# biefstuk #witte boterham met rosbief #tartaar speciaal hmmmm! #ben gek op roodvlees,dat mis ik wel hoor,maar ik vindt het niet erg dat ik het nu ff niet mag,wat is nou 9 maanden op een mensenleven.......
[quote="danielle1979#ben gek op roodvlees,dat mis ik wel hoor,maar ik vindt het niet erg dat ik het nu ff niet mag,wat is nou 9 maanden op een mensenleven.......[/quote] oh, zo is het ook hoor, ik heb het er ZEKER voor over!
Filet americain! Iedere zaterdag kocht ik een bakje en dan op een lekker vers pistoletje....... En mijn wijntje mis ik ook enorm, bij het zien van de mooie rode kleur van wijn loopt het water me al in de mond! En mijn biertje op vrijdagmiddag wat ik standaard dronk met een vriendin als het werk erop zat... Zucht...
Broodje filet americain.... Bij het tankstation krijg je verse broodjes, met lekker boter, filet, peper zout en uitjes..... Dat is 1 van de eerste opdrachten die mijn vriend krijgt na de bevalling, een lekker broodje halen Voor de rest mis ik mijn lekkere biefstukje, medium gebakken. Ik heb wel biefstuk op, doorgebakken. Maar dat vind ik niet zo lekker. Een lekker drankje op z'n tijd, wijntje ofzo. Terwijl ik hier voor de zwangerschap ook goed zonder kon. Nu heb ik overal zin in wat niet mag
ik mis milkshakes! Als ik bevallen ben wil ik een grote aarbeien of chocolade milkshake van de Mac! Goed dat ik in juli ga bevallen, dan is daar het weer ook voor! En oja een lekker koud pilsje, stokje filet americain en broodje met leverworst...... Twinny
omdat men zegt dat er in softijs en metname de machines bacterien zitten........ Ik weet natuurlijk ook niet zeker..... twinny
pate mmmmmm dat mis ik ook ja.... Die smeerworst van unox uit zo'n blikje dat zou ik nu gewoon zo op kunnen eten En ik ben ook dol op gebakken levertjes en dat mag ook niet maar gelukkig hoef ik nog maar ffies... Ik denk dat als die kleine eruit en ze vragen wil je wat eten dan heb ik nu al een was lijst Voorgerecht : Heerlijke vacuumverpakte zal met kruiden kaas Tussengerecht: Toostje pate met een grote stokbrood Filet amrican met uitjes Hoofdgerecht: Gebakken levertjes met uitjes en een heel groot glas zoete witte wijn Nagerecht: Biefstuk met patatjes en dan de biefstuk lekker rood van binnen... hahahahahahahahaha oooooow wat heb ik ineens weer honger hahahaha
Heb wel eens zoiets gehoord, maar ze zeggen volgens mij ook dat dat voornamelijk met warm weer bij de wat sjofelere tentjes is als ik me niet vergis.. tja weet het niet ik neem maar lekker softijs als ik een keer zin heb, heb het gevoel dat er anders maar weinig dingen overblijven
Carpaccio en ossenworst! Jummie! Pate, leverworst, smeerworst enz mag gewoon hoor dames! Alleen niet meer dan een a twee boterhammen per dag!
Carpaccio en filet american mis ik echt voor de rest eigenlijk niks. Ik las hier net dat boerenkaas dus wel mag, nou dan weet ik wat ik morgen op brood neem
Ik mis een droge worst; maar ben er net achter dat dat wel mag dus vanmiddag 1tje gehaald. Ik mis ook wel eens een lekkere berenburg cola of bacardi cola maar niet heel erg! al dat andere lust ik niet.
Ik geloof dat ik alles wel een keer ergens mis! Zal je altijd zien, wat je niet mag........ Vaak zijn het de gewoontes die het missen erger maken. Glaasje wijn op het terras, broodje filet bij die bakker tijdens het winkelen, een sigaret na het eten, noem maar op. Wat zijn wij toch gelukkig dat we dat de normaalste zaak van de wereld vinden en dat we het (nu even niet) gewoon kunnen doen! Groetjes, Mirelle.
Hmm...oesters met een goed glas chardonnay... =P~ Ik heb gisteren nog 3 bescheiden hapjes van een heerlijk cranberry paté voorgerecht gegeten, zolang je er niet teveel van eet kan het geen kwaad. Zaalig!
Ik mis mijn spiegeleitje en zachtgekookt eitje. Sommige zeggen dat het best mag, maar ik durf het niet met de samonellebacterie (hoe schreef je dat ook weer ) En ik mis mijn Samoswijntje en inderdaad carpaccio. Maar dat missen is betrekkelijk, want ik vind het niet zo erg. kijk zo uit naar ons kleintje en het duurt toch nog even... Enne....weet iemand eigenlijk of je nu wel of niet gerookte paling mag? Anders mag dat ook bij mijn lijstje Liefs 8) Sunny 8)
ja hoor volgens mij mag gerookte paling gewoon...maar voor de zekerheid zou ik effe kijken op voedingscentrum.nl