wat mij vandaag gebeurde op het werk

Discussie in 'De lounge' gestart door djellybelly, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Haha, geweldig!

2. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Wat een agressie hier zeg.

Ik zou er iets van gezegd hebben (hoop ik want ik kan me zo verstellen dat ik te verbouwereerd zou zijn geweest). Ik zou haar echt niet geslagen hebben, zou niet eens in me opkomen.

Hpe kun je je kind nou leren dat slaan niets oplost en dan zelf gaan slaan?

DVD meegeven vind ik ook een beetje raar, kind deed toch iets dat niet mocht, dat ga je toch niet belonen?

3. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik had dat wijf helemaal verrot geslagen, ze hadden meteen een ambulance kunnen bellen en dan lag ze nog aardig lang in het ziekenhuis ook kan ik je zeggen. Dan ben ik ook maar ghettowijf interesseert me geen moer. Ze moeten echt niet aan mijn kind komen. Ik word al helemaal kwaad als ik het alleen al lees hier.

4. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

dvd was geen beloning maar om het gedrag van die vrouw goed te maken, het kind zal zich rot geschrokken zijn dat een vreemde zomaar ineens op de vingers slaat.

5. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik zou ontploffen, en haar heel duidelijk laten horen hoe ik erover denk. ik sla niet snel/

mijn vriend daarin tegen,tja die had haar of geslagen of ergens opgehangen (aan vlaggestok ofzo , hij is nemelijk lekker lang hihihihi)

6. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Ik ben het helemaal eens met Jvtje...
    Schelden, Terugslaan, Leren om terug te slaan... Pff... ??????
    Dat is net zo'n slecht voorbeeld als die vrouw zelf!!
    En dan nog wel van je eigen moeder... misschien schrikt je kind daar nog wel veel meer van!! (misschien??? dat lijkt me trouwens wel zeker)

Dat leren terugslaan... ik heb in het onderwijs gewerkt..
    En daar hadden we onze handen vol aan!! Zoek als leerkracht nog maar eens uit waar het begon... wat beide kinderen zullen zeggen: Hij/zij begon!!!!

ja ik zou die vrouw aangesproken hebben..
    En duidelijk ook... En ook zeker het strafbare gedeelte van haar kant benoemen......
    Maar me never nooit tot haar niveau verlaagd hebben!!!!

7. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@ Djellebelly, fijne snoepbakken hebben wij he :D:D. Hier ook orde van de dag om er snoepjes uit te pakken :D

Vind het heel erg dat een wilvreemd mens een kind een tik op de vingers geeft, maar wat ik hier aan sommige reactie lees ,vind ik ook niet normaal. En maar met zijn allen roepen dat het zo gewelddadig wordt in de wereld en mensen geen respect hebben etc etc. Nee daar werken we op deze manier goed aan bij. We beginnen nu al om onze kinderen te laten zien hoe we dit het beste op kunnen lossen. Natuurlijk je hoeft het niet te pikken ,maar je kan het ook prima op een nette verbale manier duidelijk maken. Doe je dat op een andere wijze ,ben je eigenlijk net zoals die vreemde.

8. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

als ik de moeder van dat kind was geweest had ik die vrouw zeker weten een stomp op der m..l gegeven. wie denkt ze wel niet dat ze is. Niemand zit met zijn handen aan mijn kind dat is gewoon heel simpel. Als mijn kind een tik verdient krijgt hij dat van mij en van niemand anders.

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik blijf me maar verbazen over de reacties hoe sommige mensen zouden reageren!

10. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Zou dr ook terugpetsen maar dan op dr ouwe neus ;) gekke mensen tegenwoordig die zich menen te kunnen bemoeien met zaakjes die hun niet aangaan ... dan kun je inderdaad ook een reactie terug verwachten , ik pets zelf niet eens laat staan dat iemand anders dat voor mij doet :$ no way !

11. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik denk dat ik te overdonderd zou zijn geweest. Ik denk wel dat ik kwaad was geworden en haar toch wel had verteld dat ik daar niet van gediend was. Sowieso ben ik geen voorstander van slaan dus terugmeppen had ik niet gedaan denk ik.

Nou weet ik niet hoe ik echt zou reageren hoor, ik laat me niet meer zo op mijn kop zitten namelijk. Alleen sta ik ook erg snel perplex, zeker bij dat soort dingen.

Wij hadden 3 weken geleden iets dergelijks. Nou ja, wel wat anders maar ik wist in ieder geval niet hoe ik moest reageren. We liepen in een grote winkel en er komt een vader en zoontje tegemoet. Je zag aan het hele bekkie dat het een klein k*tventje was en die pa zag eruit als 1 of andere crimineel. Wie weet klopte daar niks van maar die uitstraling was er wel. Afijn, wij lopen daar en dat ventje van een jaar of 4 slaat zomaar Luuk in zijn gezicht. Die pakte meteen zijn wangetje en zei mama, auwwwww. Hij keek me echt zo aan van: mama, waarom was dat nou? Ik was zo overdonderd en die vader liep zo snel door dat hij al uit het zicht was verdwenen voordat ik er erg in had. Mijn man hoorde wat er gebeurde van mij en wilde even verhaal gaan halen. Ik heb hem gelukkig tegen kunnen houden.

