Vraagje voor de fotografen onder ons!

Discussie in 'De lounge' gestart door Stinkerbell, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Mijn camera heeft het helaas begeven. :( Nu wil ik snel weer een andere want a.s Zondag vier ik de 1e verjaardag van mijn zoontje. :)

Ik maak erg graag foto's maar zo complex als een spiegelreflexcamera wil ik niet. Vooral niet om het prijskaartje.

Maar nu heb ik onderstaande gevonden. Is dit iets?

(had trouwens een sony cybershot 12.1 megapixels)

bol.com | Fujifilm FinePix S1600, Fujifilm | Elektronica

2. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Niemand?:(

3. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Google eens naar het cameramodel en "review" erachter. Alleen op de specificaties afgaan is niet genoeg met camera's.

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    wij hebben de digitale reflex van samsung en die bevalt ons geweldig!

5. Poppe

Poppe Bekend lid

3 dec 2009
    504
    0
    0
    Rotterdam
    De Lumix serie van Panasonic is erg goed!

6. Als je geen SR wilt maar wél een goede camera kan ik je echt de Nikon Coolpix P5100 aanraden.. Hij is al wat ouder, maar wat een fijn ding zeg.. Ben er nog elke dag blij mee!

Heeft ook 12,1mp overigens..

7. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Thanks dames. Hier kan ik iets mee. :D

8. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Kijk eens op kieskeurig.nl ! Via deze site heb ik destijds ook mn camera gekocht. Je leest ook de ervaringen van andere kopers en waar je de camera het goedkoopst kan krijgen ( kan soms wel paar tientjes/ honderd euro schelen!).
    Ben het eens dat de panasonic lumix een goeie is, alleen ik heb die van mij op zn lens laten vallen, duur en onherstelbaar grapje.
    Daarom heb ik daarna de canon poiwershot SX100 gekocht, fijne compacte camera met heeeel veeel mogelijkheden om zowel mooie automatische foto's te maken als zelf alle standen in te stellen. Er zullen inmiddels wel weer vele nieuwe modellen te krijgen zijn, deze is ook al weer zo'n 2,5 jaar oud.

Deel Deze Pagina