hoihoi We willen eind juni 2 weken naar Kos. Graag wil ik wat tips horen over wat er leuk is om te doen, we zijn van plan om een auto te huren. Het moet met name ook leuk zijn voor mijn dochter! Ze is dan 4 jaar. Ik zat oa te denken aan dierentuinen en waterparken.. https://www.corendon.nl/griekenland/kos/kos-stad/aegean-view-aqua-resort?tab=destination-info-tab#819.KOAVA.AMSKGS.270617.12.DZZ-A.AMSKGS2C.KGSAMS7C Iemand bekend met dit resort? Op zoover wisselt het nogal qua recensies ..
Wij zijn er een jaar of 7 geleden geweest, erg mooi gehad toen maar dat was zonder kinderen. Vriendelijke mensen. Wij kregen toen gratis fietsen om rond te fietsen.
Inmiddels hebben we geboekt. Is er verder niemand die nog meer tips heeft of heb ik een saai eiland uitgekozen?
volgens mijn man is het de beste keuze op kos kwa resort hij is er 2x in een jaar geweest. ook erg leuk voor kids vewl animatie en veel watervermaak. ook het eten was erg lekker
Leuk eiland kos! Wij hebben er veel gefietst etc. Kwa waterpark etc weet ik het niet. Ik was zwanger toen dus vooral een relax vakantie gehad. Centrum ook erg mooi en gezellig! En het eten daar is goed!!
Altijd leuk om te horen, aangezien er op Zoover naast een hoop goede recensies ook wat slechte zijn. 😄