Nou serieus, als je 1x die buikpijn er na heb gehad wil je het wel laten staan. Ik at/dronk het altijd heel veel maar nu ik zwanger ben en daar zo'n gigantische buikpijn van krijg laat ik het staan. Maar dat is ook gelijk het "enigste" (zo kom je er pas achter in hoeveel dingen melk zit), de dingen die niet mogen at ik toch al niet of nauwelijks
Carpaccio Filet american Cola Rosé En vooral mezelf.... deze zwangerschap voel ik me niet helemaal mezelf. Pfffff hormonen!!
- Carpaccio - Energy drink / Red bull -Snoep, Koek, Taart, Frisdrank En alles waar veel suiker in zit. ( mag dit op het moment allemaal niet hebben vanwege zwangerschapsdiabetes. ) - Op mijn buik slapen. - Ik zou dit jaar voor het eerst Carnaval vieren hier in Limburg, maar dat door dat de zwangerschap zo snel kwam niet door gegaan. - Nergens aan hoeven denken qua medicijnen. (Moet nu 2x per dag bloedverdunners spuiten en 3x op een dag mn bloedsuiker controleren.)
Ik mis het niet hoeven nadenken over wat wel en wat niet mag... En ik mis mijn energie, die is echt op!
Ik mis mijn lievelingskleren! Schoonfamilie vindt het geweldig want ik loop er nu eindelijk eens "fatsoenlijk" bij, maar zodra ik mijn skatebroeken en corsetten weer aan kan houd ik een feestje! Ook mis ik het heel soms om mezelf te zijn. Hormonen kunnen soms best een b*tch zijn. En verder kijk ik vooral uit na een italiaanse bol met een lading american filet!
Ik mis het dat ik niet steeds hoef na te denken of ik iets wel of niet mag. Dat ik van een kaart in een restaurant gewoon kan kiezen waar ik zin in heb en niet datgene hoef te nemen wat 'mag'. Mijn lievelingsdingen voor mijn zwangerschap waren: wijntjes drinken met vriendinnen (al is het zonder wijn nog steeds leuk maar nu het zonnetje gaat schijnen wil ik wel een wijntje!) sushi, lunchen met broodjes zalm of carpaccio wraps, veel kopjes koffie op een dag. Lang in de sauna hangen. En ik heb ineens zeer de behoefte om in een achtbaan te gaan (????) maar dar lijkt me ook niet handig. Ik denk dat ik alles wil omdat het niet 'mag'
Ik wil zooooo graag carpaccio (al dan niet op brood), die heb ik vast besteld voor na de bevalling bij VL. Verder zou ik soms best een wijntje lusten, en gek genoeg een sigaret (ondanks dat ik al bijna een jaar gestopt ben).
Ik mis het lekker tegen mn mannetje aan kunnen liggen op de bank en in bed zodat ik lekker in slaap val. En het wandelen en spelen met mn dochtertje en bv naar de speeltuin.. ook even een flink stuk met de honden wandelen zou ik graag weer doen maar daar moet ik echt nog even mee wachten helaas maar voor een heel goed doel
Gerookte zalm en een rood wijntje 's avonds op de bank. En ook wel een beetje het "nonchalante", ik ben iemand die normaal nogal wat onhandig kan zijn, en nu heb ik de verantwoordelijkheid voor een kleintje in mijn buik. Ben extra voorzichtig met fietsen en traplopen, bang dat ik onderuit schuif en val.
Carpaccio for sure!! En dan ben ik pas net zwanger haha. Het niet roken vind ik met vlagen moeilijk, maar of ik het echt mis?? Mwa. Zeker met dit zonnig weer krijg ik wel zin in een wijntje. Verder valt het vooralsnog wel mee. Al was ik gisteren teleurgesteld dat ik geen broodje brie met honing uit de oven kon pakken haha.
Brie uit de supermarkt van gepasteuriseerde melk mag je gewoon eten hoor. Zwanger en eten | Mens en Gezondheid: Zwangerschap
Brie uit de supermarkt in NL is allemaal gepasteuriseerd Leen! (tenminste ik ben er nog geen tegen gekomen die niet gepasteuriseerd is) dus dat kun je gewoon eten! Ik zou er vandaag van gaan genieten