Met mijn ouders 3 weken op vakantie naar Noordwijk. We hebben dit circa 8 jaar gedaan en was altijd zo leuk, met de boswachter de duinen in. Naar de kermis en gezellig naar de zomermarkt in Katwijk. En naar de vuurwerkshow. Wat was dit altijd leuk!
Hahahahaha ja dat klopt, kijk het nog weleens op YouTube of zoals boesboes.. maar boesboes en Dennis de bengel en bassie en Adriaan en dommel zijn op pebble tv ook!!! Dus soms neem ik het voor ze op oke ook voor mezelf!
Weet nog wel jaren geleden was 16 of zo gingen mijn zus en ik pizza bestellen en bij een kinderpizza kreeg je gratis een dubbeldvd van beugelbekkie of een jongensserie mag jij 3x raden wat ik koos..heb ze nog! As told by ginger dan!! Kids from room 402 Tante soessa The litt'l bits Life with Louie Kan nog zooo lang doorgaan
Winner taco, van dat ijs waar in de verpakking allemaal kleine groene balletjes zaten en ijs met een citroen, aardbei en sinasappel.. hoezo ijs missen hahahahahha Buiten spelen tot goede tijden slechte tijden begon, blikkie trap met de buurtkinderen, naar de snoepwinkel en snoepjes kiezen voor 1 gulden, 5 cent voor een kikker, 25 cent voor een matje
De lange jan van vroeger, die platte langere dan tegenwoordig. Speedy ijsjes de onbezonnenheid om dingen te doen zooooveel kunnen slapen zooooo weinig maar echt ‘moeten’
Met stipt op 1: Ooit jaren terug iets vergelijkbaars gevonden dachten we maar kwam qua smaak totaal niet in de buurt