Wat mij vannacht nou gebeurde?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Claudiaaa, 7 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claudiaaa

Claudiaaa Lid

6 mrt 2009
    10
    0
    1
    Leerkracht
    Vannacht had ik écht iets zo raars. Ik had lekker geklust met mn vriend en daarna ging ik even naar de wc en toen had ik een bruin/rozig slijm in soort van 2 slierten met kleine vlokjes erom heen zwemmend in de wc liggen... echt heel raar... en later in de nacht weer zo iets, alleen toen was het een soort van doorzichtig bruinrozig klontje. Eerst waren we bang dat het een miskraam was, dat ik dan toch zwanger was geweest, maar nu lees ik overal dat dat veel pijn doet en met veel bloed gepaard gaat. Dus dat is nu zo als uitgesloten. Maar wat is het dan wel geweest? Ik heb vannacht na dit hele gedoe een testje van CB gedaan, want als het een miskraam zou zijn, zou de test theoretisch gezien positief moeten zijn. De uitslag was licht positief. Alweer, net als 2 weken geleden, want toen had ik 2 tests van CB licht positief , en de rest van andere merken negatief. Daarna vanochtend toch ook een kruidvattestje gedaan, en die vertoont echt een heel heel heel wazig plusje, maar nu ken ik mezelf wel dus die kan ik me ook nog inbeelden :p. Maar nu zit ik nog steeds met de vraag of dit een miskraam kan zijn geweest? Of ben ik gewoon nog niet (genoeg) zwanger en was dit innestelingsbloeding? Wat jullie?

Groetjes Claudia

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    als ik jouw as zou ik die 2voor5van kruitvat doen.want ik hoor veel negatieve verhalen over de cb en kruidvat.dat zijn namelijk alletwee van de zelfde fabrikant.
    het zou innetseling kunnen zijn,of gewoon een addertje gesprongen.vermengt met overige sperma

3. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    hoi hoi

ik hoor idd ook veel slechte verhalen over die testen dat ze vals posi aangeven en heb het zelf ook gehad en was niet zwanger dus je kan idd beter die van 2 voor 5 kopen mocht die dat nou ook aangeven dan ben je wel zwanger hoeveelste van je cyclus zit je eigenlijk dan?

liefs lisje

4. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Het zou id ook een innesteling kunnen zijn. Of de voorbode van je ongi maar laten we hopen op het eerste en dan je dus zwanger bent. Ik zou even een testje doen id clearbleu test wel eens later pas positief kruitvat al bij een jonge zwangerschap.

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej lisje jij bent de maand aan de beurt meid!
    damhz meid wta ben ej al lang beizg!dikke knuf

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

bij een mk verlies je wel meer bloed dan een slijmsliert, dat is heftiger dan een normale ongi met stolsels e.d

+ testen zijn niet te vertrouwen, die geven hier op het forum dagelijks meerdere malen vals positief. ook weten veel meiden niet hoe ze plus testen moeten aflezen, namelijk : de verticale streep MOET even breed zijn als de horizontale streep volgens de gebruiksaanwijzing.

als er op de kruidvat 2 voor 5 een streepje komt dan is deze altijd positief.

liefs daantje

7. SeaShell

en je kan het pas een miskraam rekenen als je ZEKER wist dat je zwanger was.. anders zou iedereen een miskraam hebben gehad als diegene dacht zwanger te zijn en later ongesteld was.

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    daar heeft daantje gelijk in!
    zo is het bij mij ook 2keer echt vast gesteld.

9. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    neem een CB met digitaal scherm, dan is het duidelijk ja of nee.

10. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    Ben het helemaal met daantje22 eens dat je pas een miskraam hebt nadat je echt bevestiging hebt gehad van zwangerschap. Hoe vaak het wel niet voorkomt dat vrouwen testen, een heel heel licht streepje zien en en er van uitgaan zwanger te zijn terwijl 9 andere testen (bijvoorbeeld) negatief zijn om zich vervolgens bij het topic miskraam te melden dat het mis gegaan is.

