avondfles

Discussie in 'Voeding' gestart door Rooibosje, 10 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rooibosje

Rooibosje Bekend lid

16 jun 2010
    572
    104
    43
    #1 Rooibosje, 10 jun 2013
    Laatst bewerkt: 10 jun 2013
    Ik was een beetje nieuwsgierig wat jullie de kindjes in de fles geven voor het na bed gaan. Mijn zoon van15 maanden oud geef ik rijstebloem of 8 granen in de fles. Is dit nog wel nodig? Ik twijfel een beetje.

Groetjes

2. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Heb nooit wat in de fles gedaan, rijstebloem zorgde voor verstopping en pap lust ie niet, maar met 13 maanden was de nutrilon op en ben ik gewone warme melk gaan geven voor het slapen gaan. Een maand later wilde hij helemaal geen fles meer en nu krijgt ie een beetje gewone koude melk uit een beker voor het slapen gaan.

Nodig in de zin van doorslapen? Kom je maar op één manier achter, het weglaten en kijken wat er gebeurt ;)

3. Rooibosje

Rooibosje Bekend lid

16 jun 2010
    572
    104
    43
    Hij krijgt in gewone melk. Hij is het niet nodig voor het doorslapen. Meer een gewoonte geworden. Vandaar dat ik het mij ook afvroeg.

4. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Mijn dochtertje krijgt elke avond om 19.00 een fles warme Nutrinidrink multifibre.
    Daar slaapt ze erg goed op omdat ze goed vol zit.

5. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Oh, dan zou ik alleen een beetje warme melk geven...pap of iets voegt verder niks toe, hier heeft ie het nooit gehad.

6. giraffe 2013

giraffe 2013 Bekend lid

18 apr 2013
    754
    1
    0
    NULL
    NULL
    mijn dochter krijgt om 19:30 de laatste fles 180/6 met 3 scheppen rijstebloem

7. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Hier altijd een gewone fles. Heeft hij heeeel weinig gegeten geef ik weleens een papfles maar geen rijstebloem maar echte volkoren pap zeg maar (net als voor t ontbijt)

8. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Hier nog nooit wat anders dan fv. Pap vind ik niks voor de avond, nou lust ze het ook gewoon niet. Mijn dochter drinkt nog een fles tot ze daar genoeg van krijgt. Gewone melk gaan we niet geven.

9. giraffe 2013

giraffe 2013 Bekend lid

18 apr 2013
    754
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gaan jullie haar nooit gewone melk geven? Wat is daar de reden van als ik vragen mag

10. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Same here.. alleen dan is het een jongetje :D

11. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Wij vinden melk niet nodig. Ze krijgt zat zuivel via yoghurt, kaas en boter. Melk vind ik een vreemd product. Zelf kunnen mijn darmen er niet goed tegen en wij drinken het ook nooit. Zie er geen meerwaarde in om het mijn dochter te geven.

12. giraffe 2013

giraffe 2013 Bekend lid

18 apr 2013
    754
    1
    0
    NULL
    NULL

Oohww zo oke :)

13. Rooibosje

Rooibosje Bekend lid

16 jun 2010
    572
    104
    43
    Als ik dat papspul op heb ga ik proberen om gewone melk te doen. Ik doe er niet heel veel in halve eetlepel. Het is nu misschien meer voor de smaak.

14. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Hier krijgt onze zoon vanaf 1 jaar alleen een beetje warme melk en verder niets. De melk leng ik wat aan met water omdat hij graag een beker vol melk wil hebben (hard huilen als hij op is) dus leng ik het aan met wat water om niet teveel zuivel te geven. Hij doet het er prima op tot de volgende dag 7.30/8 uur.

Deel Deze Pagina