Wat mij vannacht nou gebeurde?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Claudiaaa, 7 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xnancex1

xnancex1 Actief lid

20 okt 2008
    237
    0
    0
    nee dames het is jammer dat ik de tekeningen hier niet op kan zetten want ze laten ook voorbeelden zien. dun lijntje of juist breder dan de horizontale.. het maakt niet uit.

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    xnancex1 oh oke meis.je moet het dnek ook zelf mee gemaakt hebben toch?
    ik zou de volgende keer even kijken als mocht ik ooit weer moegen testen:D!
    maar laten we er idd maar over op houden

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

het is idd zo dat voor de nod 33% van de zwangerschappen in een vmk eindigt.
    echter heb je niets aan deze wetenschap dus is het beter om pas op je nod te testen!

en het is pas een mk na een posi test.. die testen van cb zijn pas posi bij een even brede teststreep, en er gaan hier idd vaak verhalen over vals posi cb testen..

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    oh maar de mijne werden ook als vmk gerekend en was al overtijd.hoor.heb niet voor em nod getest.
    maar oke,dit antwoord was dnek niet voor mij bedoeld soorr :oops:

5. xnancex1

xnancex1 Actief lid

20 okt 2008
    237
    0
    0
    hoop voor je dat je over 5 dagen een positieve test hebt!
    en dat de dagen maar snel mogen gaan hihi

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Daantje heeft gelijk, dat zijn 2 verschillende dingen en op de site van clearblue staat bij de faq heel duidelijk dat de teststreep even dik moet zijn als de controlestreep.

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

het staat idd bij de FAQ met plaatjes en al bij '' How do i read my result''

http://www.clearblue.info/uk/pregnancy- ... ip-faq.php

A blue line will appear in the Control Window within 2 minutes to show that the test has worked. Read your result after 2 minutes.

If there is a ‘–‘ in the Result Window when the line in the Control Window appears, your result is ‘Not Pregnant’.
    If there is a ‘+’ in the Result Window when the line in the Control Window appears, your result is ‘Pregnant’.
    It does not matter if one of the lines that make up the ‘+’ symbol is lighter or darker than the other; the result is ‘Pregnant’:

The appearance of the ‘+’ symbol in the Result Window may vary, however, the lines that make up the ‘+’ symbol and the line in the Control Window should be of a similar width.

If you are still unsure of your result, you should wait at least 3 days before testing again, taking care to follow the instructions.

8. xnancex1

xnancex1 Actief lid

20 okt 2008
    237
    0
    0
    wat jij wil hoor daantje

het zal een andere test zijn want ik verzin het ook niet uit mijn duim. en is al helemaal geen discussie waard.

als je er zelf maar in gelooft ;)

Deel Deze Pagina