vervelend En klopt hoor, er zitten natuurlijk zoveel verschillende mensen hier, dus logisch dat er ook zoveel verschillende meningen zijn. En ook denk ik dat sommige wel eens overdrijven hoor, dat ze het hier veel te zwart-wit neerzetten terwijl het echte leven veel genuanceerder is. Probeer het je niet teveel aan te trekken, 'het is maar internet' moet je maar denken
Met bloemen moet je ook nog eens oppassen hoor () Ik ben allergisch voor bloemen en zal daar ook niet vrolijk van worden als iemand dat mee neemt... Zal het niet gauw zeggen om niet onbeleefd te zijn, maar denk dat het vast uit zichzelf opvalt haha. Achja, zo kan je nooit iets goeds doen...
Hiervan zou ik het dan weer heel normaal vinden als je het aangeeft. Ik zou niet willen dat iemand ziek wordt van mijn bos bloemen.
Alle bloemen of alleen die met stuifmeel? Ik ben nogal makkelijk van een bosje rozen. (Weinig stuifmeel aan de oppervlakte). Waar ik in deze periode minder blij van wordt is een kerststukje met kersttakken. Ben ik dan weer allergisch voor. Hier dan ook een kunstboom.
Wat leuk zeg. Maar wat stop je dan in zo'n pakketje? Luxe thee in zo'n zakje of echt meer dingen? Ik vind dan 1 ding weer zo weinig?? Haha
Ik zou een leuk bloemstukje of bosje meenemen. Word ik zelf blij van en vind ik niet afgezaagd. Iets voor bij de koffie zou ik niet doen. Ik ga ervan uit dat degene waar je heen gaat zelf al moeite heeft gedaan iets lekkers bij de koffie te kopen. Dan blijven ze daar weer mee zitten. Of je koopt iets leuks voor de kinderen. Spelletje of zo.
Het is wel beter ja, maar ik weet niet, ik zou het een soort van ondankbaar vinden lijken... Iemand wil toch iets liefs doen en dan geef je toch commentaar ofzo...Terwijl het ook echt heel stom is... Denkt de ander dadelijk, goh die was blij, die krijgt iedere week een nieuwe bos bloemen Komt later dan wel ergens ter sprake denk ik dan... Om zoiets te voorkomen... Zo heb ik ook eens een bosje bloemen van een winkelketen gekregen vanwege veel gedoe om iets, was ik stiekem ook helemaal niet blij mee... Maar wat moet je dan... Klagen is ook zo wat... He is toch vriendelijk bedoeld... Heel eerlijk... Geen flauw idee waar ik precies allergisch voor ben Ik weet alleen dat ik er last van krijg en dat ik mezelf een plezier doe om erbij uit de buurt te blijven
In deze tijd misschien wat kerstchocolaatjes of kerstkrans oid. In ieder geval wel iets dat ook gerust nog even kan wachten met openmaken om op te eten. Dus niet een vers gebakje zeg maar, want misschien hebben ze zelf ook al zoiets voor bij de koffie.
Ik zag ergens, ik dacht bij de Ah of de Lidl, van die mini kerststollejes liggen. Dat is wel een kleine en lekkere snack