wat daantje zegt is waar. lisje18 ik hoop echt dat de uitslagen goed zijn en dat je aan het einde van deze ronde positief test! liefs
lotte dat zge ik ook niet meis.ik reageerde meer op het deel:Als je al twee weken licht positief test dan kan je nu geen innesteling hebben lijkt mij.
ow sorry, ik bedoelde er ook niks mee haha. Soms komen dingen via inet helaas anders over dan bedoelt Dat over die innesteling zei ik omdat iemand anders zei dat ze misschien haar innesteling had. Het is een lastig verhaal en het enige wat je kan doen is nog even afwachten en over een paar dagen weer testen denk ik. Sterkte
Ze had met de kruidvat + test getest, zelfde fabrikant als clearblue + test, en dat ze nog niet uit de handel zijn genomen snapt niemand, zelfde met de ovutest van kruidvat. Tijdens mijn ongi geven die positief aan, zelfs bij mijn vriend en bij heel veel meiden hier. Als je echt zwanger bent zijn die + testen oke en geven ze een brede | aan, maar als je niet zwanger bent geven ze 5 vd 10 keer een pennestreepje wat volgens cb niet telt maar meiden denken dat een dunne | ook posi is, dus in feite is de test zelf niet slecht maar wordt hij fout afgelezen met alle verdriet van meiden die denken dat ze zwanger zijn en toch ongi worden tot gevolg
daantje dat is dus de reden waarom ik met verschillende testen teste.toen geloofde ik het pas!en dan is het nog moeilijk. stel dta ik nu niet ongi word dan doe ik de 2voor 5 van kruidvat!en daarna die indi van cbdie met woorden dus.en dnek ook ene predictor. maarjah zo ver zou het niet komen hoor.
De 2 voor 5 zijn idd heel erg betrouwbaar. Nog nooit iemand met een valse 2 voor 5 test gezien. Ook de cb digi is super ja! Hopelijk is het snel weer raak snippie Liefs daantje
Ik voel me wel goed, de misselijkheid begint een beetje te komen maar heb al 3 weken verschrikkelijke darmkrampen, en vooral 's nachts. Verder voel ik me prima Nog 6 daagjes tot je nod, spannend blijft dat he? Ik hoop zo dat je posi test Liefs daantje
dank je meid!nou ik ga dan vrijdag testen idd als het donderdag uitblijft. maar denk het niet ben altijd optijd! moet dus de 12de ongi worden.(dan is het mijn 28stedag fijn trouwens dat je noet zoveel lats hebt.alleen jammer van die darm krampen,maarjah dat neme je dan voor lief toch? .geniet er van meid! liefs
De reden daarvoor is juist om wat ik al eerder (hier of elders) schreef en dat is dat bij 1/3 er wel een bevruchting plaats vind, maar geen zwangerschap. je spreekt van een zwangerschap 4 wkn na eisprong. waarom, omdat de duur van innesteling verschilt per persoon. 2 wkn na vermoedelijke nod is dat alles achter de rug en hoort het vruchtje veilig en wel ingenesteld te zijn etc. vandaar. Dat is wat mijn gyn mij heeft uitgelegd, en waar ik me heel goed in kan vinden. Ik vind een bevruchting persoonlijk ook niet hetzelfde als zwanger zijn. Mede door die wetenschap. Want een bevruchting houd nog geen zwangerschap in. In mijn ogen (persoonlijk) ben je pas zwanger als de innesteling zich goed heeft voldaan en het vruchtje gaat groeien en delen (oftewel 4 wkn na eisprong oftewel 6 wkn) wat mij vaak tegen de borst stuit is dat veel meiden zich melden in het mk forum gedeelte als ze 2-3 dgn overtijd zijn, want he dat zijn ze nooit dus hebben ze een mk gehad dan zou ik er al tig hebben gehad, je kan om zoveel verschillende redenen hebben dat je menstruatie verlaat is, of dat je symptomen hebt (allemaal hormonale redenen) die er op duiden maar geen uitsluitsel geven. Wees gewoon zwanger na een goede posi test (liefst meerdere ) en pas ruim een week na je nod want je wet maar nooit
mamatje dit stuit mij een beetje tegen de borst: wat mij vaak tegen de borst stuit is dat veel meiden zich melden in het mk forum gedeelte als ze 2-3 dgn overtijd zijn, want he dat zijn ze nooit dus hebben ze een mk gehad dan zou ik er al tig hebben gehad, je kan om zoveel verschillende redenen hebben dat je menstruatie verlaat is, of dat je symptomen hebt (allemaal hormonale redenen) die er op duiden maar geen uitsluitsel geven. Wees gewoon zwanger na een goede posi test (liefst meerdere ) en pas ruim een week na je nod want je wet maar nooit . ik was alle twee de keren 4dagen overtijd!goede positieve testen ook nij de huisarts wat ik al vertelde!dus was wel degelijk zwanger(het staat zo ook bij vk in de comp alleen dan vmk)!en nee niet een week overtijd!maar wees gerust meid.ik zou na dit idd pas blij zijn als me ongi sowiezo een week uit blijft!
dit is absoluut NIET WAAR! ik heb bij allebei mijn zwangerschappen de + testen gebruikt van cb en kruitvat. en wat ook al in de gebruiksaanwijzing staat is het volgende: het maakt GEEN verschil indien een van de lijnen in het '+'teken lichter of donkerder gekleurd is dan de andere; het resultaat is `zwanger` het beeld van het '+' teken kan verschillen.
de + test geeft vaak een heel erg dun verticaal streepje zo dun als een haar en dat is vals positief die heb ik zelf ook gehad
dit is wel waar, staat zelf in de gebruiksaanwijzing van clearblue, en ik schrijf toch ook niet dat hij als hij licht is niet positief is? zie je nergens staan hoor dat ik dat zeg ik zeg dat de VERTICALE lijn even BREED moet zijn als de HORIZONTALE lijn, heb dus NIKS gezegd over de kleur! als de kleur licht is dan is hij inderdaad positief, als de verticale lijn maar even breed is dan de horizontale!
jah idd. en met het beeld van'+'teken van verschillen bedoelen ze waarschijnlijk kleur verschil.maar niet brete verschil.