Cocktails en witte wijn! En ik weet heel zeker dat hier binnen een paar weken zal bijkomen: op mijn buik slapen!!!
oooooo jaaaa ik ook! Zodra ik bevallen ben wil ik een groot wit stokbrood met American speciaal en een glas Fresita. hmmmmmm
Af en toe heb ik zin in een wijntje, maar echt missen doe ik het niet. Missen doe ik het wel als ik moeilijk in slaap kom en me echt waardeloos voel, dan denk ik: even een flinke leut zo dr wel ingaan nu, en dan lekker slapen
Op mn buik slapen, een broodje filet, een toastje met zalm, mn muts scheren zonder Spiegel, mn enkels, mn trouwring en een groot glas wijn.... hahaha! Nog ff volhouden
Ik houd enorm van gerookte zalm en at dat ook bijna wekelijks. Vorige week lekker verse gerookte zalm gehaald bij de visboer (dus niet vacuum) en ik heb héérlijk genoten! (mag ook wel voor die prijs!) Ik mis nu al de filet! En soms heb ik trek in een wijntje, zeker met dit weer lekker op een terrasje.... Maar ik moet nog wel ff....
Ik las dat iemand het had over de trouwring!!! Die van mij hangt al vanaf dag 1 aan een ketting om mijn nek. Zodra iknzwanger was werd de huid bij mijn trouwring, dik, rood, pukkelig en jeukerig. Daarna eraf gehaald en toen trok het langzaam weg. Poas nog eens geprobeerd om te doen en meteen begon het weer!! Heb dus blijkbaar een trouwring allergie tijdens de zwangerschap!!!!???? Heel vaag
Ineens mis ik toch wel iets... Scroppino. Lekker drankje wat wij bij de Italiaan krijgen. Citroenijs met wodka en prosecco. Kan ook met ander ijs en andere drank. Alleen de geur al is verrukkelijk maar nu mag ik het niet meer hebben. Afgelopen weekend bij die italiaan gezeten en ja hoor ik mocht er alleen maar aan ruiken zo balen dat ik daar nog heel lang vanaf moet blijven
dat mis ik ook! Ik wil niet weten of het nog erger gaat worden. Voorheen kon ik gewoon doorslapen en hoefde ik pas de volgende ochtend naar het toilet. Nu minimaal twee keer per nacht!