Hey hey! we willen in november een weekendje centerparcs doen. Onze zoon is dan 7,5 maand. Zelf zat ik te denken aan het meerdal omdat ik wat baby activiteiten zag voorbij komen. Het enige nadeel is dat het voor ons 2,5 uur rijden is. Is dat te doen met zo een kleintje? Iemand ervaringen met het meerdal of andere parken? Als we maar kunnen wandelen en er een babybadje is
Het rijden is prima te doen. Wij gingen een midweek weg toen ons kind 4 maanden oud was en dat was ook 2,5 uur rijden. We hebben wel vaker een bungalow bezocht met ons kind (1x landal, 2x CP, 1x roompot) en het is ons allemaal uitstekend bevallen! Dat terwijl de meeste parken toch op 2,5-3 uur rijden zitten.
Prima te doen hoor dat 2,5 uur rijden met 7.5 maand, verder zijn bij veel cp/roompot/landal parken wel baby badjes en wandelroutes in de buurt. Vorig jaar bij rabbit hill geweest en dat was erg leuk, ook mooi zwembad voor die kleintjes.
Ik lees net recencies op zoover maar begin te twijfelen over meerdal... kakkerlakken vuile huisjes.. ik ga eens kijken naar rabbit hill
Kakkerlakken!! Ieuw! Persoonlijk zou ik het Vennebos aanraden dan. Veeeel leuker zwembad! Veel gezelliger plaza. En ik denk zelfs met 7,5 maand dat Puk en Pelle al leuk is. Rabbit Hill, absoluut mooier huisje, maar daar ga ik niet voor...
Wij zijn eind juli begin augustus in het meerdal geweest, nou geen kakkerlak gezien hoor en ook niemand over gehoord. Het huisje was wat oud maar wel gewoon schoon. Er stond ook gewoon een babybedje en een kinderstoel in het huisje (die wij niet meer nodig hebben) Onze kinderen hebben heerlijk gespeeld, voornamelijk buiten, maar er kropen genoeg kleintjes rond.
Vossemeren lijkt me ook wel wat we willen de korting van de babybox gebruiken. Alleen zou graag een vip huisje willen je kan kiezen 2 of 4 personen we zijn met 2 en een baby welke is dan aan te raden is niet echt duidelijk
Wij zijn met onze kinderen toen ze drie en zeven maanden waren naar Zuid Frankrijk gereden. Ze vonden rijden gelukkig niet erg. Dus qua afstand lijkt me het prima!
Ja leuk!! Wij zijn met ons zoontje toen hij 6 maanden was naar center parcs Erperheide geweest. Ongeveer 2,5 uur rijden, was heel prima te doen. Heen vertrokken we toen hij na zijn eerste slaapje, gespeeld, gegeten en weer tegen moeheid aan zat gegaan. Hij heeft 2 uur geslapen. Terug heeft hij 2,5 uur geslapen. Viel binnen 5 minuten in slaap. Dus ja ik vind/vond het prima te doen. Nu zal jouw zoontje misschien niet in slaap vallen, maar bedenk dan wat jij/jullie een handige tijd vinden om te vertrekken.
Wij zijn met ons kleintje van toen 6 maanden oud 22 uur onder weg geweest naar Italië, incl files en tussenstops. 2,5 uur is echt heel goed te doen!
als je bij de informatie over de cottages kijkt zul je zien dat bij een tweepersoons vip huisje bijv. geen kinderbedje ed. aanwezig zijn. Dus dat lijkt mij dan ook minder geschikt voor 2 volwassenen en een baby. Echter is het wel een 66m2 huisje, dus echt klein is het ook niet... je kunt ook altijd de klantenservice contacteren om te kijken wat mogelijk is. Succes met zoeken en boeken!
Wij zaten overigens toen in viphuis, als je aangeeft dat je met baby komt, staat er een kinderbed(bij ons als box gebruikt) en een kinderstoel klaar. De kleine sliep bij ons op de kamer, maar dat was niet echt een succes. Thuis sliep hij ook al op eigen kamer. Nu sliep hij nog slechter, waarschijnlijk doordat wij er naast sliepen. Dus 2 of 4 kan allebei qua ruimte, maar je moet bedenken of je dat prettig vindt.