kan dat ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dolfijntje1985, 20 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    ik denk dat ik vanacht een paar keer echte weeen heb gehad.
    ik lag in bed en kreeg een hele harde buik en daarna hele erge krampen door mijn hele buik, en dat werd steeds erger op een gegeven moment lag ik zowat krom van de pijn, en toen verdween het weer langzaam. en dat zo'n 4 a 5 keer met tussenposses van een paar min. het deed echt gigantische zeer,
    dus vandaar dat ik denk dat het echte weeen geweest zijn.
    maar nou vraag ik me af kan dat, dat het dan in een keer weer ophoud.
    want na dat ik me vriend had wakker gemaakt heb ik het nog 1 keer gehad en toen was het weg.
    heb wel nog de hele nacht een beetje een beurs gevoel gehad, beetje pijn met omdraaien niet echt een fijn gevoel.
    ik vroeg mij af kunnen dit echte weeen geweest zijn omdat het daarna opgehouden is? en hebben meer meiden hier last van gehad?.

liefs diane

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    het kunnen wel eens voorweeen zijn geweest verschikkelijk ik heb met heel wat loos allermen naar het ziekenhuis geweets
    MAAAAAAR alsje een echte ween krijgt weet je dit is en wee.
    Ik wild het ook niet aannemen toen ze dat tegen me zijden maar het is echt zo.
    succes

3. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    kan idd voor weeen zijn.
    ik had 9 nov voor weeen (en me vliezen braken toen ook) en esmee is de dag erna geboren (was 36+6 weken zwanger)

4. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Klinkt als voorweeën

5. 19Vlinder89

17 dec 2007
    49
    0
    0
    Ik weet nog steeds niet of ik echt zwanger ben, maar nu jullie het er zo over hebben. Ik heb ook de laatste tijd last van het 'lopen' van veel afscheiding.

6. 19Vlinder89

17 dec 2007
    49
    0
    0
    Sorry, verkeerd onderwerp

7. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    ik wist niet dat voorweeen zo pijnlijk konden zijn.
    zegt het ook iets over het eerder komen van de kleine?
    of kan je ook hiermee doorlopen tot 42 weken?.
    want heb echt het idee dat het eerder komt zoals heel veel mensen in mijn omgeving denken. en nou vanacht dacht ik echt dat het ging gebeuren, want heb al vaker krampen gehad s'nachts maar niet zoals deze, had echt het idee dat dit echt weeen waren.

liefs diane

8. Talitha15

Talitha15 Actief lid

2 mei 2007
    238
    0
    0
    Heb ik met 34 weken ook van 20.00 uur tot de volgende ochtend 6.00 uur gehad. Ook 2 keer verschrikkelijk overgeven. Ik dacht toen ook dat het ging gebeuren, mar het zakte weer en ik loop nog steeds met een dikke buik. Ik had ook echt weeen om de 4 minuten en ze hielden een halve minuut aan. Zijn wss ook voorweeen geweest.
    Succes iig!

Deel Deze Pagina