wat missen jullie het meest?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jade11, 14 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Oja wat ik nog vergat:

Een spiegelei met de dooier nog helemal zacht.. Dat at ik echt vaak en nu dus niet. Nog een paar maanden wachten en dan kan het weer! [​IMG]

2. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    wat ik nu mis is vooral prepare :D heerlijk op een warm stokbroodje hmmmmm... heb al gezegd dat zodra ik bevallen ben een broodje prepare wil :D

wat ik ga missen is denk ik het trappelen van de baby en de handen van mijn vriend die nu regelmatig naar mijn buik reiken... de handen van mijn vriend zullen dan vooral met de baby bezig zijn denk ik :)

3. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Met stip op nr 1: Schoenen! En dan pumps in het bijzonder.Ik kan al weken alleen nog maar klitteband slippers aan.
    Daarnaast zou ik ook wel een sigaretje lusten (raar, ik rookte al lang voor ik zwanger werd niet meer).
    En ik mis het om me gewoon "lekker"te voelen. Ik voel me eigenlijk nooit echt goed meer...

Maar goed, alles voor ons moppie he!

En na de bevalling, ik denk dat ik de middagdutjes ga missen, daar werd ik voor ik zwanger was nl altijd beroerd van wakker en nu heb ik daar geen last van.
    En de schopjes, het contact met de kleine.

4. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Dat is mijn filet americain broodbeleg vervanger 8) . Kan echt aandelen kopen op de brie fabriek :)

Ik mis dus de filet americain, roquefort en carpacio... jammie jammie jammie. Ach nog maar 21 weken :confused:

heb met mijn man al naar de dichtstbijzijnde broodjeszaak naast het ziekenhuis gezocht, voor een heerlijk broodje filet americain (of tartaar bij gebrek aan beter) voor na de bevalling :)

5. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Ik mis eigelijk enkel de zonnebank :D ging vroeger 1x om de twee weken en dat mis ik wel ja. Van eten enz doe ik eigelijk niets anders da anders. At al geen filet americain en biefstuk en vis :rolleyes: Brie heb ik nog een keertje gegeten hoor, kan toch geen kwa ad als het niet rauwmelks is.

6. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Ik mis nu:
    energie om dingen te doen (eindeloos shoppen bijvoorbeeld);
    mijn eigen schoenen, liefst met hak (alleen nog slippers);
    mijn eigen leuke kleren, toch leuker als positiemode;
    het kunnen knuffelen met mijn man zonder skippiebal in het midden;
    Lekker wijntje drinken op een zomerse dag!

Na de zwangerschap waarschijnlijk:
    het missen van mijn buik, nu hoef ik die niet in het houden :D ,
    het getrappel van binnen;
    het waarschijnlijk niet meer uit kunnen slapen (ben echt géén ochtendmens!)!

7. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    gelijk als ik ben bevallen , :D (hoop ik maar dat het restaurantje open is) ;) moet mijn vriend een broodje rosbief zien te ritselen.. ! :) heeeeeeeeeerlijk... :)

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Zodra mijn kleine schoppertje eruit is knal ik een fles champagne open, al zijn ze me nog aant hechten!

:)

9. jessica1

jessica1 Niet meer actief

wat ik mis

me stokbroodje filet american met uitjes natuurlijk
    me normale kleding,en vooral me spijkerbroek(A) (voel me soms z'n sloeber :O komt door me werk had zo weinig vrije tijd om kleren te kopen dat ik eigenlijk niks leuks heb qua zwangerschaps kleren,
    en ook me wijntje en een lekker sigaretje(A) hoezo verslaafd maar we doen het ergens voor :D:D nog een paar weekjes

en wat ik straks ga missen
    me cup maat (A)
    en natuurlijk de schopjes van de kleine in me buik

10. Linda86

Linda86 VIP lid

- Uitgaan zonder ergens naar te hoeven kijken, lekker laat thuiskomen dus en bier drinken en lekker gek doen. Toen ik zwanger was ging ik hooguit nog op vrijdagavond wat drinken (alcoholvrij uiteraard) in de kroeg, tot 12 uur ofzo.
    - Stokbroodje filet american
    - Biefstuk, zo rood mogelijk

Uitgaan doe ik nu uiteraard nog steeds niet, en bier drinken ook niet. Maar filet american en biefstuk heb ik al weer superveel gegeten.

