CARPACCIO!!! Ik mis het echt heel erg. Dat eet ik ongeveer 1x per week.. En nu... Kwijlen als ik het zie liggen hihi...
Ik heb alcohol gekozen, niet dat ik nou een hele grote drinker was, maar ik lust nou eenmaal graag een borreltje en dan het liefst met een toastje filet... Ik laat het met liefde staan natuurlijk, maar als het straks allemaal weer mag, ga ik er ook weer van genieten!
ik mis ook de filet american en tartaartjes het meest, 1e wat ik dus ga eten als ik bevallen ben is broodje filet american
Ik mis niks van bovenstaand lijstje (at/dronk ik toch al niet), maar ik mis het meest mn oude figuur en kleding
ja heb soms best zin in een broodje filet of gerookte zalm. maar niet dat ik er nu naar nak ofzo hoor. smeerworst eet ik gewoon af en toe en verse rauwe vis ook. haring bedoel ik daarmee. alcohol geef ik niks om. ja in de zomer lust ik best wel ene koud pilsje ofzo maar daar kan ik heel goed zonder
Mijn eigen lichaam, hardlopen, tennissen of gewoon weer een normaal tempo kunnen wandelen, lekker slapen, seks en....ehhh een wijntje....moet ik nog even doorgaan Maar voor de rest gaat het goed hoor. Zwanger zijn wordt alleen nooit mijn hobby
Ik drink heel weinig, maar een glaasje rosé of Baileys in het weekeinde lust ik toch wel graag..... Ik laat het met plezier staan maar van de zomer op het terras vond ik het toch wel jammer (het was al het tweede jaar op rij dat ik niet kon drinken, haha).
brie mag je gewoon hebben hoor gewoon even op de verpakking kijken of het gepasteuriseerd is heb dr al heel veel van op
Ik mis de filet amirican en het rode vlees,bllll Soms smokel ik wel een keertje,hoor,hahaha 1 toosje met heel dunne filet,mmmm
Daar kan net zo goed toxoplasmose in zitten (als het in het bakje zit, zit het overal in!!) dus dan kan je kindje net zo goed een afwijking krijgen. Wordt niet voor niets afgeraden, kind kan bijv. blind worden! Dusss dat vind ik best dom sorry.
Ohhh wat gemeen om hier een poll van te maken...Ik was het net weer een beetje vergeten wat ik allemaal zo lekker vind!!! Ik ben echt een osseworst,rosbief, biefstuk en smeerworst-fan...Dus zodra ik bevallen ben, worden dat een paar heerlijke broodjes die op me zitten te wachten hahah!!! Verder mis ik ook wel de sushi: ik weet dat ik wel mag eten als het goed bereid is, maar tot op heden ben ik er nog niet toegekomen...waarschijnlijk omdat ik al weken niets binnen houd. Hopelijk komt daar snel verandering in!