Wat meteen eten na de bavalling

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Porkie, 11 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik was het meest blij met mijn bolletjes filet american!
    Had dat zo gemist :D

2. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dacht dat ik na de bevalling een koelkast zou plunderen (9 maanden gespuugd) maar heb de eerste dagen na de bevalling amper gegeten, maar 't eerste wat ik at na de bevalling was de volgende dag een banaan. (en dat stond niet op mijn "wat ga ik eten na de bevalling lijstje" haha)

3. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Ik kreeg van mijn broer een lekkere ittaliaanse bol met filet american uitjes zout en peper! Mjam

4. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

En het eerste wat ik at na mijn bevalling was beschuit met muisjes! hihi kreeg ik van de zusters en daarna broodje kaas met sinaasappelsap en een sultana.

5. mbeekje

mbeekje Bekend lid

9 jan 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Dag na de bevalling heerlijk broodjes filet American gegeten :-D

6. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Maar dan zonder ei.

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Bife de lomo uit een doggy bag deze keer :D
    (ossenhaas van onze argentijn) Laatste keer met kipfilet, was de argentijnse beleving toch anders hihi

Tiramisu trouwens zaterdag nog op. Zat geen rauw ei in, dus hij mocht. Dat beetje amaretto is verwaarloosbaar. Dus als je het echt niet meer hodut.

8. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Het állerliefst heb ik een broodje carpaccio, mét pijnboompitjes.
    Een broodje filet american is ook erg gewenst :D

9. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Zeker weten een broodje Filet American met
    een ijskoud biertje :D

10. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    hier vrijdag thuisgekomen en zaterdag avond heerlijk sushi gegeten!!
    zou nu wel elke dag sushi kunnen afhalen, maar dat wordt een beetje kostbaar.

11. rums

rums Niet meer actief

Ik heb me helemaal de schompus gegeten in de leverpastei. Denk dat de winst van Unilever in die maand ook hoger lag dan andere maanden (A)

12. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.209
    12.222
    113
    Dit!:D maar ik vind het helemaal geen opoffering om dat nu wel te doen. Het is meer dat de keuze zo beperkt is als je niet van vis houdt.

13. sesa

sesa Niet meer actief

Zacht gekookt ei eet ik ng steeds( heb zelf kippen en die hebben geen salmonella). Maar mis enorm een lekker biefstuk.hmmm

14. wendyz84

wendyz84 Actief lid

13 jun 2011
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou na mijn bevalling graag weer filet american en carpaggiofilet eten. Ware het niet dat de slager (waar ik vroeger gewerkt heb) van 5 t/m 17 augustus met vakantie is, ben 20 augustus uitgerekend. Dus of wachten met bevallen totdat de slager terug is van vakantie of bevallen en dan langer wachten op de filet american of carpaggiofilet. (O ja die van de supermarkt vind ik echt niet lekker dus is geen optie en nu kopen en dan invriezen is niet mogelijk i.v.m. de toegepaste mayo en olie).

Lastig dit zeg :D . Dan manlief maar gewone carpaggio laten halen bij bevriend stel wat restaurant heeft ;)

15. Rockchick

Rockchick Actief lid

9 apr 2013
    353
    0
    0
    Groningen
    Toastjes met filet American , uitje , peper en een beetje mayo.
    En ik ben geen alcoholiste hoor, maar doe er gelijk een glas ijskoude bessen met ijs bij :p ..

16. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.288
    1.444
    113
    Ik heb mijn man al instructies gegeven dat ik het bartje gerookte zalm wil van bakker bart!!!! Ik vraag me alleen af of het niet gaat tegenvallen omdat je je dan zo op iets verheugd dat je het daardoor in gedachte misschien iets lekkerder had gemaakt.....

17. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Als eerste at ik een beschuitje met blauwe muisjes :D daarna toch meteen het broodje filet american, dat nam ik elke dag als ontbijt in het ziekenhuis. En eindelijk weer chocolade, waar ik helemaal misselijk van werd hihi!

18. Ebbie

Ebbie Niet meer actief

Hier ook filet americain, gerookte zalm en carpaccio!!!

19. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    2e dag thuis heeft mijn man een lekkere biefstuk voor me gebakken met zelfgemaakte frietjes :D hmmm dat was echt heerlijk! At de laatste weken van de zwangerschap niet veel meer ivm weinig eetlust maar dat heb ik die avond wel ingehaald :D

20. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    mag je geen chocolade eten als je zwanger bent dan. heb bij alle kids gedaan namelijk

Deel Deze Pagina