Ik was trouwens wel blij dat ik nog gewoon m'n eigen kleren paste de hele zwangerschap en ik heb ook tot het eind toe op laarzen met hakken en pumps gelopen :). Anders had ik dat allemaal nog meer gemist dan m'n biefstukje ;).

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Leuk iemand die in de burt woont ik woon in SOn en jij?

12. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    wat ik het meest mis:

-energie en conditie
    -normaal sexleven....hahaha

Maar ik weet ook zeker dat ik straks heel erg dat getrappel ga missen, dus ik geniet er nog even van..

13. Alita

Alita Niet meer actief

goede sex
    eten en drinken wat ik wil ivm maagzuur
    bier... nu opeens in de zomer?!
    mijn lekkere spijkerbroeken

14. Rups

Rups Actief lid

29 jun 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Haha gelijk heb je, mijn schoonzusje komt meteen met een fles Tequila aanrennen zodra ik bevallen ben.

15. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Tja de schopjes mis ik echt wel af en toe! En dat je kleintje ineens de hik heeft in je buik. Zo gezellig! Je vergeet ook gewoon echt hoe dat nou precies voelde... Zo gek!

Verder mis ik het zwanger zijn helemaal niet zo. Vond het bij tijd en wijle toch best zwaar, al die pijntjes en kwaaltjes. Zeker als je al een kleintje hebt rondlopen.

En toen ik zwanger was kon ik idd ook smachten naar filet americain en biefstuk! Echt universeel geloof ik als ik dit zo lees...

Ik vind het lekker om na de zwangerschap en borstvoeding je lijf weer voor jezelf te hebben zeg maar.

Maar het viel mij, toen ik deze topic las, wel op dat sommigen die nu zwanger zijn noemen: cocktails drinken op hakjes in bars, en nachten doorslapen enzo... Tja, tenzij je heel veel mazzel hebt hoor, maar over het algemeen zit dat er ook na de bevalling niet echt meer in voorlopig...!

16. Ik mis de achtbanen in de pretparken!

Lief en ik zijn echte pretparkfanaten en zijn sinds we weten dat ik zwanger ben ook alweer naar de Efteling en Disneyland geweest. Ik baalde van het feit dat ik niet in mijn favo achtbanen mocht. (ik weet dat het van sommige verloskundigen wel mag, maar ik wil het risico niet lopen). Ik vermaak me wel die dagen, maar toch kijk ik weer uit naar het moment dat ik in de Big Thunder Mountain en de Vliegende Hollander kan.

17. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    haha ben nog geen 1 keer wezen stappen, ook geen behoefte aan!
    Genieten van alcohol (op z'n tijd) doe ik wel ;)

Maar ik mis alles aan zwanger zijn, en ik vond het helemaal niet zo heel leuk.
    Achteraf gezien is het gewoon een soort waas of zeepbel waarin je leeft. Je bent speciaal, bijzonder want je bent zwanger!
    Maar mama zijn is ook heel bijzonder ;)

Ik mis echt helemaal niks van mijn leven voor mijn zwangerschap!

18. Secretstar

Secretstar Actief lid

Goh wat mis ik het meeste: mijn leuke zomerkleding aandoen, een lekker drankje op tijd en stond, een broodje americain :p ! En kortom mijn hele lijf van hoe het was voor ik zwanger was!

Wat ga ik niet missen: maagzuur :evil: :evil: , de vele nachtelijke plasbeurten, rugpijnen, die volle borsten (ik vind dat echt niet bij mn lichaam passen :oops: ),...

Wat ga ik missen: de schopjes denk ik en gewoon het zwangerschapsgevoel :)

19. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    ik miste tijdens mijn zwangerschap :
    een wijntje of een biertje af en toe (nog niet gehad maar ben pas sinds gister met de BV gestopt.), filet americain, biefstuk, en mn eigen kleding.

Nu mis ik:
    het getrappel in mn buik

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.218
    113
    Brabant
    over dat doorslapen, ik hoef niet veel mazzel te hebben om beter door te kunnen slapen dan dat ik nu af en toe doe!
    Tenzij ons meissie ook elk half uur wakker wordt:( maar dat is niet normaal, dus ik ga ervan uit dat dat beter wordt:) Wrs al als ze in is gedaald..:)

@ Wendy, je hebt pb;)

Deel Deze Pagina