Na thuiskomst uit t ziekenhuis 's avonds heerlijk duitse biefstuk op. Verder elke dag in de eerste 10 dagen brood met filet american. Lekker plakje leverworst.
Hard pistoletje met filet american, hier ook! En een glas witte wijn/rosé Ik eet wel paar x per wk broodje leverworst hoor.. Mag 1x p/dag een boterham en dat is ook wel erg lekker
haring mag je toch gewoon eten tijdens de zwangerschap? en als ik jullie zo lees ben ik blij dat ik geen filet american lust
Roken is niet alleen slecht voor je ongeboren kind, maar ook als hij/zij geboren is. Plus voor jezelf en alle andere mensen om je heen. Ik zou er gewoon lekker vanaf blijven.
Pfff, hier precies hetzelfde verhaal. Mijn vriend is een gezelligheidsroker. Drinkt een pilsje op een feestje, rookt er een sigaretje bij en dan rookt ie weer een hele week niet. Als ik toch wist dat ik dat kan, lijkt me heerlijk. Maar heb 10 jaar lang 'fulltime' gerookt... Ik probeer er dus vanaf te blijven, maar iedereen die er naar vraagt zeg ik dat ik niet kan beloven dat ik niet weer overstag ga...
Een pistoletje met filet van de lunchroom hier in de stad! Zo lekker!!! Natuurlijk een lekker biefstukje, & lekker sushi eten en gewoon weer alles kunnen bestellen wat ik wil
Stapels Sushi met (gerookte) zalm en stokbroodje met bieslookroomkaas en Noorse gerookte zalm. Ik kwijl nu al
Hier ook sushi en gerookte zalm.. Vooral voor sushi kon je me 's nachts altijd wakker maken.. nu dus even niet hihi
Hier meteen na thuiskomst uit het ziekenhuis mijn vriend een pistoletje filet americain laten halen! Heerlijk!!
Het eerste wat ik na mijn bevalling wilde eten waren de beschuit met roze muisjes Echter was ik zo beroerd van de bevalling dat ik 2 happen heb kunnen nemen en weer misselijk werd en bijna flauw viel (echt drama!) Voelde me daar best schuldig over Dus dat is bij de 2de mijn eerste uitdaging! Beschuit met gekleurde muisjes!
Als ik dit allemaal lees, ben ik blij dat ik de meeste dingen die je niet mag ook niet lust... enige waar ik wel zin heb is een lekker gebakken ei en heerlijke boterham met smeer worst (weet dat ik dat laatste wel mag maar doe het gewoon niet).. verder hoef ik gelukkig niet te missen
Broodje osseworst met uitjes eitje en peper en zout, en een goede prosecco mmmm... En ik ga niet meer beginnen met roken! Hoop dat ik dat na een paar glazen drank ook kan volhouden
hier ook hetzelfde mis niks alleen laat ik ook de leverworst staan vind een tosti met een dikke laag smeerworst altijd zo lekker maar eet het nu ook liever niet
O een broodje filet amirican met peper en zout ui en ei een een beetje mayo Een broodje rosbief met peper en zout En zou best een roze of een pasoa juswillen maar gaborst voeding proberen te geven dus dat word volgend jaar zomer En verder een biefstukje nog lekker roze in plaats van een schoen zool Ook al wprd dat denk ik pas met kerst Maar dan smaakt het wel extra lekker denk ik dan maar
Na de geboorte van mijn zoon kwam mijn moeder in het ziekenhuis op kraamvisite met broodjes filet american Denk dat dat met de 2e ook weer gaat gebeuren
roken doe ik helaas nog wel kan er niet mee stoppen rook er nu maar 5 of 6 per dag en mag van mezelf ook pas roken na 1 uur smiddags ja ik weet het rare tik maar redbull drink ik normaal nooit alleen mijn man en vooral na het werk en heb nu toch zin in redbull slaat nergens op vind het normaal zo vies en zoet
Waar ik het meest naar uitkijk is niet meer te hoeven nadenken wanneer je wat wilt bestellen in een restaurant