Wat mis je het meest tijdens het zwanger zijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door AmyW, 4 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MMW

MMW Fanatiek lid

29 dec 2013
    1.236
    447
    83
    Momenteel een goede nachtrust :)

2. Kegi

Kegi Actief lid

23 nov 2006
    243
    0
    16
    Huishoudhulp
    België
    Het meeste mis ik een blikje energiedrank. Zeker omdat ik geen energie heb momenteel.
    Voor de rest eigenlijk niets. Lust geen prepare, maar als ik mijn zoontje zo een broodje zie eten dan zou ik het zo willen hebben. Precies of ik het nu wel wil omdat het niet mag 😀
    En moet zeggen dat ik eieren gewoon nog eet of tiramisu of chocomousse die zelf gemaakt is 😕

3. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ik zie veel sushi voorbij komen maar je mag toch best veel soorten sushi eten? Alleen geen vacuüm verpakte vis en je moet zorgen dat de andere vis vers is dus wel bij een goede sushi tent.

Ik mis maar 1 ding en dat is alcohol hahaha lekker wijntje of iets! Biefstuk eet ik af en toe en dan niet zo rood als normaal. Ik begreep dat de bacteriën alleen aan het oppervlak zitten van vlees en er niet in en de buitenkant wordt dicht geschroeit. Rosbief kan dan weer niet.

4. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Ik mis het ontzettend om op mijn buik te slapen! Verder valt het wel mee, maar toch zou ik wel graag een broodje filet american willen eten hahaha.

5. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Nu nog niets, maar straks rond de feestdagen een goed glas rode wijn en carpaccio o.i.d.

6. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Ik mis echt een glas wijn. Terwijl ik eigenlijk niet zoveel drink, maar met de feestdagen die eraan komen..

En ik kijk echt verlangend uit naar een wit pistoletje met Vockingworst en een flinke dot mosterd.

7. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.721
    469
    83
    Vrouw
    Carpaccio en gerookte zalm. Alcohol heb ik tot nu toe geen moeite mee, maar komt met de feestdagen wel als iedereen aan de wijn zit.

8. puk1987

puk1987 Actief lid

5 sep 2012
    149
    0
    16
    verpleegkundige
    Carpaccio en een lekker rode biefstuk😍

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Op m'n buik slapen.. Filet americain.. Een seksleven.. 🙈

10. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Ik mis het allermeest m'n lichaam, ben die dikke buik behoorlijk zat aan het worden en wil weer lekker op m'n buik/zij kunnen slapen zonder getrapt te worden met als gevolg te moeten rennen naar de WC. :)

Deel Deze Pagina