wat mis jij het meest?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door cherryl, 12 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

wat mis jij het meest in je zwangerschap?

1. alcohol

2. sigaretten

3. rauw vlees

4. rauwe vis

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ohhhh jummie * kwijl kwijl*

Over dat eten.. pff hier ook! Als de misselijkheid weg is gaan we inderdaad eerst ergens lekker uit eten!

2. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    #62 moonlight159, 14 feb 2011
    Laatst bewerkt: 14 feb 2011
    Ik heb voor alcohol gekozen. Niet dat ik zoveel drink hoor hahaha, maar meer m'n Canei Rose op de zaterdagavond.

Ach, appelsap is ook lekker!!
    En rauw vlees??? Nooit gegeten (behalve Carpaccio)

3. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Filet american
    Carpaccio
    Biefstuk
    Osseworst

Alcohol bij een feestje of af en toe in het weekend

Roken zo nu en dan nog (ben direct volledig gestopt na mijn eerste posi test)

Onder de zonnebank gaan en straks in de lente / zomer heerlijk de hele dag in de zon liggen

Tsja, ik moet er wat voor laten, maar voor ons meisje heb ik alles over!!!

Groetjes,
    Caitlin

4. Chai

Chai Niet meer actief

Gewoon ook nergens op hoeven letten kwa eten in het algemeen mis ik het meest. Heb wel regelmatig trek in een broodje ossenworst met peper enzo.. jummieeee... Maarja, ik kan dat straks nog vaak genoeg eten.

5. ladystuff

ladystuff Lid

14 dec 2010
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    me goed voelen mis ik nu sinds week 11, ben erg moet wat ik voorheen niet had, ik heb ook sinds week 11 steeds hoofdpijn

6. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ik miste de filet american het aller meeste!
    Ik heb me er dan ook suf aan gegeten na de bevalling. Helaas is het nu al weer over, want m'n dochter heeft KMA en daardoor mag ik nu nog minder eten.. Geen zuivelproducten, geen soja, geen ei, geen cacao....:( Dus het kan nog erger hoor, dames! Maarja...alles voor m'n mooie prinses! :D

7. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Hier precies hetzelfde! Kijk zo uit naar een broodje filet! Hmmmmmmmmmmm ;)

8. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ik mis mijn glaasje wijn aan het einde van een lange dag! Dan kan ik heerlijk ontspannen met een glaasje op de bank zitten. Dus ik kies voor alcohol, al gaat het dan maar om 1, hooguit 2 glaasjes die ik per dag dronk.

Ook mis ik mijn spiegeleitje best wel... Maar verder niets eigenlijk, ik kan goed zonder rauw vlees en rook al niet meer sinds mijn eerste positieve test een jaar of 5 geleden...

9. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Rosbief!!! Die mis ik echt. Uiteraard ook de filet americain. In het rijtje mag ook buikslapen...

Roken deed ik niet en alcohol kan ik wel missen en vis eet ik niet zo graag, dus vlees blijft over.

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Rauw vlees en redbull maar die stond er niet bij;). Maar ik red t prima. Het is maar voor n paar maanden en voor n prachtig doel!

11. carmen78

carmen78 Actief lid

22 aug 2010
    122
    0
    0
    Ik mis niet zoveel, maar des te meer mijn wijntje of prosecco als we uit eten gaan of 's avonds bij een filmpje.
    Sushi durf ik niet goed aan, ben toch bang dat er iets in zit, dus wacht nog wel even.
    Het uit eten gaan is stukken minder. Zoveel dingen die je niet mag of doorbakken niet lekker is.

Maar ach nog even

12. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Achtbanen! Niet eetbaar maar wel heel erg gemist hier. Ben helemaal pretpark fanaat en zo lang nergens in mogen is best wel een opgave :)

Maar het eerste dagje Phantasialand staat al gepland... In oktober!

Deel Deze Pagina