Heel lang overtijd

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door femkes, 3 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik ben zoals je kunt zien aan mijn banner al lange tijd ongesteld. Ik ben een keer eerder bij de huisarts geweest (ivm misselijkheidsklachten) en toen is mijn bloed getest. Ik ben echt niet zwanger. Van de huisarts mocht ik terugbellen als ik na nog 2 weken niet ongesteld was geworden. Dit is intussen 4 weken geleden. Ik wil eigenlijk liever niet naar de huisarts. Ik ga er een beetje vanuit dat het vanzelf wel weer een keer op gang komt. Wel heb ik veel last van afscheiding. Deze is wel geurloos, maar wel redelijk slijmerig. Kan het kwaad om af te wachten en wanneer moet ik echt naar de huisarts?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi Femkes,

Het is prima als je nog even af wilt wachten, wanneer ben je gestopt met anti conceptie? vaak zie je dat je lichaam een half jaar tot een jaar nodig heeft om de cycles weer helemaal opgang te krijgen.
    Groetjes Imke

3. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik ben in januari gestopt met de pil. Ik ben toen eerst 8 weken niet ongesteld geweest en daarna een cyclus van ongeveer 5 weken. Dat is voor mij redelijk normaal. Ik heb wel heel veel stress gehad (echt nachten wakker lig stress) en ben ook ziek geweest. In het verleden (voordat ik de pil slikte) had dit nog weleens effect op mijn cyclus. Dit is voor mij een reden om nog niet naar de huisarts terug te willen.

Deel Deze Pagina