Filet amercain! Dat had ik mijn vorige zwangerschap ook al. En om soms een sigaretje te roken met een lekker biertje erbij.
Ik miste het, om eens een lekkere dikke chocoladereep te eten! Of iets anders aan snoep, ijs, of weetikveel. Door m'n diabetes mocht/mag ik dat toch al niet al te vaak, maar toen ik zwanger was zéker niet, omdat te hoge bloedsuikerspiegel schadelijk is voor je kindje. Dus ik heb negen maanden NIETS gesnoept! En dat was best wel moeilijk. Maar ach: als je kijkt met welk doel, dan was het eigenlijk ook weer niet moeilijk. Maar ik wou toch ff zeuren.
Wat ik het meest mis: * al die leuke kleren, die positiekleding is echt rampzalig * met warm weer: een lekker koud biertje of een glas goeie rose * in restaurants: die overheerlijke carpaccio... * een nacht doorslapen Kan me niet voorstellen dat ik straks iets van het zwanger zijn ga missen: ben er hardstikke beroerd van, dus blij als die kleine er straks gewoon maar is, Maar wie weet denk ik er straks door allerlei rare hormonen toch nog anders over, LOL
Ik misssssss * Lekker shoppen.. (Dat alles nog past en mooi zit) * Mijn eigen kleding * Mijn schoenen * Filet americain * Niet eten, als ik daar geen zin in heb * "Stoeien" met neefjes/nichtjes/vriend * Mijn nachtrust * Mijn mooie kleine borsten En wat ik straks ga missen: Waarschijnlijk mn nacht en dag rust haha.. Verder kan ik NIKS verzinnen!
Mij heeft 8 maanden een biertje aan staan kijken vanuit de koelkast. Toen ik bevallen was, en zover was dat ik hem op wilde drinken smaakte hij voor geen meter.
Filet American met uitjes hmmm ik ben er gek op! Mijn spijkerbroeken! HAHA Tequila of lekker coctailtje
ik mis nu ik zwanger ben: 1) vrijen als voor de zwangerschap 2) MEDIUM BIEFSTUK! hmmmmmmmmmm 3)dat ik niet lekker kan kroelen met mijn dochter omdat mijn buik zo ontzettend in de weg zit. Wat ik straks zeker weer ga missen is de bewegingen in mijn buik.. Die voelt na de bevalling ineens zo leeg aan.....
Wat ik miste tijdens mn zwangerschap Gewoon iets normaal kunnen eten, zonder dat ik er een weeig gevoel van in m'n mag kreeg. Wat ik nu mis van het zwanger zijn Ik hou echt heel erg veel van mn moppie hoor, maar soms gewoon even lekker de stad in. Ik zou oppas kunnen regelen, maar dan mis ik haar gewoon teveel. De schopjes in mn buik! En de buik zelf, ik kon alles aan wat ik wilde, nu heb ik beste love-wings.
Niks eigenlijk, maar na mn bevalling neme ik een groot glas wijn, carpaccio, rode biefstuk en een huge pistolet met filet americain met ui en peper!
als ik mijn bevallingstasje ga pakken dan pak ik ook gelijk een fles rose in en broodjes met filet american ! mocht dat niet lukken dan is dat het eerste wat me man voor mij mag gaan halen na de bevalling ! Verder mis ik het roken wel maar wil het niet roken eingelijk vol houden ook als ik bevallen ben . ik mis ook me normale borsten , die melk unie die ik nu als voorgevel heb vind ik echt mega verschrikkelijk ( me man denkt er anders over ) en natuurlijk me leuke kleding en me hak schoentje .
wat ik nu wel mis is , lekker kunnen doorslapen! op mijn buik kunnen slapen! biefstuk met kruidenboter!(HMMMMMMMMMM) stevige borrel!(hmmm) rosbief , filet amrican!(hmmm) mijn eigen kleren! (dat wordt na de bevalling gelijk shoppen) dat zijn wel de dingen die ik het meeste mis..!
Mijn top 3: Ik mis: - het vrijen zoals het hiervoor was - energie - een wijntje Maar zoals zo velen, ik heb het er allemaal met gemak voor over!
Ik ben nog niet bevallen, dus van vóór het zwanger zijn: * Paardrijden * De verzorging/omgang met mijn paarden * Normaal kunnen lopen * Uitgaan * Mijn rosé'tje zo eens in de week * Brie, filet american, frikandeau, rosbief... * Mijn eigen kleding, al heb ik inmiddels wel vreselijk veel leuke positiekleding * Op mijn buik slapen * Carpaccio * Mijn relatie zoals deze vroeger was, al staat dat niet in heel erg nauw verband met mijn zwangerschap.
tijdens mijn zwangerschap * broodje filet american *energie (1se 3 maanden) verder eigenlijk niks heb het onwijs super gehad verder kon alles nog bijna doen wat ik altijd deed.. nuik al tijdje bevallen ben van me zwangerschap mis ik: *dikke buik *schoppen *het lekkere zwnagere gevoel *me grotete borsten
Ben pas 3 mnd zwanger, maar wat ik echt mis... sushi! En een wit wijntje of roséetje op zn tijd is toch ook wel erg lekker.. maar ik laat het graag alemaal staan!
Hi dames, Zit gewoon bijna te huilen bij dit onderwerp (hormonen *schaam*). Wat ik mis. - Mijn gezondheid/ conditie (vanaf week 6 thuis met bi) - Mijn werk en zo mijn contacten buiten huis. - Mijn (bewegings) vrijheid - En natuurlijk mijn broodje ossenworst en rode wijn! Na de bevalling denk ik dat ik helemaal niks ga missen! Deze zwangerschap bevalt me slecht (heb al een zoon die zw was perfect! Jooze