12. Vuurmeisje

Vuurmeisje Bekend lid

15 jul 2009
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Om nog even terug te komen op dit verhaal. Heb het allemaal nog eens duidelijk nagevraagd. Mijn man zijn neefje werd zomaar ineens geslagen ( mijn man kon de voorkan van zijn neefje zien ) en mijn man en schoonzus zijn naar buiten gegaan. Ze hebben alleen niet staan schreeuwen zoals ik in het verhaal zette maar met ingehouden woede een gesprek aangegaan en gevraagd waarom. De mevrouw die zijn neefje een klap had gegeven claimde dat mijn man zijn neefje haar sloeg ( de knul was 3, en mijn man heeft hem al die tijd in de gaten gehouden ). Er is geen hele grote ruzie ontstaan en mijn man en schoonzus hebben ook niet geslagen.

Wat ik hiermee bedoel te zeggen is op dat moment wil je die mensen wel van alles aandoen, maar dit zou geen goed voorbeeld zijn voor dat neefje. Hij kijkt ontzettend tegen mijn man op toen al, en dit had geen goede keuze geweest. neemt niet weg dat ik het wel begrepen had als er wel een klap van mijn man en schoonzus hun kan was gevallen.

Mijn man zei ook altijd, als ik zie dat een volwassene .... slaat dan ga ik los, maar toen het eenmaal was gebeurd kon hij toch nog bedenken dat het niet goed zou zijn ook al was zijn neefje zomaar geslagen.

13. nicole26

En ik zie hier verschillende reacties staan over dat slaan de oplossing niet is maar moet zo´n kind dan maar leren dat iemand anders haar zomaar mag petsen of slaan , dan is zo´n kind toch ook in de war en ik zeg niet dat je rollend over de grond moet gaan met zo´n mens maar je mag best laten weten aan je kind dat je boos bent op die persoon en dat je niet accepteert wat ze doen bij je kind .... zou mooi worden dat je je ook nog in moet gaan houden tegen iemand die zichzelf ook niet kan gedragen tegenover nota bene een kind :(

14. Vuurmeisje

Vuurmeisje Bekend lid

15 jul 2009
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, maar waar heeft je kind meer aan? Ouder in de gevangenis omdat hij slaat of er voor je kind zijn en hem kunnen troosten? Want dit de reden waarom mijn man en schoonzus toen niet hebben geslagen. Ga maar na, iemand slaat jouw kind, jij wordt boos slaat terug. Wie belt er als eerste de politie? Juist, de tegenpartij. En anders de mensen eromheen. Ik ga echt niet zeggen wat mensen wel of niet moeten doen hoor, dit is helemaal aan mensen zelf. Het is alleen wel de reden waarom mijn schoonzus en man ervoor gekozen hebben niet te slaan.

15. nicole26

De gevangenis , voor een pets terug :( Zal wel meevallen er bestaat ook nog zoiets als tijdelijk ontoerekeningsvatbaar en als iemand je kind slaat en je petst terug sluiten ze je echt niet op hoor , zou mooi worden ... en dat troosten gebeurt heus wel hoor maar een kind moet ook leren dat je je niet door een vreemde hoeft te laten slaan en je best van je af mag bijten .. Als iemand haar poten niet af kan houden van een kind kan ze van een volwassene hetzelfde terug verwachten ...

16. Vuurmeisje

Vuurmeisje Bekend lid

15 jul 2009
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    gevangenis misschien niet, maar zeker een proces verbaal. Hebben we zelf meegemaakt. En idd, voor een pets ja. Overigens werd onze beste vriend toen geslagen. De man die dat op zijn geweten had heeft een waarschuwing en een boete gekregen. Dus zeg dat niet te hard. En ik ga echt niet zeggen hoe jij het zou moleten doen, maar dit is enkel de reden waarom mijn man en schoonzus zo gehandeld hebben. Dat neemt niet weg dat ik je heel goed begrijp hoor.

17. nicole26

Maar het was ook niet alleen voor jou bedoeld hoor maar iedereen lost het anders op en anders is niet perse slechter , vind gewoon dat vreemden hun handen thuis hebben te houden van kinderen , vind het gewoon niet kunnen en ik ben over het algemeen tegen geweld , heb er niets mee loop er liever van weg maar kom niet aan mijn kind want dan word ik rood voor mijn ogen .....

18. casadimama

17 apr 2009
    58
    0
    0

AMEN!!!!
    Had precies hetzelfde gedaan, kleine kan niet voor zichzelf opkomen, dus is het mijn PLICHT als moeder om dat te doen!!!!!

19. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

@tessa81 hahahahaha ja ontzetted leuk, mag vandaag weer werken ben benieuwd of er nog iets leuk gebeurd :D

20. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Dat komt omdat de beschaving en IQ van sommigen hier op het forum ver te zoeken is........;) Maar triest is het wel inderdaad.

Deel Deze Pagina