Hier weer een vraagje. Wij hebben gisteren voor de eerste keer een cryo terug laten plaatsen in eigen cyclus. Die cryo was op dag 5 ingevroren. 15/06: 5000eh Pregnyl 17/06: vermoedelijke eisprong 23/06: tp 05/07: bloedtest Nu gingen ze normaal de cryo er 22/06 uithalen om het aan te zien hoe de deling ging maar blijkbaar hadden ze mij gewoon vergeten!! Na mijn laatste controle moest ik ingepland worden maar de dokter was dat vergeten. Na zelf te hebben gebeld omdat het telefoontje maar niet kwam mochten we om 13u15 komen. In het gedacht dat ze waren vergeten bellen dus. Eenmaal aangekomen bleek dus dat ze een spoed ontdooiproces hebben moeten doen met onze cryo Nu heb ik er dus helemaal geen vertrouwen meer in. Kregen jullie na je cryo tp rond je gewone nod je menstruatie? Of was dat dan toch later? Uitgaand van m'n eisprong is m'n nod 01/07. Als ze dan wegblijven in die week tot de bloedtest, mag ik dan al wat geruster zijn of komt je menstruatie gewoon later? Ik gebruik geen utro,alleen vandaag een extra pregnyl.
Ik werd na een cryo altijd op dag 9 ongi! Ook als ik utro gebruikte! Dus 14 dagen na "eisprong" behalve deze keer en nu zwanger succes