Waarop overstappen na pepti 2

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door Sneeuwvlokjes, 15 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Hallo,
    Mijn zoon heeft lichte KMA. Sinds 2 weken geven we hem smeerkaas op brood, en yoghurt als toetje. Dit gaat prima.
    Alleen op gewone opvolgmelk reageert ie nog te heftig, dat stellen we dus weer even uit. Over 4 maanden wordt hij 1 jaar. Wat is verstandig om hem dan te geven? Bestaat er iets als pepti 3? Blijf ik gewoon pepti 2 geven? Ik hoor ook wel eens goede resultaten met amandelmelk.
    Wat raadt u aan?

2. Nutricia

Nutricia Bekend lid

4 jun 2014
    537
    0
    0
    Goedenavond,

Bedankt voor je vraag op het forum.

Jammer om te lezen dat je kindje (nog) niet goed reageert op een standaard opvolgmelk. Goed om te weten dat Nutrilon Pepti 2 ook na de leeftijd van 1 jaar geschikt is. Deze opvolgmelk heeft geen maximale leeftijd en kan dus gebruikt worden tot je kindje andere melkproducten kan verdragen.

Opvolgmelk ondersteunt op natuurlijke wijze een gezond immuunsysteem en een gezonde hersenontwikkeling. Ook bevat het maar liefst 28 belangrijke voedingsstoffen (waaronder ijzer) en is daarom aan te raden zo lang mogelijk te gebruiken tot een eventuele overstap op een andere melkvervanger.

Fijn weekend,
    Groeten Ginger
    Nutricia voor jou

Deel Deze Pagina