Gefeliciteerd hee! Ja vind ook dat het je eigen keuze is.. De buitenwereld kan roepen wat ze willen.. Wij willen het zo! Bij ons weet niemand dat we zwanger proberen te worden.. Dus ben benieuwd wat de reacties straks zullen zijn als het zover is.. Ik trek me nogal snel iets aan namelijk..
Hoi Dames Kijk ook eens op mijn topic: Leeftijd en iets over jezelf. Even intypen bij zoeken.... Daar staan van 76 personen de leeftijd. Misschien leuk als jullie er ook wat opzetten? Ik ben trouwens 23 en mijn man....JA JE LEEST HET GOED...MAN. (WE zijn nu 6 weken getrouwd) 27. Ook daar wordt verschillend over gedacht hoor , als je met 23 gaat trouwen.... Veel succes allemaal en trek het je niet aan wat andere (idioten) zeggen Groetjes Gavor
hey Josje, Moet je ook echt niet doen meid ik liet me wel gek maken ik zat van de week te huilen op bank maar wat ik nu wel weet als ik dat doe hebben zij gewonnen dus lekker doorgaan waar je mee bezig bent meid Ennuh ik zie hier 4 dagen overtijd ik zal voor je duimen!!
Dank je Janna.. Ben ik dus niet de enige die me er wel wat van aantrekt Nee moet even me banner veranderen..
De vraag of het gepland is lijkt me niet zozeer leeftijd gebonden, ik kan me wel voorstellen dat je de vraag vaker krijgt wanneer je 'jonger' bent. Zelf was ik 28 toen ik zwanger raakte en bijna 29 toen Lotte werd geboren, mijn man was toen 37. Ook wij kregen de vraag of het gepland was. Ik vind dit meer de aard van de mens om nieuwsgierig te zijn en graag te willen roddelen! Kan me er ook vreselijk aan irriteren hoor en denk dan wel eens 'wat verwacht je nou te horen'.
@Josje, Nee hoor meid echt niet ennuh gewoon doorgaan he!! Jammer trouwens maar nieuwe ronde en nieuwe kansen blijf duimen voor je! @Gavor, thanks zal direct ff checken er wat schrijven wel ff leuk hihi... @wendy, en ja ik probeer nu mijn irritaties in te perken voor mijzelf en de baby en mijn aanstaande hubby ook beter toch?! Liefs Janna
Ja maar zo hoor ik bijv. gister van mijn vriendin dat haar broer vader wordt...mijn eerste vraag was dus...dat was vast niet gepland...want ze hebben nog maar een half jaar een relatie.. Ik vind mijn vraag dan ook niet dom...alhoewel ik het antwoord natuurlijk vrijwel zeker wel wist..maar you never know. Het is niet altijd een domme vraag. Ik heb de vraag nog nooit gehad. maarja ik ben getrouwd. En ik woon niet meer in Nederland dus dat zal het verschil zijn hehe Daarbij ben ik bedekt, dus wanneer ik in Nederland ben kijken mensen meer op deze manier naar me: ach kijk die jonge meid...bedekt..oohh met dit warme weer...en kijk nu al zwanger..zeker uitgehuwelijkt (mochten ze niet door hebben dat ik nl ben) hehehehe Ach zo heeft iedereen wat..
Hoi Pluk Ik vind het erg kanp dat je nog aandurft om een kindje te krijgen ondanks je MS. Mijn moeder had tijdens haar zwangerschappen er bijna geen last van hoe is dat bij jou??
Van de ms heb ik weinig last gehad totdat we er ook nog eens een hittegolf overheen kregen, maar goed het einde is in zicht. Groetjes
Hallo allemaal! Echt super leuk om te zien dat er zoveel jonge meiden zwanger zijn/proberen te worden! Ik ben 19(volgende maand 20) mijn vriend 26, we wonen nu 3 jaar samen. Wij hebben ook besloten om het nog niemand te vertellen dat we aan het klussen zijn, om irritante reacties te voorkomen. Als ik eenmaal zwanger ben kunnen ze niet meer zoiets zeggen als 'wacht er nog maar even mee...' Ik heb 1 vriendin in vertrouwen genomen, omdat zij zelf ook een kindje heeft(ze was toen 19) ze was echt heel erg enthousiast. We gaan gewoon met z'n alle bewijzen dat we hele goede moeders zijn! Liefs Anne
Hier nog een jong iemand die zwanger is! Bij ons was het niet gepland, maar om nu te zeggen dat het een ongelukje was vind ik ook weer stom om te zeggen. Je kan een kindje geen ongelukje noemen. Ik slikte netjes de pil en toch ben ik zwanger geraakt... Tja als je er echt 100% van uit wil gaan om niet zwanger te raken moet je de pil en condoom gebruiken! Ik ben trouwens echt supergelukkig met de zwangerschap en mijn vriend ook! Krijg van iedereen hele leuke reacties, behalve helaas van mijn schoonouders, die kunnen het gewoonweg niet begrijpen hoe zoiets nu kan gebeuren en wij zijn veeeeel te jong in hun ogen. Terwijl zij zelf 16 was met de 1e. Maar goed ik vind ons helemaal niet te jong! Ik ben 23, mijn vriend 24! Verder hebben wij het goed voor mekaar, wonen toevallig sinds 2,5 maand in een eensgezinswoning met 4 slaapkamers, dus hebben plaats genoeg Soms denk ik wel eens, lijkt wel alsof het zo had moeten gaan... Krijgen een huis aangeboden omdat we bij de woningvereniging hadden aangegeven dat we groter wouden wonen, en vlak daarna meteen zwanger! Gr. Miranda
nou Miranda meid van harte gefeliciteerd en geniet ervan!! wat leuk om te zien dit allemaal geeft te kenne dat ik niet de enige jonge moeder ben super om te lezen allemaal!! Voor de rest iedereen succes om zwanger te worden!! liefs
' ik ben zelf ook 21 en mijn vriend ook wij hebben ook besloten om een kindje te proberen te krijgen.. je krijgt altyd wel opmerkingen want geen enkele leeftijd is 'goed'.. maar als je zelf en je partner het er over eens zijn en je bent dr klaar voor bent maakt leeftijd niet uit.. dus als jij en je vriend er klaar voor zijn.. gwoon doen.. elk kindje is een wonder en daar moet je van genieten Succes meid xxx kim