Hoi lieve dames, vorige week ben ik naar de huisarts geweest omdat ik me al een week heel erg moe en duizelig voelde. Tijdens mijn zwangerschap van Maryam had ik een laag ijzergehalte en heb ik ijzerinjecties gehad, na de bevalling weer een laag ijzergehalte en weer een ijzerinjectie. Ik dacht: ik laat mijn ijzergehalte maar weer testen, misschien komt de moeheid daar wel door. Ijzer geprikt, was inderdaad laag, maar voor de zekerheid ook maar urine gegeven (heb veel last van blaasontsteking), moest op kweek gezet worden. Gisteren kreeg ik een telefoontje van de assistente. Ja, uw urine was in principe in orde, geen blaasontsteking! MAAR we hebben ook nog even een zwangerschapstest gedaan en u bent zwanger!! Ik zei: Nou, dat zal niet gaan want ik heb een spiraaltje. Nu heb ik dus gisteren en vandaag nog twee testen gedaan en HARTSTIKKE ZWANGER! Nu ben ik dus zwanger van mijn derde kindje. Gisteren is mijn spiraaltje er gelijk uitgehaald. Ik ben hartstikke blij hoor, maar ik was eigenlijk nog niet toe aan een derde kindje! Mijn zoontje en dochtertje schelen 14,5 maand, dit wilde we allebei heel erg graag. Maar we wilden eigenlijk voorlopig (lees: pas over 5 jaar ofzo) een derde kindje. Maar straks is mijn zoontje 27 maanden en mijn dochtertje 13 maanden als nr. 3 geboren wordt! Wow, wat wordt dat zwaar en ik vind dit met momenten al pittig! Zo, ik ben het kwijt! Dank voor het aanhoren! Haha. Liefs Kim
Allereerst, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Wow meid, dat moet een flinke schok geweest zijn zeg!! Kan me voorstellen dat je er even van ondersteboven bent. Hoe reageerde je man? Wel super dat je huisarts even die controle gedaan heeft zeg. Het zal vast wel zwaar worden met nog 2 kleintjes ernaast, maar het is vast en zeker ook gezellig! Hopelijk heb je een goede zwangerschap verder!
Allereerst Gefeliciteerd.!!! Begrijp heel goed wat je bedoeld...ik had er 1 van 4 en 1 van 4 maandjes en kwam erachter dat ik zwanger was van een tweeling. Het was druk maar ook wel erg gezellig.Inmiddels zijn ze 20,17,16. Ik heb wel een tijdje een drieling wandelwagen gebruikt.Super handig!!
jeetje wat een nieuws!!gefeliciteert. ja hoe lang je zwanger bent weet je niet natuurlijk! ik denk dat ik het nooit had gelooft! maar even een ander vraagje hoe gaat dat nu met het spiraaltje??
Mijn man vind het hartstikke leuk, hij schrok wel! Maar vanochtend zei hij: Ach, nou ja de kinderen groeien wel met elkaar op he... Dat zal een drukke gezellige boel worden! Oh, ja en. Zo wat ben ik blij dat dat in de auto past! We hebben vorige maand een auto gekocht met drie volledige stoelen achterin. We zaten nog te twijfelen of we deze auto wilden kopen, ik zei: ach zo'n derde stoel hebben we toch niet nodig! Kan ook wel kleiner. Maar toch wel blij dat we dan deze auto hebben gekocht. Hahaha..
Ik denk dat ik 5 weken zwanger ben ofzo. Ik krijg over 2 weken een echo, dan weet ik het zeker en mijn spiraaltje is er gisteren gelijk uit gehaald! de assistente belde om te zeggen dat ik gelijk langs kon komen om het spiraaltje eruit te halen!
aller eerst gefeliciteerd meid , snap dat je flink geschrokken bent ! ( fijn ik zit te wachten op een oproep om het spiraaltje te laten zetten :S mmmm )
Ons verhaal is eigenlijk hetzelfde, alleen ben ik dan niet onverwachts zwanger 2 kindjes kort op elkaar en wss graag een 3e maar idd pas over een paar jaar. Heb ook een spiraal dus fingers crossed dan maar dat dat helpt . Weet wel zeker dat we toch erg blij zouden zijn hoor, als het zou gebeuren. Je hebt nog even om ernaar toe te leven Je hoort het toch wel vaker hoor, dat vrouwen zwanger raken door het spiraal heen. iig gefeliciteerd, heel fijn voor jullie!
oke , gefeliciteerd meid maar euh ik kan heel goed voorstellen dat je goed geschrokken bent ik zou het ook zijn , ik heb 2 en vind het super mooi , hoef voor mij niet meer maar schrik ook van je verhaal ik ga binnenkort spiraaltje zetten dus toch niet zo betrouwbaar
Wow wat een schok!! Maar van harte gefeliciteerd! En hartstikke fijn dat jullie er blij mee zijn. Maar je berichtje maakt me wel onzeker, ik heb ook een spiraaltje en dit omdat ik nu echt geen 2e kindje zou willen/kunnen krijgen. Ik hoop dat het bij mij dan wel goed gaat zeg!! Maar geniet van je zwangerschap!!
gefeliciteerd zeg..!!! snap wel dat je schrikt hoor...!!! btw je hoort dit trouwens echt vaak hoor met een spiraal
Gefeliciteerd!! Wat een schok moet dat geweest zijn. Een kennis van mij is ook zwanger geworden door de spiraal heen
We zijn er in ieder geval ontzettend blij mee hoor, het kindje is meer dan welkom, maar ik ben toch ook wel een beetje bang voor de reacties van mijn familie. Ik kreeg ook al van die stomme reacties bij mijn tweede zwangerschap, dus ik zie het al helemaal gebeuren! Maar goed, ik ga het tot 4 maanden niet zeggen tegen de familie, dan heb ik dat gedoe in ieder geval niet. Eerst zelf maar even aan het idee wennen denk ik.. Mijn man zat net ook op internet te zoeken en hij zei dat hij echt heel veel verhalen tegen kwam van vrouwen die door een spiraal zwanger zijn geraakt. Misschien werkt het bij sommige vrouwen niet zo goed???
Jeetje ik zou me echt kapot schrikken zeg! Ik ben zelf door de pil heen zwanger geraakt, maakte ons niet uit we zijn er nu hartstikke gelukkig mee hoor. Maar ik durf hierna dus echt niet meer aan de pil omdat ik voorlopig geen tweede wil.. spiraaltje durf ik nu dus ook niet meer haha. Maar gefeliciteerd in ieder geval!
Hee meid, Dat is ff schrikken, gelukkig dat jullie er blij mee zijn. Van harte gefeliciteerd!! en wat andere zeggen moet je schijt aan hebben want andere weten toch altijd alles beter pff... en je hebt er niks aan je eigen altijd te verontschuldigen!(frustratie komt een beetje omhoog haha)