Ik wist niet goed waar dit te plaatsen ... hopelijk is t oke hier.. Wij gaan dus aan kindjes beginnen 17/12 gaat mijn spiraal eruit! Nu ben ik al volop aan originele dingen aan het denken om binnekort het grote nieuws aan de toekomstige grootouders mee te delen! Kunnen jullie mij soms helpen aan een leuk gedichtje hiervoor? Ik was al aan het denken met een kaartje te maken van de eerste echo of een echo waar toch al iets op te zien is alvast bedankt voor jullie hulp!
Wat tof! Dat je spiraaltje er uit gaat! Hopen dat het snel raak is! Je kan indd miss een kaartje met de eerste echo ofzo, of een cadeautje en daar zit er iets in waar er op staat voor de liefste oma en opa! Xx.
ik heb ze een zwangerschapstest gegeven ! de bijna opa's en oma's na lang proberen konden ze het niet geloven ha ha en vrienden en fam heb ik het verteld op mijn mega 30 jarig verjaardagsfeest ! het was in 1 klap stil ! ha ha was zo leuk ! moest wel lang vol houden hoor ... ik ben zo'n bepper maar netjes tot 12 weken nix gezegd ! was zo leuk maar iedereen vond me al dikker worden de laatste tijd....
Wij hebben idd fopspeentjes met de oma's lieveling en opa's schatje gegeven aan de ouders, was erg leuk!