Komt tie Zacht gekookt ei Gewoon gerookte zalm uit supermarkt Sushi!!!! Heerlijke goede steak Roep het hier al weken. Zelfs mijn dochter van 4 weet wat mama wilt als haar zusje geboren is haha.
Broodje meergranen ossenworst met uitje en een likje mosterd. Vriendlief hele duidelijke instructies gegeven hoe deze gemaakt moet worden. Verder sushi, biefstuk, rosbief, entrecote, varkenshaas, zeg maar alles waar bloed uitkomt En een koel glas rosé en een glas whisky.. Als ik ga bevallen hebben mijn vrienden afgesproken, gaan ze als aanmoediging staan met 2 flessen voor mijn zodat ik de baby er zo uit heb ik was nogal een feestbeestje voor ik zwanger raakte. Ik zei al als ik op zaterdag avond voor 20 uur beval ik wel even de kroeg in kom rond 23 uur, want op een nieuw leven moet natuurlijk geproost worden ( ja mensen ik weet dat ik daar niet aan denk dan enzo maar wordt als grapje gezegd, gezien de kroeg eigenaar toch wel zijn maandinkomen drastisch is geslonken nu ik en ook nog eens 4 andere stapvriendinnen zwanger zijn.)
Gebakken ei en de dooier Nog heel. Oohhhh dat heb ik zo'n zin in. Met kaas en ham op een wit broodje. Jammie. Lekker rosé biefstukje met kruidenboter gaat er ook wel in.
Oh meiden wat LEKKER hihi Nou hier komt het !! Stokbroodje met filet armerican + ui+ ei+sla MMMMMMM En een heerlijke malse biefstuk met verse patatjes en boontjes YUMMY op dit moment zou ik er een moord voor plegen ! Hihihi Tel de weken af af af
het eerste wat ik op heb was een big mac!! haha was teveel koolhydraten (ivm zw.schapsdiabetes) die had ik echt gemist! nu zou ik best een pistolet filet americain met uitjes lusten haha!
Een heerlijk wit pistoletje met boter en filetamerican met uitjes eitje en kruiden vers van de slager. En sushii.. Oh goshhhhh nog 12 weken hihihi
Klinkt heel stom,maar het eerste wat ik wilde was een banaan!want die kon ik echt niet binnenhouden tijdens de zwangerschap,en manlief was zo lief te vragen of hij zalm of filet american mee zou nemen in de winkel,heeft ze lekker beide mee genomen . Voor diegene die nog ff moeten,suc6 met het wachten na het lezen van dit jummie topic
ik krijg honger van het lezen hiervan!! Oh ik heb mijn vriend inderdaad al geïnstrueerd dat hij een lekkere ribeye steak van de biologische slager moet halen en deze medium-rare moet voorschotelen op de dag dat ik onze zoon ter wereld heb gebracht. Mmmmmmm zin in!
Ik heb mijn vriend alvast verteld dat hij een broodje filet americain met uitjes voor me moet halen als de weeën beginnen. Haha.
krijg honger haha! Vorige zw schap heb ik geen flauw idee wat ik heb gegeten maar in ieder geval niet veel byzonders in het zh haha! Dat zal nu weer hetzelfde zijn....
ik was bij de oudste heel erg boos.. ik ben in de ochtend bevallen.. en het enigste wat ik kreeg was een beschuitje met muisjes.. maar ik wilde gewoon brood met kaas. ik had werk verricht en honger na uiteindelijk door blijven zeuren (volgens haar was de kar met eten al weg) is ze toch maar naar de ziekenhuis keuken gelopen om gewoon ontbijt voor me te halen
Ik wou dat dus ook, maar bij mijn werd er helemaal niet moeilijk gedaan! heerlijk toch na al die inspanning een boterham heb er nog een foto van ook haha
Ik roep al vanaf het begin van mijn zwangerschap dat het eerste wat ik wil hebben zodra ik ben bevallen een broodje filet american is! Mis het zooo erg. Daarbij een lekker glas prosecco. En ik wil ook snel weer een cake maken waarvan ik dan lekker het beslag kan eten.
Ik heb de vega filet van de albert geprobeerd en als je van paprika houdt is hij erg lekker. Ik lust dat helaas niet dus voor mij was het nogal een desillusie. Ik wil graag een broodje osseworst met uitjes als ik bevallen ben en een cracker met gerookte zalm
Ooh lekker een broodje filet american! Ik mis dat heel erg! En ineens eet iedereen om me heen ook filet american, mn moeder, zus, collega's... erg flauw!! Hihi
De dingen die je niet mag eten lust ik sowieso al niet, dat scheelt . Over leverworst en zachte eieren doe ik niet zo moeilijk. Moet wel leuk blijven .
Net als bij m'n eerste zwangerschap heb ik nu al ontzettend zin in een stokbrood filet! Met uitjes, peper en zout natuurlijk!!! Nog maar 32 weken geduld