Dacht dat ik na de bevalling een koelkast zou plunderen (9 maanden gespuugd) maar heb de eerste dagen na de bevalling amper gegeten, maar 't eerste wat ik at na de bevalling was de volgende dag een banaan. (en dat stond niet op mijn "wat ga ik eten na de bevalling lijstje" haha)
En het eerste wat ik at na mijn bevalling was beschuit met muisjes! hihi kreeg ik van de zusters en daarna broodje kaas met sinaasappelsap en een sultana.
Bife de lomo uit een doggy bag deze keer (ossenhaas van onze argentijn) Laatste keer met kipfilet, was de argentijnse beleving toch anders hihi Tiramisu trouwens zaterdag nog op. Zat geen rauw ei in, dus hij mocht. Dat beetje amaretto is verwaarloosbaar. Dus als je het echt niet meer hodut.
Het állerliefst heb ik een broodje carpaccio, mét pijnboompitjes. Een broodje filet american is ook erg gewenst
hier vrijdag thuisgekomen en zaterdag avond heerlijk sushi gegeten!! zou nu wel elke dag sushi kunnen afhalen, maar dat wordt een beetje kostbaar.
Ik heb me helemaal de schompus gegeten in de leverpastei. Denk dat de winst van Unilever in die maand ook hoger lag dan andere maanden (A)
Dit! maar ik vind het helemaal geen opoffering om dat nu wel te doen. Het is meer dat de keuze zo beperkt is als je niet van vis houdt.
Zacht gekookt ei eet ik ng steeds( heb zelf kippen en die hebben geen salmonella). Maar mis enorm een lekker biefstuk.hmmm
Ik zou na mijn bevalling graag weer filet american en carpaggiofilet eten. Ware het niet dat de slager (waar ik vroeger gewerkt heb) van 5 t/m 17 augustus met vakantie is, ben 20 augustus uitgerekend. Dus of wachten met bevallen totdat de slager terug is van vakantie of bevallen en dan langer wachten op de filet american of carpaggiofilet. (O ja die van de supermarkt vind ik echt niet lekker dus is geen optie en nu kopen en dan invriezen is niet mogelijk i.v.m. de toegepaste mayo en olie). Lastig dit zeg . Dan manlief maar gewone carpaggio laten halen bij bevriend stel wat restaurant heeft
Toastjes met filet American , uitje , peper en een beetje mayo. En ik ben geen alcoholiste hoor, maar doe er gelijk een glas ijskoude bessen met ijs bij ..
Ik heb mijn man al instructies gegeven dat ik het bartje gerookte zalm wil van bakker bart!!!! Ik vraag me alleen af of het niet gaat tegenvallen omdat je je dan zo op iets verheugd dat je het daardoor in gedachte misschien iets lekkerder had gemaakt.....
Als eerste at ik een beschuitje met blauwe muisjes daarna toch meteen het broodje filet american, dat nam ik elke dag als ontbijt in het ziekenhuis. En eindelijk weer chocolade, waar ik helemaal misselijk van werd hihi!
2e dag thuis heeft mijn man een lekkere biefstuk voor me gebakken met zelfgemaakte frietjes hmmm dat was echt heerlijk! At de laatste weken van de zwangerschap niet veel meer ivm weinig eetlust maar dat heb ik die avond wel ingehaald