Hallo allemaal ! Nu het weer beter gaat worden heb ik enorme last van mijn voeten. Het is niet zo dat ze enrom veel dikker worden, maar toch een beetje waardoor schoenen die normaal heerlijk zitten knellen. Mijn voeten kunnen dan echt pijn doen. Nou ben ik op zoek naar nieuwe schoenen, liefst open zodat er lekker wat frisse lucht aan de voeten komt als het warm weer is. Helaas heb ik nog geen geschikte schoenen gevonden. Het zijn: - slippers die mijn moeder ook draagt, dus niet echt wat ik zoek ... - slippers met een slecht voetbed ... ook niet handig als alles zwaarder wordt - hele ouderwetse modellen Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een beetje jeugdige slippers met goed voeltbed die niet knellen waar ik deze zomer lekker op kan lopen, al wordt mijn buik nog twee keer zo groot als nu ! Wie heeft de gouden tip ? Waar kan ik deze schoenen / slippers vinden ? In welke winkel ? Van welk merk ? SOS !!! Bedankt ! Groetjes, Nikki F
Ik heb zelf nogal moeilijke voeten en heb vorige week slippers van het merk Teva gekocht. Ze zijn best prijzig(55 euro), maar dan heb je wel een leuke slipper met een goed voetbed. www.teva-sandals.nl/collectie/index.php succes! Oh ja ik heb ze in een sportzaak gekocht. Maar bij de betere schoenwinkels heb je zo ook. Ook birkenstocks zijn trouwens heerlijk aan je voeten, maar zien er wat minder hip uit.
Hoi Pingiun ! Dank je wel voor de tip ! Ik heb meteen de site bezocht en een winkel in de buurt gevonden ! Ik ga morgen meteen kijken ! Groetjes, Nikki F
succes Nikki! Hoop dat het een verademing voor je zal zijn. Het feit dat ik geen veters meer hoef te strikken scheelt al zo voor me! haha
Een voetenbadje met een bruistablet is ook erg lekker verfrissend en verkoelend voor je voeten. Ik heb gewone goedkope slippers van scapino aan, die zitten heerlijk.
Het is in ieder geval lekker dat we slippers aankunnen nu Ik kreeg mijn laarzen zelf niet meer aan Ik doe ook af en toe een voetbadje met voetbadzout van Kneipp en dat is heeeeeerlijk! Verder gebruik ik elke avond Been/Voet balsem van Gewohl, die is ook erg fijn en lekker verfrissend. Groetjes, Daan
Ik kreeg er ook opeens erg last van en kan alleen nog slippers aan. Verder helpt een voetenbad met zo'n bruistablet van Kneipp, een voetenmassage en ik heb het voeteneind van het bed nu wat hoger. Als je veel zit, bijv op je werk, dan schijnt het goed te zijn om rondjes te draaien met je enkels. Na de bevalling schijn je al dat extra vocht zo weer kwijt te zijn dus weer zoiets waar we gewoon door heen moeten
Hoop echt dat al dat vocht na de bevalling weer weg is! Loop nu al 2 weken op teenslippers omdat mijn voeten zo dik zijn dat schoenen niet meer passen Stel je voor dat je in de winter uitgeteld bent.....zou je dat dan ook hebben? hahahaha