kijken naar een earosleep al is het nog maar korte tijd in de ledikant.
Hij is oud genoeg om z'n hoofd zelf weg te draaien als hij geen lucht krijgt. Je kunt voor je eigen rust een topper van aerosleep kopen. Hebben wij ook, omdat we buikslapers hebben.
Hier ook zo, maar nooit gedacht aan aerosleep ofzo. Hij kan zn hoofd prima draaien hoor. En hij zal toch wel lucht krijgen, anders zou hij wel gaan verliggen lijkt mij.
Ik mag er vanuit gaan dat hij uiteindelijk draait maar wil niet uitproberen als hij dat niet doet. Hij ligt zo wanneer hij echt moe is. We hebben een airgosafe topper gekocht.is vergelijkbaar met earosleep alleen dikker en bijna de helft goedkoper.(volgens de winkel nog betere luchtcirculatie) Heb alleen geen speciaal hoeslaken gekocht, zou dat nog nodig zijn?