Nou wilde toch even vertellen wat mij van de week gebeurde.Waar dus wel alles van kapot was. Ik deed het keukenkastje open en gewoon heel de kast kwam naar beneden zetten alles op m'n blote voeten.Kast kwam op m'n armen.Kraan krom daar kwam hij ook bovenop.Gelukkig was mijn man nog even thuis gekomen en kon me helpen want weet niet wat er gebeurt zo zijn als ik alleen was.Dan had ik waarschijnlijk ook de kast op m'n buik gekregen want ik hielt hem nog tegen.Maar kon ook geen stap verzetten vanwege alle glas scherven.Dus een geluk bij een ongeluk.Hebben dus vanavond alles nieuw moeten kopen glazen, borden ,kast enzo. Moest het toch nog een keer kwijt.
oei op je voeten, hopelijk heb je geen blessure opgelopen maar ja aan de andere kant opnieuw shoppen voor keukenspullen kan ook wel weer leuk zijn toch?
oei op je voeten, hopelijk heb je geen blessure opgelopen maar ja aan de andere kant opnieuw shoppen voor keukenspullen kan ook wel weer leuk zijn toch?
jeetje Sonja dat is ook een schrik dat verwacht je toch niet dat het hele kastje naar beneden komt gelukkig dat alles in orde is en dat je man er nog was dit zijn nou typisch van die huis, tuin en keuken-ongelukjes, best gevaarlijk vind ik hoor
Nou das ool een geluk indd Sonja! Haha iedere keer heeft m'n moeder het er ook over, als ze pruimen heeft in huis, moet ze aan die vrouw denken, heel de groente en fruit afdeling lag plat
genoeg poets tips hoop alleen dat jij er ook wat mee kan natuurlijk als er iets is vraag maar dan kijk ik of ik een oplosing heb 8)
Wat denk je al ie zich heeft geschoren allemaal haartje in de wasbak, kan jet blijven zeggen.....kleine moeite (ik groot geluk haha)
nu we het toch over supermarkt scenes hebben (mag dit eigenlijk wel in een topic nutteloos babbelen?) ik heb ooit eens meegemaakt dat het kunstgebit van een oude man op de lopende band floepte precies achter mijn aardappelen, heb zo gelachen
dank je wel dat microvezeldoekje is best een goed idee, maar verder weet ik op dit moment eigenlijk niks te vragen over poetsen, mocht er iets zijn dan kom ik wel vragen
Ik wel! Mijn koelkast stinkt, heb hem net helemaal schoongemaakt met een sopje, al het eten gecontroleerd en de vriezer ontdooid. Maar het helpt niet! Ik wordt er gek van, want kan echt niks ontdekken en u voel ik me vies. Tips tegen stinkende koelkasten?
Nou ben inmiddels klaar, maar ik word er echt gék van dat ik niet weet waar het door komt. Vind het zo ontzettend vies.
je koelkast schoonmaken met azijn (hoort vieze geurtjes te neutraliseren) en daarna met een sopje overdoen als dat niet helpt een schaaltje met citroensap in de koelkast zetten