Wat mis jij het meest tijdens je zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door daphnev85, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.457
    17.403
    113
    Nou serieus, als je 1x die buikpijn er na heb gehad wil je het wel laten staan. Ik at/dronk het altijd heel veel maar nu ik zwanger ben en daar zo'n gigantische buikpijn van krijg laat ik het staan.
    Maar dat is ook gelijk het "enigste" (zo kom je er pas achter in hoeveel dingen melk zit), de dingen die niet mogen at ik toch al niet of nauwelijks

2. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Carpaccio
    Filet american
    Cola
    Rosé

En vooral mezelf.... deze zwangerschap voel ik me niet helemaal mezelf. Pfffff hormonen!!

3. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ik wil zo graag weer op mijn buik slapen.

4. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Een normale dag hebben

5. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    - Carpaccio
    - Energy drink / Red bull
    -Snoep, Koek, Taart, Frisdrank En alles waar veel suiker in zit. ( mag dit op het moment allemaal niet hebben vanwege zwangerschapsdiabetes. )

- Op mijn buik slapen.
    - Ik zou dit jaar voor het eerst Carnaval vieren hier in Limburg, maar dat door dat de zwangerschap zo snel kwam niet door gegaan.
    - Nergens aan hoeven denken qua medicijnen. (Moet nu 2x per dag bloedverdunners spuiten en 3x op een dag mn bloedsuiker controleren.)

6. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Op mijn buik slapen, carpaccio en bukken zonder kreungeluiden :D

7. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Ik mis het niet hoeven nadenken over wat wel en wat niet mag...
    En ik mis mijn energie, die is echt op!

8. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik mis mijn lievelingskleren! Schoonfamilie vindt het geweldig want ik loop er nu eindelijk eens "fatsoenlijk" bij, maar zodra ik mijn skatebroeken en corsetten weer aan kan houd ik een feestje!
    Ook mis ik het heel soms om mezelf te zijn. Hormonen kunnen soms best een b*tch zijn.
    En verder kijk ik vooral uit na een italiaanse bol met een lading american filet!

9. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ik mis het dat ik niet steeds hoef na te denken of ik iets wel of niet mag. Dat ik van een kaart in een restaurant gewoon kan kiezen waar ik zin in heb en niet datgene hoef te nemen wat 'mag'.

Mijn lievelingsdingen voor mijn zwangerschap waren: wijntjes drinken met vriendinnen (al is het zonder wijn nog steeds leuk maar nu het zonnetje gaat schijnen wil ik wel een wijntje!) sushi, lunchen met broodjes zalm of carpaccio wraps, veel kopjes koffie op een dag. Lang in de sauna hangen. En ik heb ineens zeer de behoefte om in een achtbaan te gaan (????) maar dar lijkt me ook niet handig.

Ik denk dat ik alles wil omdat het niet 'mag' ;)

10. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Ik wil zooooo graag carpaccio (al dan niet op brood), die heb ik vast besteld voor na de bevalling bij VL. Verder zou ik soms best een wijntje lusten, en gek genoeg een sigaret (ondanks dat ik al bijna een jaar gestopt ben).

11. chiset81

chiset81 Actief lid

28 mrt 2011
    128
    0
    0
    Ik mis het lekker tegen mn mannetje aan kunnen liggen op de bank en in bed zodat ik lekker in slaap val. En het wandelen en spelen met mn dochtertje en bv naar de speeltuin.. ook even een flink stuk met de honden wandelen zou ik graag weer doen maar daar moet ik echt nog even mee wachten helaas maar voor een heel goed doel

12. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Gerookte zalm en een rood wijntje 's avonds op de bank.

En ook wel een beetje het "nonchalante", ik ben iemand die normaal nogal wat onhandig kan zijn, en nu heb ik de verantwoordelijkheid voor een kleintje in mijn buik. Ben extra voorzichtig met fietsen en traplopen, bang dat ik onderuit schuif en val.

13. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

de carpaccio ligt hier blijkbaar wel goed in de markt! :p

14. Knoopster

Knoopster Bekend lid

24 dec 2013
    543
    28
    28
    NULL
    NULL
    Ik mis nu al het lekker uiteten gaan.
    De carpaccio, gerookte zalm, biefstukje enz.

15. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Carpaccio for sure!! En dan ben ik pas net zwanger haha.

Het niet roken vind ik met vlagen moeilijk, maar of ik het echt mis?? Mwa.

Zeker met dit zonnig weer krijg ik wel zin in een wijntje.

Verder valt het vooralsnog wel mee. Al was ik gisteren teleurgesteld dat ik geen broodje brie met honing uit de oven kon pakken haha.

16. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Rauw gehakt.:)

Maar vooral mezelf.

17. Canina

Canina Actief lid

21 feb 2013
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een wijntje!! En seks kunnen hebben met mijn man zonder dat mijn buik in de weg zit!

18. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Jaaaaaa,die mis ik ook!!!:D

19. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Brie uit de supermarkt van gepasteuriseerde melk mag je gewoon eten hoor.
    Zwanger en eten | Mens en Gezondheid: Zwangerschap

20. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Brie uit de supermarkt in NL is allemaal gepasteuriseerd Leen! (tenminste ik ben er nog geen tegen gekomen die niet gepasteuriseerd is) dus dat kun je gewoon eten! Ik zou er vandaag van gaan genieten ;)

Deel Deze Pagina