wat mij vandaag gebeurde op het werk

Discussie in 'De lounge' gestart door djellybelly, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    dan geef ik niet het goede voorbeeld he 8)

2. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Klappen mag niet Ninien, dat is absoluut niet lief

3. @ Female Haha dat gaf je toch al niet ;)

4. *proest*

5. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

hahaha BAD MOMMA! :p zal mezelf ff op me handen petsen8)

6. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    voorbeeld of geen voorbeeld, dat wijf gaat eraan.

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Klappen!Waar? Moet ik jullie allemaal even streng toespreken, jullie weten dat je niet mag slaan :p

8. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

9. *pets*

10. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    tja bij mij zeer zeker ook zou me kind wel ff naar het shampoo rekje laten kijken maar ik vouwde dat wijf zo gigantisch op dat ze zelf in het snoepbakje zou passen

11. haha dat wil ik wel eens zien, of je mij in het zeepbakje krijg, als ik je kindje een tik verkoop ;)

pardon snoepbakje:D

12. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst

whahahahahahhahahaha

ik ben afgelopen jaar trouwens vier dagen eerder van vakantie gegaan ivm ruzie om mijn kind. We waren met vrienden op vakantie in kroatie, zij met de camper wij met caravan. Zij schreeuwde tegen mijn zoon ivm iets en ik heb haar helemaal verrot gescholden, spullen dezelfde dag nog in caravan, en de morgen erop aangereden. Niemand, maar dan ook niemand schreeuwt tegen mijn kinderen. Daar ben ik zo mee klaar. Op dat moment zaten we ook al 14 dagen op die camping en waren er al wat strubbelingen geweest dus dat was de druppel.

13. hoezo heetgebakerd :D

14. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ze kan blij zijn dat ze mijn kind niet heeft aangeraakt, dan had ik haar en die camper van hun zo in elkaar gestampt dat ze verlicht nog maanden vakantie moesten vier in kroatie.

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    whahaha female zou het knap vinden als je d´r in het snoepbakje krijgt!

@krokus: oeh helemaal als er dan al wat strubbelingen geweest zijn, dan barst op dat moment ook de bom!
    Ik wil ook niet dat een ander tegen mijn kind schreeuwt, mijn broer had er ook een handje van, het scheelt dat we hem niet meer zien. En als ik er dan wat van zei had ie ook nog eens een grote mond tegen mij...idioot.

16. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    hahaha nou ik weet nu al (gezien dat jayla best een rotkind is en brutaal al zeg ik het zelf ehehehe) dat ik nog heeeel vaaaak ruzie ga krijgen door haar :D maar idd niemand schreeuwt tegen mijn kind of raakt haar aan want daar kan ik mij echt voor op laten pakken voor zoiets het is mijn kind, ik sla haar zelf niet eens dus laat staan dat zo'n truttebol mijn kind met haar tengels aanraakt pfff die zag echt geen daglicht meer en at voortaan shoarma door n rietje :D

@ ninien nou geloof me als je mijn kind zou slaan dan zorgde ik wel dat dat ging passen :D:D

17. ik ga er hier maar eens van tussen, straks krijg ik nog een klap :D

18. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    niet echt strubbelingen maar ik irriteerde me veel aan dingen van hun. bijv, hun kinderen (drie stuks) moesten persee aan tafel blijven zitten totdat wij (de volwassenen) ook klaar waren met eten. Mert onze zoon mocht gewoon van tafel en lekker gaan spelen. Maar omdat zij dat niet deden liet ik Mert ook een paar keer langer aan tafel zitten, vond hij niet leuk. Op een gegeven moment heb ik dat niet meer gedaan en dat vonden zij dan weer niet leuk. Hun kinderen moesten ook altijd voor 8 uur naar bed, tis gvd vakantie, Mert mocht rond 9 naar bed, ik snap dat je regelmaat erin wil blijven houden maar 1 uurtje langer ophouden is toch helemaal niet er. pfffff. Nee had het helemaal gehad daarachter.

ben trouwens aan een stuk naar huis gereden, 19 uur gereden met caravan en 4 uur file in oostenrijk. Had wel 5 blikjes redbull op a 355 ml. dus was mega hyper.

19. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    zo ken ik trouwens nog n mooie! ik was zelf precies zoals jayla ook echt n trutje :p en 1 keer was ik n jaar of 10 was ik samen met n vriendinnetje aan het spelen kwam er n jongetje die bij mij in de klas zat en die sloeg mij dus ik niet misselijk en hem echt verrot geslagen ehehehe nou mijn vriendinnetje en ik naar huis gefietst kwam die moeder van dat kind op me af vliegen en trok me van die fiets af en zo hard dat ik echt n blauwe arm had en van de fiets gevalen was! nou ik naar me moeder die zo pissig dat ze meteen in de auto vloog en naar die moeder van dat jongetje toe en ze heeft dat wijf werkelijk uit huis gesleurd rollend over de straat hahahaha (ze is er trouwens alleen heen gegaan zonder mij en gekeken of dat jongetje er niet was dus geen kinderen in de buurt hoor! voordat daar weer commentaar op komt hahahaha)

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @krokus: dan was je echt pissig! 19 uur achter elkaar.
    Dat vind ik ook een gevaar met samen met vrienden op vakantie gaan, het kan of goed gaan of juist dat er irritaties zijn. Is het nog wel goed gekomen?

Deel Deze Pagina