wat mij nou overkomt op fb groep..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tweekids, 18 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik werd een tijdje terug uitgenodigd voor een fb groep voor zwangeren, ik denk leuk ! Dus zag regelmatig dingen voorbij komen waar ik mijn twijfels bij had maar goed. Nu kwam er een predictor early test voorbij met een tuurstreep iedereen hier weet dat die testen onbetrouwbaar zijn dus reageerde daarop. En verwees ze toen door naar hier zodat ze hier ook konden kijken naar hoe hcg waardes werken, maar ook evt ervaringen van meiden die ook 3 maanden na een bevalling opnieuw in verwachting zijn enzovoort.
    Ook kwamen net voorbij de dekentjes van de Wibra, iemand reageerde daarop met leuk enzovoort, dus ik zei heb ze ook gehaald maar een new born mag er niet onder he veel te warm ! Inmiddels had ik vanochtend de admin al een pb gestuurd met daarin de vraag of ik dingen mocht plaatsen over achterwaarts vervoeren en ergonomisch dragen geen antwoord op gehad. Krijg ik ineens een berichtje met dat ik bedweterig over kom en respectloos en dat hij niet op een forum hoefde te kijken want de tweede was inmiddels al op komst enzovoort. Daar antwoorde ik mee dat er toch ook meiden zijn die zwanger zijn van hun eerste enzovoort. Inmiddels had ik mezelf al uit de groep gehaald ik denk hier heb ik geen zin in. Krijg ik een bericht, vanaf nu gooi ik je uit de groep. En waarom? Omdat ik alleen maar goed bedoeld advies gaf op een normale neutrale manier. Ik dacht bij mezelf moet je hier is komen of op Viva dat is soms pas respectloos ;) Bleh rare man..

2. ytje

ytje Lid

8 dec 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik zou me er niet zo druk over maken als ik jou was. Volgens mij is het juist leuk om ervaringen en weetjes uit te wisselen en als men dat ziet als bedweterig dan zegt dat meer iets over die mensen. Lekker hier blijven kletsen!

3. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ik ken het Viva-forum, daar wordt inderdaad behoorlijk gesneerd en gekat af en toe valt mij op

4. Fizzy

Fizzy Bekend lid

24 jul 2013
    518
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Gelijk heb je. Graag of helemaal niet toch? ;)

Het VIVA-forum is inderdaad nog een tikkie erger....

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Nou ik ben dus toch niet gek haha.
    Ja Viva kom ik ook niet veel te veel gekat bah..

6. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Viva vind ik ook vreselijk maar goed daar is dit berichtje niet om.

Wel raar dat ze zo tegen je deden.

7. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ik zit alleen maar hier. De rest vind ik allemaal niets. Dat gekat overal. Bah.

8. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    zelfs ik zit enkel hier en ik ben van belgie :)
    hier zijn de meesten verdraagzaam en vriendelijk.
    niet iedereen maar dat kan ook niet als je met zovelen bent :)

9. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Idioterie. Lekker niet aan meedoen, groot gelijk heb je dat je eruit gaat. Ongelooflijk, wat dat gekat soms aan energie kost :(

10. Manyi

Manyi Bekend lid

3 feb 2013
    528
    0
    16
    -
    Omgeving Nijmegen
    Sjonge je mag toch wel goedbedoeld advies geven?!
    En als ze het niet willen hoog boven staan! :D

11. Bloezem

Bloezem Actief lid

22 jul 2012
    444
    37
    28
    Vrouw
    Utrecht
    Ja ik zit ook bij zo een facebookgroep, ze vragen om meningen maar als deze gegeven word zoals ze het niet willen horen barst er af en toe een cat-fight van een jewelste los..
    Ik probeer het me niet aan te trekken, je vraagt om mijn mening, dan krijg je hem maar probeer het wel wat subtieler over te brengen nu ipv de rechtstreekse Hollandse eerlijkheid ;)

12. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alle fora waar vooral vrouwen actief zijn wordt veel gekat :)

13. CreaBea87

CreaBea87 Actief lid

5 jun 2013
    230
    0
    0
    Ik ben blij met de ervaringen van anderen anders zou ik ook niet op dit forum zitten :) en ik beslis zelf wel wat ik wel of niet meeneem aan advies. Lekker laten gaan zo'n rare fb pagina

14. CreaBea87

CreaBea87 Actief lid

5 jun 2013
    230
    0
    0
    Ja idd en niet alleen op een forum hahaha

15. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Jammer zeg, ze hadden het ook op een positieve manier kunnen gebruiken i.p.v. je meteen af te katten.

16. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Ik heb een hele fijne besloten mama groep of fb. Besloten en vol, met allemaal mama's die elkaar hier hebben leren kennen en allemaal kindjes hebben in de zelfde leeftijdscategorie. We behandelen elkaar met respect en proberen niet te oordelen. Ook daar heb je mensen met wie je het niet eens bent, maar dat word dan op een normale manier gezegd. Ik heb het echt getroffen met mijn groepje.

17. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Ik heb medelijden met de kinderen van dergelijke ouders :(. je zou toch naar zoveel mogelijk ervaringen willen vragen en info willen verzamelen over wat wel en niet goed is voor je baby..... onbegrijpelijk *zucht*

18. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zat ooit op een groepje dat heel respectvol begon, het ging over natuurlijk opvoeden - en dan in beginsel vooral over je kindje volgen, veel bv-moeders maar ook respect voor kv, veel rapley, maar ook gepureerd, leuk gemixt groepje - en ineens sloeg het om. Ik begon me meer en meer te storen aan het feit dat je bv werd afgesnauwd als je opperde de HAP te bellen bij een kindje met koorts, veel moeders waren juist van het 'laat het lichaam het zelf oplossen'. En mja, ik vond dat gewoon niet leuk meer, als ik iemand wil aanraden naar een reguliere arts te gaan, vind ik dat dat moet kunnen. Dus afgemeld voor dat groepje, er was gewoon geen klik meer.

Deel Deze Pagina