Wat mis je heel erg nu je zwanger bent?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mamavanjoshua, 27 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    ik mis mijn relativeringsvermogen
    dat was al niet zo heel sterk, het is nu compleet verdwenen...

verder dronk ik niet, ik drink nooit koffie en rookte ook al niet. Dus daar mis ik niks van. Enige waar ik weleens trek in heb (maar missen doe ik het eigenlijk niet hoor) is een broodje gerookte zalm van la Place (zo'n rond broodje)..

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Een rode biefstuk, een baileys als ik er zin in heb en sporten!

3. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    ik mis me positieve instelling en me energie

me drankjes op een feestje want cola hoef ik ook al niet aan te gaan want dan krijg ik maagzuur

en het aller ergste mis ik mijn sport want daar van kreeg ik juist energie :(

maar jah alles voor het goededoel ons mooi wonder he

wel een kei leuk topic trouwens

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik mis heeeel erg dat ik nu geen roseetje meer mag drinken. Als we 's avonds uit eten gaan, of gewoon thuis onder het koken en avondeten. Ik dronk elke dag wel minimaal 1 roseetje en dat kan nu natuurlijk niet meer. Vanmiddag zijn we lekker buiten de deur gaan lunchen en toen kon ik ook geen rosé bestellen. Nou ja, nu neem ik altijd maar een icetea, andere frisdrank lust ik niet. Oh en ik mis ook dat ik geen filet american mag eten. Maarrrrrrrrrr.....ik heb het allemaal met liefde over voor onze beeb!! Maar dat zal ongetwijfeld voor iedereen hier gelden.

5. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    Ja voor mij ook die bijna rauwe biefstuk met een glas goeie wijn!! Heb al tegen mijn liefie gezegd dat dat mijn maaltijd word in de eerste wwek na de bevalling!!! Nog een behoorlijk aantal weken geduld hebben dus hahahaha

6. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ik mis mijn nachtrust!
    Ik wordt zo'n chagrijnig mens omdat ik niet goed slaap ... :(

7. Mama van Isabella

Mama van Isabella Bekend lid

8 jul 2009
    599
    0
    16
    Oh gister aten we bij mijn ouders en wat had mijn moeder allemaal gemaakt
    Als eerst wat hapjes
    - filet american
    - rauwmelkse brie (degene waar ik verzot op ben)
    Vooraf:
    - carpacio met parmezaanse snippers (wat dus ook niet mag stond op de verpakking)
    Ze had gelukkig een lekker alternatief voor mij maar ik had even flink de balen.

8. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Hihi ik mis tot nu toe nog niets :D

Hou zowieso als niet van biefstuk, roken, wijn, filet american, gekke kaasjes ;)

Maar dit kan allemaal nog gaan veranderen natuurlijk... :)

9. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik mis mijn IQ en mijn taille.

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Gerookte zalm.

Maar het allermeest mis ik mijn vader die een paar maanden geleden is overleden op 52-jarige leeftijd en die van dit alles nu niets kan meemaken en nooit opa zal zijn van ons wurpje :(. Daarvoor zou ik met liefde de rest van mijn leven gerookte zalm laten staan...

11. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    het slapen op mijn buik!!

Qua eten of drinken geen gemis...

12. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Een lekker wijntje bij of voor het eten of op een terras (gelukkig is het mooie weer zo goed als voorbij!!!). En een rood biefstukje.... Kan er verder prima vanaf blijven hoor en biets af en toe een heeeeel klein slokje wijn bij een vriendin.

En vooral mijn lijf waar ik altijd alles mee kon. Was geen slanke den hoor, maar het niet meer kunnen sporten en het niet meer makkelijk kunnen omdraaien in bed bijvoorbeeld is toch af en toe wel een beetje jammer. Gelukkig maar een bewegelijk kindje alles helemaal goed!

En wat ik vooral mis: niet lekkende borsten!!! Ik zou gewoon wel eens weer een samen keertje met mijn hubbie willen vrijen zonder bang te zijn dan ze weer gaan lekken. Ik voel me dan toch een partij NIET sexy.....

13. Liv

Liv Actief lid

8 jun 2009
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Roken!

14. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Biefstuk en runder rollade (eet ik normaal ook niet vaak maar nu ik het niet mag...) Heb aan mijn moeder al een bestelling doorgegeven voor de runder rollade. En na de bevalling van mijn dochtertje kwam mijn vader elke dag met een bieftstukje aan. Ik moest aansterken van hem. Ben helemaal geen vleeseter maar het smaakte me goed !
    Verder heb ik nooit gerookt en drink ik niet dus daar heb ik een makkie in.

15. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Oei, dan voorspel ik je weinig goeds als je straks bevallen bent.... Ik had het trouwens ook tijdens de zwangerschappen van de eerste 2. Kon uuuuuren wakker liggen 's nachts. Deze keer is dat gelukkig minder. Ik vond het ook altijd bloedirritant als ik weer eens wakker lag, vooral vanwege de wetenschap dat het na de bevalling met alle nachtvoedingen niet veel beter zou worden qua nachtrust... Maar gelukkig: ook dat is van voorbijgaande aard!

16. Sunshine1975

Sunshine1975 Actief lid

1 feb 2009
    264
    0
    0
    Ik rookte voorheen, maar ben gelijk gestopt en het bevalt me heel goed. En ik mis eigenlijk niks, ik ben gewoon dolblij dat er een kleintje in mijn buik groeit.
    En daar heb ik alles voor over!!

Ik zou de kleine pas missen als het niet goed zou gaan. ( en dat is afgelopen April gebeurd).

Gr Sun

17. Sunshine1975

Sunshine1975 Actief lid

1 feb 2009
    264
    0
    0
    Hoi Mamasu,

Waar haal je die leuke banner vandaan?

Gr Sun

18. jaimy22

jaimy22 Actief lid

28 jun 2007
    210
    5
    18
    ben pas 6 weken maar mis nu al ossenworst vind dat zoooo lekker
    voor de rest at ik ook weekelijk tartaar bij me eten dus dat moet ik nu helaas ook laten.
    heb al aan me man gezegd dat als ik bevallen ben dat ik een kilo ossenworst wil voor mijn alleen :)

19. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Ik mis het slapen op me buik.
    alchol lekker drinken
    Ik mis me oude figuurtje
    mis het doorslapen

20. machsdoch

machsdoch Actief lid

8 jan 2009
    485
    0
    0
    Lopen zonder pijn, slapen zonder pijn.. En ehh.. Niet meer enorm vaak moeten plassen! En de zorgen van: "Oh jee! Verlies ik nu vruchtwater of is het afscheiding? Beweegt hij nog wel genoeg? Overleeft ons kindje de bevalling? Oftewel: Zal het gezond zijn?" Yep.. en ik zou ook graag mijn eigen lichaam terug willen ja..

Deel Deze Pagina