Ik had voor mezelf (mijn gevoel) echt 3 testen van verschillende merken nodig wilde ik daadwerkelijk geloven dat ik zwanger was. Elke maand had ik wel de nodige symptomen van, maar diezelfde symptomen kunnen ook bij je hormonale veranderingen van je eisprong houden dus die zeggen jammer genoeg nooit wat. Vroeger waren er nooit zoveel miskramen, en waarom niet? Omdat je vroeger nooit zo snel kon testen toen kon je pas na of vanaf je menstruatie testen, de testen van tegenwoordig kunnen vaak al vanaf 8 dgn na bevruchting.

Vroeger wist je gewoonweg niet dat je zwanger was omdat het in heel heel veel gevallen wel zo is dat er bevruchting plaats vind, maar dat houd niet automatisch in dat er ook daadwerkelijk een zwangerschap uit voort komt.Een vrouw heeft vaak genoeg (naar ik meen 33%) wel een bevrucht eitje maar tijdens de innesteling gaat er dan iets niet goed en wordt het weer afgevoerd tijdens de menstruatie waardoor je dus niet weet dat er wel een bevruchting heeft plaatsgevonden.

Volgens mijn gyn ben je pas echt zwanger 4 wkn na de eisprong oftewel 2 wkn nadat je menstruatie had moeten beginnen. Waarom, omdat die periode nodig is voor het eitje om zich goed in te nestelen en dat stadium voor veel vrouwen niet goed verloopt.

11. SeaShell

Helemaal met mamatje eens!

12. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    mijn vk heeft mijn vmk gewoon mee gerkend hoor.zei dat ik wel degelijk zwanger was.dus het is ook een beetje naar om dit zo te lezen dames.
    en idd ik had toen der tijd meer testen hoor.zelfs bij de huisarts die positief was dus.
    dus in mijn geval mag ik wel degelijk spreken van vmk's

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    en oja heb nooit voor me NOD getest.

14. SeaShell

Heb het ook niet over jou snippie, zeg alleen dat je geen
    MK kan hebben zonder posi test of als je alleen maar een sliertje verliest en dat je dan meteen van een mk uitgaat net als bij claudia. Als je een mk hebt gehad moet je wel eerst zeker weten dat je zwanger was net als bij jou, want als je niet weer dat je zwanger bent spreekt men niet van een mk
    Liefs daantje

15. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    nee oke. das waar.en klinkt hard maar je kan ook pas van een mk spreken als je dus idd positief hebt getest en werkelijk overtijd was.toch?
    ik reageerde meer zo om wat mamatje zei.over dta je eigenlijk pas van zwanger mag spreken als je 2weken overtijd bent.
    maar dat is wat ze gehoord heeft van der gyn.kan ze ook niks aan doen.
    maar dank je daantje:D!
    meid hoe gaat het eigenlijk met jouw?al ergens last van enzo?

liefs snippie

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Als je al twee weken licht positief test dan kan je nu geen innesteling hebben lijkt mij. Misschien handig om eens bij de dokter te melden en misschien langs te gaan?

17. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jamaar lotte daarna waren de negatief.en cb test soms vals positief

18. SeaShell

De + testen kunnen een dunne streep geven zoals ze bij de cb en kruidvat + testen heeft gehad maar daar zijn hier dagelijks superveel meiden die de test posi zien terwijl dat niet zo is. Bij een gewone test is een streep een streep, maar bij de + testen werkt dit niet zo. De | moet even breed zijn als de -
    het feit dat ze nu licht posi zou testen en twee weken geleden ook met een + test komt neem ik aan omdat de test vals is.

Ze zegt ook niet wanneer der laatste ongi was?
    En al haar andere testen waren negatief

19. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    hoi snippie dank je wel lieverd

ja het mag nu zekers wel een raak zijn maar ja moet nu weer tijdje wachten he op de ongi hahahahha moet a.s maandag bloed prikken en dan over 2weken krijgen we alle uitslagen want we hebben onderzoeken gehad in het ziekenhuis dus ff afwachten wat daar uit komt

ja dit wordt ronde 21 ofzo pff hou het niet eens meer bij zoveel hahaha

ik hou je op de hoogte oke

liefs lisje

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    berichtje was voor claudiaaa bedoelt ;) en ze zei dat ze gisteren (geloof ik) en vanmorgen ook nog licht posi heeft getest. Lijkt me niet dat ze allemaal vals zijn, dan waren de testen wel uit de handel genomen...En ze had ook met kv getest zie ik

Deel Deze Pagina