Gisteravond lag ik op bed (kon niet slapen) en moest opeens denken aan hoe het leven veranderd is sinds Eliza erbij is gekomen. Je leest heel vaak dat je leven op de kop staat en dat er allemaal dingen veranderen. Het enige wat ik wel eens mis is, dat ik niet in een opwelling even meer weg kan gaan. Ook als ik aan het werk ga, dan heb ik al bijna een halve dag a chter de rug voordat ik kan beginnen Ik vroeg het ook aan mijn man, hij vond het ook jammer dat we niet zomaar even meer de stad in kunnen en altijd heel veel rommel mee moeten slepen 8) Maar voor de rest kan ik eigenlijk niet zeggen dat mijn leven erg veranderd is sinds we haar hebben. Ik ben alleen gestopt met volledig werken. Mijn relatie met mijn man heb ik ook niet echt zien veranderen (of komt dat door de roze bril : ) Ben benieuwd naar jullie reactie's
Ik geniet echt enorm van mijn meisje. Ben ook stapeldol op haar en zou niet meer zonder haar kunnen. Maar toch mis ik soms de uitstapjes die we zonder planning maakten, zomaar de deur uitstapten en nergens meer aan hoeven denken. Nu moet je alles plannen, kun je niet meer zomaar ff weg. Ja dat mis ik wel eens, maar goed.....heb het er graag voor over hoor!
Het spontane weggaan doe ik nog steeds. Ik heb namelijk altijd een 2e luier tas klaar staan met benodigdheden. Kwestie van tas pakken en wegwezen, ben dan ook met 5 minuten vertrokken ( zelfs mijn man staat er verstelt van). Het enige wat ik inderdaad wel eens jammer vind, is het uitslapen tot een uurtje of 12 op zondag. Voor de rest vind ik mijn leven niet veel veranderd , ben wel part-time gaan werken.
Concerten op zaterdagavond en zondags uitslapen tot 's middags. 's Zomers kamperen op een festivalweide en 5 dagen festivalfeest vieren.
het uitslapen mis ik niet want ik sliep toch al nooit uit toch 12.00 mijn kinderen slapen vaak tot 8.30/9.00 en dat vind ik een mooie tijd voor mijn gevoel is dat al uitslapen indd zo even weggaan al lukt ons dat aardig op de bonnefooi maar als mijn oudste slaapt dan laat ik die liever even liggen mijn jongste kan zo verder slapen in de kinderwagen
Tja uitslapen... wij gaan nu ook op tijd naar bed! Verder mis ik eigenlijk niks, ik weet wel dat ons leven veeel leukerder is geworden met z'n lekker jochie erbij!
Ik mis helemaal niks! Overal waar we heen gaan nemen we kaye gewoon mee! Hij is zo makkelijk ventje eigelijk. En alles zit altijd al in me tas dus tas pakken en weg. Het uitslapen mis ik ook niet want kaye slaapt even hard uit tot een uurtje of 12:00 Ben erg bang als er een 2e komt dat die heel anders is
Ik mis ook het uitslapen en zomaar ineens intiem worden met mijn man, kan nu alleen maar als de kleine slaapt!
bij ons is er ook wel wat veranderd niet meer spontaan weg kunnen gaan met z'n 2tjes ons sex leven is ook erg veranderd we genieten wel volop van youame hoor ben echt blij met haar als ze bij me is straal ik gewoon tja en dan komt er nog bij dat ons meisje een schisis heeft dus vaak ziekenhuis in en uit dus ons leven is echt wel veranderd
ik vind het soms wel lastig dat je soms 3 verjaardagen doordeweeks hebt in een week tijd, en dat je toch soms beiden heen wilt, omdat het bv familie is, maar of oppas moet zoeken, of eentje thuis moet blijven voor je kind. En idd het uitslapen...... wij nemen ons ventje eigenlijk overal mee naar toe, mits het niet teveel ergens blijvwn slapen word en dan s'avonds weer naar huis, dat vind ik zo sneu!
Ik mis het fietsen. Als het mooi weer was deden we de fietsen achter op de auto en gingen dan op pad. In het voorjaar was het moeilijk met m'n dikke buik, deze zomer is Emiel geboren en nu is hij nog te klein om mee te gaan. Volgend voorjaar kopen we een fietskar en dat gaat Emiel gewoon mee. Verder mis ik ook het spontane weggaan. Je moet even rekening houden met voeding en slapen. Verder mis ik helemaal niets, we hebben een makkelijk ventje.
Ik mis ook de 'onbezorgde' indeling van mij dag. Zomaar even weggaan, lekker uitslapen, en vooral harde rammstein muziek Eerder ging het volume hoog uit (vooral tijdens de huishouding) maar dat kan nu niet meer
Ik mis het uitslapen heel erg,ben gewoon niet zo ochtend mens,en Sophie wordt toch pas 07.30 wakker,maar vaak moet ik s'nachts ook nog een paar keer uit voor een speentje ofzo... Maar ik zou haar voor geen goud meer willen missen! Groetjes,