Het meeste mis ik een blikje energiedrank. Zeker omdat ik geen energie heb momenteel. Voor de rest eigenlijk niets. Lust geen prepare, maar als ik mijn zoontje zo een broodje zie eten dan zou ik het zo willen hebben. Precies of ik het nu wel wil omdat het niet mag 😀 En moet zeggen dat ik eieren gewoon nog eet of tiramisu of chocomousse die zelf gemaakt is 😕
Ik zie veel sushi voorbij komen maar je mag toch best veel soorten sushi eten? Alleen geen vacuüm verpakte vis en je moet zorgen dat de andere vis vers is dus wel bij een goede sushi tent. Ik mis maar 1 ding en dat is alcohol hahaha lekker wijntje of iets! Biefstuk eet ik af en toe en dan niet zo rood als normaal. Ik begreep dat de bacteriën alleen aan het oppervlak zitten van vlees en er niet in en de buitenkant wordt dicht geschroeit. Rosbief kan dan weer niet.
Ik mis het ontzettend om op mijn buik te slapen! Verder valt het wel mee, maar toch zou ik wel graag een broodje filet american willen eten hahaha.
Ik mis echt een glas wijn. Terwijl ik eigenlijk niet zoveel drink, maar met de feestdagen die eraan komen.. En ik kijk echt verlangend uit naar een wit pistoletje met Vockingworst en een flinke dot mosterd.
Carpaccio en gerookte zalm. Alcohol heb ik tot nu toe geen moeite mee, maar komt met de feestdagen wel als iedereen aan de wijn zit.
Ik mis het allermeest m'n lichaam, ben die dikke buik behoorlijk zat aan het worden en wil weer lekker op m'n buik/zij kunnen slapen zonder getrapt te worden met als gevolg te moeten rennen naar de WC.