Kijk even mee, wat denken jullie zou het toch....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door schaapje84, 6 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Zal me even voorstellen, wij zijn nu 7/8 maanden aan het proberen voor ons eerste wondertje.

Heb nog steeds niet echt een regelmaat in mijn cyclus ook omdat ik soms 1 dag een bloeding heb de volgende niet en dan zet het pas echt door, dus weet ik ook niet echt precies wanneer ik moet gaan tellen.

In ieder geval ga ik er van uit dat mijn cyclus 33 dagen is omdat ik op de 24/25e mijn ei heb gehad I.V.M positieve ovulatietest. En als ik dan 14 dagen verder tel zou ik op 10 maart zitten en op 33 dagen uitkomen net zo als de maand er voor.

Nu heb ik op 1 maart een klein beetje rose slijm gehad, en gek genoeg precies de dag er na kreeg ik enorm volle borsten, deze heb ik nu nog steeds, zijn een heel klein beetje gevoelig als je er op drukt en heel erg zachte tepels met steeds dikkere aders (nu wel heel dik) verder heb ik helemaal nergens last van. Dit heb ik in ieder geval in nog geen andere cyclus meegemaakt.

Nu ben ik een uiterst ongeduldig type, wat echt niet kan wachten en heb uiteraard al een paard testjes er aan gewaagd. Moet ik misschien toch niet doen.... kan het niet laten.

Gister 5 dagen voor NOD heel licht positief, op de foto eigenlijk niet te zien, maar omdat ik wat geknoeit had durfde ik niet echt iets er van te denken, dus vandaag maar weer opnieuw.... deze was al wat beter zichtbaar zie ook de foto's in mijn album dit is dus 4 dagen voor NOD met de Mat care Ultra. Nu wil ik morgen niet testen, zondag nog 1 x de mat care Ultra en dan Dinsdag op mijn NOD een mat care en een CB digitaal.

Zien jullie ook iets op de foto?

Kweet dat het nog vroeg is, maar mijn cyclus duurt al zo lang..... :cry: en nog helemaal geen teken van :evil: :evil:

2. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    ik zie wel heel duidelijk een lichte streep.
    hij is wel heel licht maar een streep is een streep zeggen ze.
    ik zou gewoon nog ff wachten tot je nod maar ik denk toch dat je zwanger bent.
    heel veel succes.
    liefs diane

3. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    Ik kan ook wel een streep zien hoor! Over 2 daagies nog eens testen als je dat uit kan houden... maar ik denk net als Diane dat je zwanger bent!
    succes en hou ons op de hoogte!

4. Loe

Loe Niet meer actief

hoi, spannend joh. wij zitten ook in de zevende maand. Ik zou zeggen hartstikke positief, ware het niet dat ik al zoveel negatiefs heb gehoord over matcare testen........
    haal een kruidvat pakje 2 voor 4.99, moet je met pipetje druppeltjes erin doen. Die zijn hartstikke goed. Als je daarop net zo'n streepje hebt als nu, ben je HARTSTIKKE zwanger.t

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

helemaal mee eens!

6. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Huh? Matcare testen slecht? Ik dacht dat die dingen van Romed toch slecht waren? Trouwens, bestaan die dingen nog wel? Al een tijdje niet voorbij zien komen.

Iig, mijn eerste reactie is dus zwanger, maar voordat ik ooit gehoord had dat die testen dus slecht zijn.

Dus ik ga mee met de rest, test op je NOD, ik gewoon het beste.

Liefs Marieke

7. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    Hoi Meiden,

Wat een snelle reacties zeg, echt leuk. Khoop het zo...

Ook had ik de kruitvat testen liggen... natuurlijk al gebruikt, met 7 dagen voor NOD kan toch eigenlijk echt niet, maar jullie snappen al dat ik dus echt geen geduld heb.
    Ik meende dat ik hier wel iets op zag, maar dat kan goed door mezelf komen...

Daarom ga ik ze maandag halen, kheb namelijk nog 2 van matcare liggen en de CB moet ik nog halen.... of misschien toch morgen al (dat ik ze ga halen, en doe ik ze zondag allebij)

Heb inderdaad ook gehoord dat die van kruitvat heel goed zijn.

In ieder geval hou ik jullie op de hoogte!

Doeii doeiii bedankt allemaal

8. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    Nou damens,

natuurlijk had ik weer geen geduld, en heb ik toch weer een testje gedaan, deze was al veel meer duidelijker dan die van gister!

