kinderwagen

Discussie in 'De lounge' gestart door Kejay, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kejay

Kejay Niet meer actief

ik heb deze vraag ook bij de babyuitzet staan maar hoop hier op meer reacties!

Een vriendin van mij is op zoek naar een kinderwagen met alles erop en eraan. Nou twijfelt ze tussen de Quinny Speedi en de Buzz.

Wie van jullie heeft ervaring met deze wagens?
    Wat zijn de minpunten?

Hebben jullie ook nog leuke adresjes waar je voor leuk geld de babyuitzet kan kopen?

Ik hoop natuurlijk dat het voor ons ook snel raak is, dus alle informatie is welkom, dan kan ik daar tegen die tijd rekening mee houden!

2. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    sorry weet niet welke kinderwagen het beste is,ik heb zelf de buzz besteld.

zie dat we ongeveer tegelijk zijn gestopt met de prikpil,succes met klussen en hoop dat het bij jullie ook snel raak is.

3. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Wij hebben gekozen voor de Quinny Speedy SX. Deze rijdt zeer soepel en is heel licht en klein opvouwbaar. Er past ook een maxi cosi op. Ik heb ook goede berichten over de Buzz gehoord, alleen daar heb ik zelf geen ervaring mee. Zelf vind ik de Buzz uiterlijk niet mooi en de Speedy wel.

Succes!
    Groetjes Miep

4. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik heb heel even een Buzz gehad, maar vond het niks. Hij rijdt niet zo soepel, is te breed om tussen de winkelschappen door, is erg groot, en heeft geen ruimte voor boodschappen. Als je het netje erbij koopt heb je nog bijna niks. Je loopt constant tegen de bijbehorende luiertas aan te schoppen. Ik zou voor de Speedi gaan....

5. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik zou zeggen geen speedi, dat ding vervloek ik.... de buggy zit niet mooi. wij hebben nu met een stevig elastiek de zitting vast zitten, zodat Iris mooi rechtop kan.

zo zie je maar...meningen verschillen.

eh modje, wil je dit berichtje verwijderen? er is wat mis gegaan.

6. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik zou zeggen geen speedi, dat ding vervloek ik.... de buggy zit niet mooi. wij hebben nu met een stevig elastiek de zitting vast zitten, zodat Iris mooi rechtop kan. hij wandelt wel heerlijk! daar moet ik dan wel weer eerlijk in zijn.

zo zie je maar...meningen verschillen.

7. sim

sim Niet meer actief

moon s, rijd geweldig!

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb dus de buzz gekocht (2006) omdat ik hem zo soepel vond rijden. dit wel zonder kind er in en dit moet verschillen maar ja dat zie ik dan wel weer. wel is het echt een wagen voor stad gebruik en bijv voor bos of strand is hij echt niet geschikt van wegen het dubbele voorwieltje en deze blijft dan zoeken. hij is klein inklapbaar en zeer makelijk uitklapbaar. verder kan er een maxicosi op en kun je zowel de kinderwagen bak als buggy van je af en naar je toe er op zetten. ik vind de modelen 2006 wel mooier dan 2007

9. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    wij hebben ook een buzz.
    ik ben er zeer tevreden over.
    rijd er zelfs wel mee over het strand en daar de bossen.
    gewoon het zenkwieltje vastzetten, dan gaat het prima. (zit een knopje bij het wiel op)

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg

o ja dat wist ik niet, ja heb ook alleen maar achter de wagen gelopen half dromend en fantaserend over me kleintje die er straks inligt haha

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wij nemen ook de buzz!

12. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0