Mijn man is soms zo onzeker over zijn werk, durfde/durft nooit eens even familie te zeggen wat hij ergens van vind (zijn moeder laat zijn vader overal om lopen en in de auto zegt hij (mijn man) dan hij gek wordt dat zijn moeder zo lui is) Dat hij op het werk op komt voor zich zelf om vrij te krijgen, houdt altijd rekening met collega's en als het puntje bij het paaltje komt hebben wij 1 week samen vakantie i.p.v. 2/3. En som heb ik 3 kinderen i.p.v. 2, zeggen dat hij moet douchen, en zijn werkkleding aanhouden als hij thuis komt en dan met die plunje op de bank zitten: Hallo meel/slagroom enz. Als de nieuwe bank er is dan moet hij wel.
Mijn man mag wel iets harder worden. Hij is te lief, wil voor iedereen alles doen, zegt eigenlijk altijd ja tegen iedereen en wil de lieve vrede bewaren.
ik mis het motorrijbewijs van mijn man... Dat stond op mijn wensenlijst 8 jaar geleden. Ondertussen ben ik stiekem wel blij dat hij geen motor rijdt. Verder is hij helemaal perfect!
Ik heb echt een geweldig lieve leuke man waar ik eigenlijk niks aan mis! Als ik dan toch 1 dingetje zou moeten noemen is dat hij best wel een binnenvetter is als het op zijn eigen gevoelens aankomt. Hij praat er wel over maar pas als ik er expliciet naar ga vragen. Maar eigenlijk vind ik dat niet erg
Ik zou graag willen dat mijn man wat meer politiek ge-engageerd is, en dat we wat meer politieke discussies kunnen voeren thuis. Hij heeft ook een hekel aan actualiteitenprogramma's waardoor ik het idee heb alles te missen wat er in de wereld gebeurt.
Mijn man zou wel iets minder eigenwijs mogen zijn... Hij gaat standaard te laat naar bed is dan de volgende ochtend moe, ongezellig, lui en kan niet zo veel van de kinderen hebben. Komt natuurlijk niet door slaaptekort Zucht....