Ik zal hem strax toevoegen in mijn album, was wel van mat care maar ik heb vandaag ook de kruitvat gehaald, die is voor morgen.

Grrrrrssssss

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    dat komt omdat die matcare heel weinig hcg nodig hebben dus heel snel positief test.want je hebt nu als ik het goed begrijp de matecare 6dagen er voor.en die heeft na mijn weten wat ik herinner maar 10hcg nodig.uhm verbeter me als ik fout zit hoor.
    maar omdat jouw streep steeds duidleijker word.geloof ik dat we je binnen kort kunnen feliciteren:D!

10. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    spannend.... hoop met je mee :)

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Als je cyclus 33 dagen is dan heb je je eisprong op dag 20 en niet op dag 24 of 25 als je lf echt 14 dagen is. Als je ei op dag 24 of 25 is gesprongen dan is je cyclus 37/38 dagen en is je nod dus ook later.

12. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik denk dat ze 24/25 februari bedoelt, ik dacht ook al :)

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    ohja, slim van jou haha. Dan heb ik niks gezegd :rolleyes: ;)

Hopelijk test je over een paar dagen heel donker positief!

14. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Nou das heel spannend zeg
    Maar ik zie idd ook een tweede streepje

15. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    Hey ladies,

Bedoel inderdaad 24/25 feb. foutje van mij...

Helaas kon ik me niet in bedwang houden tot morgen en heb er vanmiddag toch nog een kruitvat testje tegen gehouden...... en ja hoor.... licht positief.

Begin het steeds meer te geloven. Heb de foto in het album er bij gezet, het is niet heel duidelijk te zien op de foto maar met het oog wel. Ook de mat care ultra heb ik dr op gezet.

Kheb inderdaad ook ergens gelezen dat de ultra maar 10 nodig heeft en de kruitvat 20.

Morgen weer opniew! En dinsdag de CB

Kei leuk dat jullie kijken! Thanks kword nu wel een beetje zenuwachtig omdat ik bang ben om blij te zijn.

16. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    Hey lotte,

Inderdaad beetje dom van mij... maar het is 24/25 feb, dan 14 dagen later is precies 10 maart en 33 dagen.

Khad het niet gezien dat ik het zo had geschreven bij deze in ieder geval.

xx

17. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    nou meid ik vind die test van mat care van vandaag echt positief hoor!
    ik denk toch dat je gewoon zwanger bent! je hebt al zoveel ook al zijn t lichte,maar wel postieve testen. en wil je alvast voorzichtig feliciteren ;)
    mijn verloskundige zei, je lichaam maakt alleen hcg aan als je zwanger bent. dus kan je alleen positief testen als je hcg in je lichaam hebt. en het maakt niet uit of die test positief is,want de een maakt het sneller aan en de ander langzamer :)
    ik heb ook toen ja twee dagen voor NOD positief getest,ook met een gevoelige test die weinig hcg nodig heeft en ja hoor ben toch echt zwanger.

kijk maar in mijn album. de test van 25.12 die blauwe is 2 dagen voor NOD...is ook licht positief :D

ik zal in ieder hier voor jou hard duimen oki ;)

liefs Tineke

18. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    Hoi Ladies!

Zie mijn Banner! Vandaag de CB digitale vet positief: ZWAGER!

Denk eigenlijk dat mn eitje toch net ietsjes eerder was ivm meerdere dagen posit. ovulatie test. Dus ben ik gaan tellen vanaf de eerste dag dat ik echt bloed heb verloren das 3 feb.

Is misschien anders ook vreemd dat ik al een week voor NOD lichtpositef test en nu dan (2 dagen) voor NOD Zo positief met de CB. Waarschijnlijk is vandaag dan mijn NOD en heb ik een 31 dagen cyclus.

In ieder geval wilde ik het jullie laten weten!

19. Hanneke083

24 feb 2009
    33
    0
    0
    Verpleegkundige
    zie ook een hele lichte streep. Het is natuurlijk wel nog wat vroeg 5 dagen voor je NOD, maar toch een kleine felicitatie van mij.

20. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    Hey Hanneke,

Ik neem je felicitatie van harte, want vandaag heeft de CB digitaal aangegeven dat ik zwanger ben.

Waarschijnlijk heb ik mn ei toch iets eerder gehad en een wat kortere cyclus deze maand.

Doei doeii

Deel Deze Pagina