Hallo Meiden, Ik heb dit liedje gehoord op een vriendin van mij haar babysite, ik vind dit echt zo een mooi liedje. Ik kreeg er echt tranen van in me ogen, het is het liedje every baby van de kelly familie. Als je op de volgende link klinkt gaat ie als het goed is afspelen: http://home.versatel.nl/h.os01/EveryBaby.mp3
heel mooi, ga gelijk de akkoorden zoeken, mijn man speelt gitaar, heeft ie vanavond weer iets uit te vogelen hihi
Ik vind het ook een prachtig liedje en zo heeft de Kelly Family nog een paar ontzettend mooie erbij zitten. Maar wat ik me nu eigenlijk afvraag, misschien weet iemand dit te vertellen, hoe krijg je zo'n muzieklink op beebiesite gezet? Ik weet dat je de muziek eerst online moet hebben staan, maar is daar een speciaal programma of site voor, net als photobucket ofzo voor foto's doet? Hopenlijk kan iemand me verder helpen Liefs Angela.
Mooi liedje he...heb alle cd's van de Kelly Family Ben ooit ook naar een paar concerten geweest, echt mega veel mensen komen daar op af. En idd...ze hebben een heleboel mooie liedjes...
Je het is echt heel gaaf en die concerten ben er ook heen geweest 2 x maar die sfeer die dar hangt echt geweldig mooi zo zou het meer moeten zijn.
Super nummer! Heb er ook een cd van, maar al een hele tijd niet meer naar geluisterd. Ik zal hem meteen weer opzoeken nu ik dit lied weer heb gehoord! Groetjes Miep
ja ik ben er ook helemaal gek fan alle cd video's en dvd van de kelly's en ben naar 12 concerten geweest echt gaaf groetjes miranda
Ben ook naar vele concerten geweest en heb ook veel cd's en video's, alleen vind ik wel dat ze de laatste tijd niet zo super meer zijn met de muziek. Maar goed, de oudere cd's worden nog steeds grijs gedraaid.
Ken het liedje ook al, was het alleen even vergeten, bedankt voor het naar boven halen van dit mooie lied!
Tekst: Dodo,dodo, dodo dodo Dodo,dodo, dodo dodo La da da da da da da Chorus: Every baby needs a mama, needs a papa Close at hand Every baby needs a mama, needs a papa To hold their hand I look in the eyes Of a beautiful child They tell me more than words He reaches his hand And cries for something Oh I'll give hime all I have Chorus Birdies on the window See the birdies on my window If I could fly oh babe Then I would fly ooh ooh oh Believe in me I'm holding his hand And giving my love Trough happiness and sorrow And in no time He'll be a big boy Oh what a wonder of love Chorus Oh little baby you're not alone