Hallo meiden, Ik zit met een vraag en ik hoop dat jullie me kunnen helpen want eigenlijk weet ik met mezelf geen raad.Ik had al eerder vermeld dat ik 15jan gestopt ben met de pil en toen 18jan ongi ben geworden.Die dagen/weken erna verschillende klachten die bij het ontpillen horen.....koud,warm,missellijk,buikpijn,rugpijn etc en op het moment dat ik ongesteld moest worden totaal geen ongi klachten.Ben toen op 19 feb ongi geworden(kort nog geen 3 dagen) Nu heb ik vanaf afg zondag echt hele vage klachten,ben super emotioneel,buikpijn met vlagen misselijk en hyper!Ik kan totaal geen rust vinden en heb de afg 2 nachten na pogingen om te slapen tot 2 uur in de kamer gezeten omdat ik totaal niet kon slapen en te onrustig was. Nu geeft mijn banner aan dat ik op dag 16 zit van mijn cyclus en over 4dagen mijn eisprong heb.Maar afg maandag nacht had ik ongelooflijke steken in mijn buik kon niet op mijn buik en of rug liggen en het trok door naar mijn stuitje.Ik dacht aan mijn ei?Maar ik heb tot vandaag eigenlijk totaal geen slijm verloren(Begint vandaag een beetje te komen) Heb het idee dat ik echt helemaal van slag ben en weet nu even niet zo goed wat ik moet denken.Ik lees dat veel vrouwen last hebben van hun borsten(ook als ze ongi moeten worden)maar daar heb ik eigenlijk nooit last van. Met het klussen zit het wel goed maar hoop dat dit voor iemand een beetje herkenbaar is want jullie begrijpen dat ik echt met een hoop vragen zit...... Ik moet continiu bezig zijn,begin overal aan maar uiteindelijk komt er niks uit mijn handen,pfff knufx
Meid helaas is er maar 1 advies wat echt zin heeft en waar je wat aan hebt, want met vage klachten kun je niet zoveel. Ik zou het afwachten, meer kun je niet doen. Gewoon doorklussen lijkt me ook een goed idee en dan je banner een beetje volgen en pas gaan testen als je banner dat aangeeft. Vooral als je net gestopt bent met de pil kan je cyclus van slag af zijn...
Ja denk ook dat er niks anders op zit dan aftewachten maar ik stelde de vraag ook omdat ik denk ik niet de enige ben die zich zo voelt.... Ik zie dat jullie ook in ronde 2 zitten?hoe voel jij je dan?Ook last van het ontpillen? Maar toch bedankt voor je antwoord en succes deze rode,hoop voor je dat t raak is! knufx
Wij zitten inderdaad ook in de 2e ronde. Ik moet zeggen dat ik vorige maand ook behoorlijk door mijn lichaam in de maling ben genomen hoor. Ik had het heel de tijd warm, vast slapen en veel slapen, pijnlijke borsten en ga zo maar door. Deze maand gaan wij kijken of ovulatietestjes een beetje inzicht kunnen geven in mijn cyclus. Misschien is dat voor jou ook een idee? Ik begrijp wel dat het moeilijk is hoor, want je wilt toch weten of je zwanger bent of dat je je eisprong hebt. Ik zou toch wachten tot je banner aangeeft dat je kunt testen of tot je ongesteld wordt. En in de tussentijd gewoon doorklussen. Om de 2 dagen dan zit je altijd goed! Mocht je een negatieve test in handen hebben tegen je NOD dan kun je altijd nog naar de dokter gaan. Die kan ook een test voor je doen. Ik zou me niet teveel druk maken in ieder geval, want je kunt met alle symptomen niet zoveel. Ik zou me ook niet gek laten maken door wat er overal op de forums wordt geschreven over symptomen, want het kan net zo goed iets anders zijn. Dat het bij de 1 misschien op een zwangerschap duidt, kan bij een ander weer iets heel anders betekenen. Ik begrijp je onrust, want het is hartstikke spannend! We zijn er gelukkig hier wel allemaal voor elkaar en dat is wel fijn. Groetjes
Zitten idd wat herkenbare dingen tussen ja. Gelukkig kan ik wel gewoon slapen. Is voor mijn vriend ook wel prettig Kan niet zo goed tegen weinig slaap. Hopen dat je klachten snel afnemen en ondertussen gaan we gewoon door proberen.
Hoi Meiden, De rust is weer wedergekeerd!Heb de afgelopen nachten geslapen als een roos en ben tot tegenstelling van erg hyper nu erg moe. Ik zit volgens mijn banner op dag 18 van mijn cyclus en moet nog 2dagen tot mijn eisprong... Volgens mij heb ik mijn ei afg maandag gehad?Heb wel steeds erge buikpijn en blijf elke dag met vlagen misselijk.Ook heb ik nu vanaf gister dat ik echt aan het trillen ben met mijn handen?Pfff ik kan er echt geen touw meer aan vast knopen en ik weet ook wel dat ik niks anders kan doen dan afwachten maar dit maakt me gewoon erg onzeker. Qua slijm is het wel wat meer,maar het rare is dat ik het vooral heb als ik heb geplast en dan niet met afvegen maar (sorry voor de omschrijving)het drijft echt in de pot....en zie een soort witte stukjes in mijn urine drijven. Ga maar genieten van het mooie weer en proberen mijn gedachten te verplaatsen. Fijne dag allemaal en veel succes ook voor iedereen die mag testen!knufx
Hoi Sammie, Ik begrijp je heel goed hoor, ik vind het ook steeds spannender worden. Ze zeggen dat je er niet teveel mee bezig moet zijn omdat dat ook niet goed is, maar hoe kun je er niet mee bezig zijn als je dat wel bent? Ik gebruik in deze ronde ovulatietests, dat geeft me iets meer houvast aan wanneer ik mijn eisprong heb. Ik moet zeggen dat het tot nu toe prima bevalt. Groetjes