Zwangerschapsbeha

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door nancy1981, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nancy1981

    nancy1981 Fanatiek lid

    22 mrt 2007
    1.823
    0
    0
    helmond
    Voor de zwangerschap had ik maat 90 d in mijn beha

    In het egin van de zwangerschap heb ik een zwanerschapsbeha van de hema gekocht in dezelfde maat omdat mijn borsten niet echt waren gegroeid.

    Nu ben ik morgen 30 weken zwanger en merk dat mijn bortsen steeds groter worden maar ik kan nergens een grotere maat zwangerschapsbeha vinden dan maat 90 d ?

    Wie weet waar ik deze kan krijgen ik kom uit maastricht
     
  2. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.712
    32.572
    113
    Bedoel je cupmaat of qua omvang? Want ik heb bij de prenatal 2 zwangerschapsbeha's in 80E gekocht en die hebben ze volgens mij ook nog wel in grotere omvangsmaten hoor.
     
  3. nancy1981

    nancy1981 Fanatiek lid

    22 mrt 2007
    1.823
    0
    0
    helmond
    Hoi Suus

    Dan zal ik daar eens kijken moet er volgende week tog nog heen naar prenatal in Heerlen.
    Misschien rare vraag:
    Weet je misschien ook welke maat ik dan het beste zou kunnen nemen ?
    Volgens mij een cupmaat en een omvangsmaat groter ?

    Thanks :)
    Groetjes Nancy
     
  4. missgroovy

    missgroovy Niet meer actief

    Bij prenatal heerlen heb je grotere maten. Zowel cup als omvang! De prijs daar valt ook wel mee.
    Zo niet kun je ze ook bestellen, verder kunnen ze je daar ook goed adviseren.
    Ik zou zeker 1 of 2 maten groter qua cup nemen want nu beginnen ze pas flink te groeien, dadelijk als je voeding echt op gang komt nog meer. Bij mij tenminste :)
     
  5. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.712
    32.572
    113
    Ik heb zelf alleen een cupmaat gedaan, volgens mij is het namelijk zo dat je als je en een cupmaat en een omvangsmaat doet, dat je als ware 2 maten vooruit gaat, maar dat weet ik niet zeker, dat zou ik gewoon even proberen bij de prenatal. Succes! (vind het zefl altijd zo irritant om beha's te kopen haha!)
     
  6. nancy1981

    nancy1981 Fanatiek lid

    22 mrt 2007
    1.823
    0
    0
    helmond
    haha inderdaad vind het ook super irritant om beha,s te kopen

    maar bedankt voor jullie tips hier kan ik wat mee :)

    thank

    groetjes nancy
     
  7. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Hoi Nancy,

    Ik heb de zelfde maat als jou en heb gelijk 2 voedingsbh's gekocht in de cupmaat F, deze zijn me aangemeten bij een zaak in zwangerschapsmode, ze zijn van het merk Anita... www.anita.com
    ik heb ze met doorzichtige bandjes genomen omdat ik in de zomer ook nog leuke topjes wilde dragen en dan geen dikke banden wilde zien
    mijn zijn ze prima bevallen en ook tijdens de zwangerschap had ik er genoeg steun aan.

    ze zijn ook op internet te bestellen via ik dacht babywalz. nl... maar dat is ff googlen of kijken op de site van aniat waar ze te koop zijn....

    oja zelf vond ik ze prettiger dan die van prenatal maar dat is heel persoonlijk.

    Hoop dat je hier ook wat aan heb
    groet Janet
     
  8. zwangie

    zwangie Actief lid

    9 apr 2007
    127
    0
    0
    Livera en Hans Textiel hebben ook goede voedingsbeha's (ben je meteen voorzien en zit eigenlijk hetzelfde) in cup E en F.
    Succes!
     
  9. nancy1981

    nancy1981 Fanatiek lid

    22 mrt 2007
    1.823
    0
    0
    helmond
    bedankt allemaal voor jullie berichtjes
    dan ga ik deze week eens kijken by deze zaken
    dan kan hier een slotje op
     

Deel Deze Pagina